XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Nice leggers Nodsi :eyebrow:

Hoe is het met paps?

span je je borst wel?
Borst meer aantrekken naar buiten toe zeg maar.
gaat we de goede kant op, nog 10% eraf?:D

ripped!

daarna schoon bouwen

gaat je zoveel meer opleveren

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.703
Nice leggers Nodsi :eyebrow:

Hoe is het met paps?

Thx :eyebrow:

Kan nog maar sinds een maand fatsoenlijk benen trainen, nu hopen dat ze flink groeien!
Van mijn moeder moet ik ermee stoppen, volgens haar krijg ik een negerinnenreet :(

span je je borst wel?
Borst meer aantrekken naar buiten toe zeg maar.
gaat we de goede kant op, nog 10% eraf?:D

ripped!

daarna schoon bouwen

gaat je zoveel meer opleveren
:roflol: ik probeer, maar weet niet goed hoe :o
Borst is ook wel f*cking gaar van gisteren, dat heeft er misschien ook iets mee te maken (en borst loopt sowieso achter imo)

Eerst eens zien dat ik wel aan 10% geraak zonder teveel massa te verliezen!

niet druk maken om vocht en vet;)

**** weegschaal man.

Hoe droger je staat, hoe beter je eruit ziet;)

Vroeger dacht ik ook alleen maar groter,groter.

Kwaliteit is veel belangrijker;)

Jij bent nog mooi jong.
Kan echt veel eruit halen

Negerinnenreet :roflol:

Nu nog wat negerinnentetten

• #3.706
Ow en alles gaat goed met mijn vader! Ik zit nu bij hem.
Hij moet hier wel nog enkele dagen blijven voor test want ze hebben nog steeds niet gevonden wat hij heeft!

:roflol::roflol:

Had mijn brood dan ook 15min laten weken in die eieren :roflol: Blijkbaar waren 4 eieren wat teveel :(

En massive, jij hebt thuis wrs een broodsnijmachine, niet iedereen heeft die luxe :(

Haters gonna hate, het was lekker! :D

Hebben Belgen het voorgesneden brood nog niet uitgevonden dan?

Hoe goed jouw workout ging, hoe slecht de mijne was :mad:
Stevige bovenbenen bro, srs/

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 16:33 ----------

En wat kreeg jij op kamp trouwens?

Voorgesneden brood :o

Zou je niet een broodvorm gebruiken Arnaud? En sterkte met je pa

• #3.711
Snijd makkelijker :p

Nee serieus die plastic rubber achtige broodvormen zijn ideaal, kun je ook low carb cake maken

Nette training. Atg bij squat dus?

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 18:34 ----------

Ow en alles gaat goed met mijn vader! Ik zit nu bij hem.
Hij moet hier wel nog enkele dagen blijven voor test want ze hebben nog steeds niet gevonden wat hij heeft!

in ieder geval goed dat ze hem volledig onderzoeken;)

• #3.714
Nette training. Atg bij squat dus?

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 18:34 ----------

in ieder geval goed dat ze hem volledig onderzoeken;)

Niet Atg, maar wel onder parallel

FML, bomma ligt op sterven. Daarnet met een groot familie daar gezeten. Zelfs gesproken over euthanasie. Sinds die pasta maaltijd nog niets gegeten. Ik rammel echt van de honger!
Straks Wrs met de familie naar het frituur, Chinees of quick. Als het aan mij lag zou ik gewoon clean eten, maar nu ga ik even niet speciaal doen en tegen spreken

Sterkte met je bomma :( . Is ze al lang ziek?

Wel episch na zo korte tijd al honger, ik had na 6 dagen nog geen honger terwijl ik max 2000 kcal had gegeten :o

Niet Atg, maar wel onder parallel

FML, bomma ligt op sterven. Daarnet met een groot familie daar gezeten. Zelfs gesproken over euthanasie. Sinds die pasta maaltijd nog niets gegeten. Ik rammel echt van de honger!
Straks Wrs met de familie naar het frituur, Chinees of quick. Als het aan mij lag zou ik gewoon clean eten, maar nu ga ik even niet speciaal doen en tegen spreken

Shit bro, sterkte!
Er zijn nu wel andere zaken dan clean eten die je aandacht opeisen..
Maar bij de quick hebben ze nog wel een salade? :)

• #3.717
Sterkte met je bomma :( . Is ze al lang ziek?

