Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben dat beestje echt aan het vetmestenOh you silly cat.
Aight bro. Ik verwacht een uitgebreide review van je inclusief pics!

Ik ben dat beestje echt aan het vetmesten![]()
Zal ik doen! Ik ben iig benieuwd naar die pizzabodem!
Ik moet nog goede ingrediënten zoeken zodat de pizza clean blijft!

Op papier lijkt het een goede training naar mijn normen, maar de focus was ver te zoeken. Had voor mijn training 80g oats, 30g whey, banaan, schepje nr1 en een halve dexaprine op.
had maar snel mijn trui en muts terug aangedaan. Na een tijdje muts en trui uitgedaan, maar die trui ging toch redelijk snel terug aan 

Nee waarom?
1x in de week een cheat meal.
Meer niet.
ik vroeg het me af

Ben zo ooit eens wakker geworden met f*cking veel pijn aan mijn hamstring. Dinsdag was ik ergens gaan squaten (5x5) en donderdag deadlift (5x5)Waarom zouden wij dat hopen?
Je gaat nog een echte beachboy worden zo!
Geen rackals je last van je hams hebt kan je ook DL doen met rack op hoogte
dat de stang net onder je knie ligt.
Dan schakel je je hams uit en is het puur rug.
Rack pulss zeg maar.
of 3/4 dl

Volgens mij was het gewoon een combo van dexparine, stress (uitleg staat in het wat heeft je dag verpest topic) en minder carbsHeb ik ook gehad van dexparine, niet zo hevig als jij ... maar ook alleen met squats en deads! Dat bijna out gaan gevoel. Apart spul erna ook heel vaag gevoel rest van de dag. Het stopt het honger gevoel wel goed.
laatste tijd elke dag cafeïne genomen en voelde gisteren niets van een halve, dus ik dacht 'we doen eens zot'
was blijkbaar toch geen strak plan!