- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had mijn brood dan ook 15min laten weken in die eierenBlijkbaar waren 4 eieren wat teveel
En massive, jij hebt thuis wrs een broodsnijmachine, niet iedereen heeft die luxe
Haters gonna hate, het was lekker!![]()

Had mijn brood dan ook 15min laten weken in die eierenBlijkbaar waren 4 eieren wat teveel
En massive, jij hebt thuis wrs een broodsnijmachine, niet iedereen heeft die luxe
Haters gonna hate, het was lekker!![]()

Ik dus nietNee brah. Ik heb gewoon een degelijk mes met tandjes om dat zelf te snijden
Maar ik moet toegeven, ik bak mijn brood wel in een vorm. Dus dat is eenvoudiger om het daarna te snijden.

+1
Sorry chefbrah, maar ik dacht eerst dat het een lap vlees met pepersaus was![]()

Het is ook geen toast ... het is eigenlijk wentelteefje ... of voor de Belgen: verloren brood
Voila, dit zijn kenners!

Even een srs vraag. Ik ga straks na het trainen onverwacht meteen naar het ziekenhuis, maar ik heb geen eten bij. Wat kan ik het best kopen in de winkel?

voorbereid zijn en een shaker met wat poeder in de auto hebben![]()
heb alleen bcaa's, whey en een banaan bij (eet alleen vandaag een banaan omdat ik een uur onderweg ben)