Wel episch na zo korte tijd al honger, ik had na 6 dagen nog geen honger terwijl ik max 2000 kcal had gegeten :o
Nja ziek is ze al lang (falende lever, problemen met schildklieren, veel problemen met longen, reuma, artrose, ze ziet nog amper, .... Een ellendig lange lijst), maar ze heeft zich jaren sterk gehouden. Elke keer als we op bezoek kwamen was ze heel levendig en merkte je totaal niet dat ze iets had, maar nadien, als we weg waren stortte ze wel helemaal ineen en kon ze een week niet uit haar bed komen. Een dikke 10 jaar geleden was ze ook heel ziek samen met haar man (mijn bompa had leukemie, zij iets aan haar longen). De dokters dachten dat ze samen gingen sterven en uiteindelijk is alleen mijn bompa gestorven.

Maar sinds ze 9feb is gevallen gaat het snel bergaf. Nu is het heel erg, ze weegt nog maar 30-40kg, ze heeft geen kracht meer, ze eet en drinkt niet/amper ...
Vanmiddag zag het er even niet goed uit, groot deel van de familie was dan ook gekomen. Het moment dat ik de kamer binnenstapte was ze even vrolijk (heb een redelijk goede band met haar) en dan ineens in het midden van haar zin zei ze: 'arnodsi ik ben moe, ik ga slapen'. En ze deed haar ogen dicht. Ik was toen wel even verschoten. Wat later is haar verpleger en dokter gekomen en ze zijn met de palliatieve zorg begonnen :( Nadien riep ze mij en ik moest naast haar komen zitten. Ik heb ong een uur aan de rand van haar bed gelegen met haar hand in hand tot ze in slaap was gevallen (ze had temesta gekregen)

Het probleem is dat ze een vechter is (ouders verloren toen ze 12-14 jaar was en ze moest voor haar zus zorgen, nooit veel geld gehad, problemen gehad tijdens de oorlog, 2 dochters verloren, man verloren, jaren sukkelen met haar lichaam ...) dus we denken dat ze het nog een paar dagen gaat rekken, terwijl dit eigenlijk niet moet.

En van die honger is gewoonte denk ik :P Mijn lichaam is het ondertussen zo gewoon dat ik om de x aantal uur eten krijg. Dus als je dan opeens 7 uur niets eet krijg je toch wel honger ;)
Shit bro, sterkte!
Er zijn nu wel andere zaken dan clean eten die je aandacht opeisen..
Maar bij de quick hebben ze nog wel een salade? :)
Nja, voeding en training is momenteel het enige wat normaal kan blijven, ik kan controleren en waar ik mijn gedachten kan verzetten

Het is uiteindelijk pizza hut geworden. Ik mocht nog +-900kcal eten, dus zo ver boven mijn onderhoud zit ik niet

Laatst bewerkt:
heftige shit maak je mee de laatste tijd man, sterkte!

Haha ik heb 6 weken in hvb echt continue gegeten dus daar kan t niet aan liggen :p

Maar wel lelijk van je bomma, wel knap dat ze nog de wil heeft om te leven en dat jullie er nog voor haar zijn. Een vriendin van mij werkt bij een bejaardentehuis en zegt dat familie bijna nooit langs komt en de helft al praktisch dood is en t liefste vandaag dan morgen de pijp uit gaat.

Gewoon in de tussentijd lekker met bb bezig zijn, beetje afleiding kan geen kwaad in zulke tijden.

• #3.720
heftige shit maak je mee de laatste tijd man, sterkte!
Merci :)

Haha ik heb 6 weken in hvb echt continue gegeten dus daar kan t niet aan liggen :p

Maar wel lelijk van je bomma, wel knap dat ze nog de wil heeft om te leven en dat jullie er nog voor haar zijn. Een vriendin van mij werkt bij een bejaardentehuis en zegt dat familie bijna nooit langs komt en de helft al praktisch dood is en t liefste vandaag dan morgen de pijp uit gaat.

Gewoon in de tussentijd lekker met bb bezig zijn, beetje afleiding kan geen kwaad in zulke tijden.
Jij bent dan ook ecto, ik niet :trollface:
En als ik mij vergis ben jij ook een slechte eten (met je vruchten kwark en shoarma's om aan kcals te geraken :P)

Bewust wil ze niet meer, maar we denken dat ze onbewust blijft vechten.
Ze heeft al van veel mensen afscheid genomen, ze probeert opeens geld uit te delen, ze zegt: 'ik heb geen pijn, alles doet gewoon raar' of 'ik heb genoeg gedaan, nu ga ik slapen'. En ze heeft al letterlijk tegen haar dochters gezegd dat ze het beu is.

Vandaag low carb day :sad: En ik heb last van mijn rechter kuit :sad:

Terug
Naar boven