Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Waarom speciaal brood...?

En lol @ je dexa trip .. Mijn moeder wilde er laatst ook 1 proberen, die liep spacend door het huis te schreeuwen dat ze zich voelde alsof ze xtc gehad had en die troep nooit meer wilde gebruiken :roflol:

Ikzelf vind het zalig spul, net als alle pwo's

Laatst bewerkt:
:roflol::roflol::roflol:

+ eigenlijk, ben een echte caffeine junkie wat dat betreft. Probeer wel altijd de beperken tot trainingsdagen aangezien ik niet geloof dat caffeine % schadeloos is

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.663
Waarom speciaal brood...?

En lol @ je dexa trip .. Mijn moeder wilde er laatst ook 1 proberen, die liep spacend door het huis te schreeuwen dat ze zich voelde alsof ze xtc gehad had en die troep nooit meer wilde gebruiken :roflol:

Ikzelf vind het zalig spul, net als alle pwo's
Ik ben echt een broodeter. Als ik bv vol zit door rijst/pasta ... en ik heb nog kcals nodig, dan kan ik nog gerust een paar boterhammen eten. Vroeger als kind at ik ook meer brood ipv koeken als ik honger had.

Iedereen zal zo zijn ding hebben zeker? Waarom chocomelk ...? :D

Ik ben echt een broodeter. Als ik bv vol zit door rijst/pasta ... en ik heb nog kcals nodig, dan kan ik nog gerust een paar boterhammen eten. Vroeger als kind at ik ook meer brood ipv koeken als ik honger had.

Amen. Idem hierzo. Maar als zoon van een bakker werd dat misschien wel verwacht :D

he Dikke waar zijn je foto's

• #3.667
Goed, dit weekend wil ik het liefst vergeten. Het is best een emotioneel, zwaar weekend geweest. Voeding trok echt op niets (alcohol, koeken, chips, frisdrank, koffiekoeken, brood met choco ...), maar de schade is redelijk beperkt gebleven. Vrijdag woog ik 88.1kg en vanmorgen 88.7kg, dus is wrs gewoon wat extra vocht.

Nu even mijn verhaal:
Vorige week al geen super week gehad: vader de hele tijd lastig/chagrijnig, moeder staat op rand van een burn out, zus die super lastig was tegen mij ...
Zaterdag gewoon gaan werken van 12-18u en 's avonds ging ik naar een goede vriend van mij. Gewoon bijpraten, gamen, filmpje zien ... (no homo). Ik kwam 's avonds thuis na mijn werk en mijn vader was al de hele dag niet goed. Hij zag al de hele dag dubbel (dit heeft al sinds zijn hartoperatie, maar duurde nooit langer als een minuut. De dokter wist hier al van) en het ging maar niet over. Ouders jagen mij wat af om mij sneller klaar te maken. Ik maakte me redelijk rustig klaar omdat ik dacht dat het totaal niet zo erg was. Enfin ik had eerst aangeboden om mee te gaan, maar ouders stonden erop dat ik gewoon naar mijn vriend ging (no homo).

In de auto merkte ik opeens dat het niet echt goed ging met mijn vader. Hij deed redelijk raar en zei dingen zoals: 'al een geluk ben jij er (tegen mijn moeder), want ik zou nu echt niet kunnen rijden'.
We kwamen aan bij mijn vriend en ik neem gewoon in de auto afscheid en zei 'veel succes vanavond'. Ik stapte uit en mijn vader stapte opeens mee uit. Hij nam me vast, gaf me een kus en een knuffel, maar ik merkte dat dit niet een gewone knuffel was (doen we anders amper tot nooit). Hij zei: 'arnodsi, het ziet er niet goed uit, maar veel plezier vanavond en hopelijk tot morgen!'. Nadat hij dit zei, liet hij mij los en ging terug in de auto zitten. Op dat moment breekt hij helemaal en begon te wenen als een klein kind (2e x in mijn leven dat ik mijn vader zag wenen. Nog nooit in deze staat gezien. En hij heeft al redelijk veel hart problemen gehad, levensbedreigend. Dus dan weet je dat het echt niet goed gaat). Mijn moeder zei dat ik gewoon moest vertrekken, maar als je zoiets ziet, breek je zelf ook helemaal. Koude rillingen gingen over mijn lijf en stiekem was er ook een traantje over mijn wang gerold. Ik bleef nog even buiten staan, hield me sterk en belde aan bij mijn vriend. Ik heb me heel de avond sterk gehouden, maar vanbinnen was ik zelf ook gebroken. En dan kreeg ik rond 1u een bericht van mijn moeder: papa heeft een kleine trombose gemaakt in zijn hoofd. Hij blijft een paar dagen hier. Dus die nacht heb ik echt slecht geslapen.

De dag erna vertelde mijn moeder me dat mijn vader afscheid van mij had genomen, want hij dacht dat hij mij nooit meer ging zien. Nja, als je zoiets hoor breek je mentaal helemaal. Heenrit naar het ziekenhuis was voor mij dan echt een hel en ik had het echt moeilijk om me sterk te houden. Maar toen ik zijn kamer binnen stapte begon hij meteen te lachen en verontschuldigde zich voor de avond ervoor. Dus toen wist ik meteen dat alles goed ging komen!

Goed, dit was mijn verhaal :P
Life goes on, dieet is terug begonnen en straks borst/biceps training! Ik ga het wel in superset/gaint sets doen! Waarom? Omdat het kan!

Heavy stuff. Hopelijk is die weer snel beter man!

minder leuke dagen man ... sterkte

Jeetje, heavy zeg! Sterkte.

Sterkte man! :(

Damn, sterkte :(

Sterkte bro, ik hoop dat het allemaal goed komt!

• #3.674
Merci allemaal! :)

Zo, dat was een goede training! Wel teveel oefeningen/sets naar mijn doen, maar goede pomp met p*ssy gewichten!

Trainingsduur: 1 uur 10min

Bench press:
12x20kg
12x20kg
12x20kg

Bench press superset lichte incline fly:
10x70 ss 10x12
10x70 ss 10x12 (laatste dikke grind)
10x60 ss 10x12
8x60 ss 10x12

Incline DB press superset one handen low cable crossover:
15x22 ss 10x10
12x24 ss 10x10
10x24 ss 10x10
6x24 (oeps) ss 10x10

Machine dips (goed naar voor leunen)
15x
15x
12x

EZ curl superset DB curl:
12x30 ss 10x12
12x30 ss 8x12
12x30 ss 12x10
12x30 ss 10x10

Cable rope hammer curl superset reverse EZ curl:
12x45 ss 12x25
12x45 ss 12x25
12x50 ss 12x30
12x50 ss 12x30

Sterkte maatje! Komt alleen wel in orde! Zal niet zeggen dat ik hetzelfde heb meegemaakt, maar het gevoel dat ik had toen ik een sms kreeg van men ma dat men pa een hartaanval had gekregen en naar spoed onderweg was terwijl ik in een aula les zat te volgen, is volgens mij enigszins vergelijkbaar. Anyway, hij is er nu nog en hij is gezonder dan ooit, dus dat gaat met jou vader ook gebeuren! Papa's gaan niet zomaar weg ;)

Bro-hug!

Lekker dat je weer bent gaan training na alles van afgelopen dagen brah

• #3.677
Lekker dat je weer bent gaan training na alles van afgelopen dagen brah
Life goes one. Kan moeilijk de hele dag thuis liggen stinken.

Post workout meal:
200g kip
100g pasta
halve courgette

2cyry1w.jpg

Haha dat bord blijft grappig :roflol:
Maar ik krijg er wel honger van!

Ik lees nu pas van je paps. Sterkte! ik weet precies hoe je je voelt. Komt wel goed schatje. *pec-bounce*

• #3.680
Terug
Naar boven