Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

span je je borst wel?
Borst meer aantrekken naar buiten toe zeg maar.
gaat we de goede kant op, nog 10% eraf?
ripped!
daarna schoon bouwen
gaat je zoveel meer opleveren
ik probeer, maar weet niet goed hoe 
Had mijn brood dan ook 15min laten weken in die eierenBlijkbaar waren 4 eieren wat teveel
En massive, jij hebt thuis wrs een broodsnijmachine, niet iedereen heeft die luxe
Haters gonna hate, het was lekker!![]()
Hebben Belgen het voorgesneden brood nog niet uitgevonden dan?

Hebben Belgen het voorgesneden brood nog niet uitgevonden dan?
Hoe goed jouw workout ging, hoe slecht de mijne was
Stevige bovenbenen bro, srs/
---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 16:33 ----------
En wat kreeg jij op kamp trouwens?

Hoe goed jouw workout ging, hoe slecht de mijne was
Stevige bovenbenen bro, srs/
---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 16:33 ----------
En wat kreeg jij op kamp trouwens?

Waarom zou ik dat doen? Zo is het ook goed!Voorgesneden brood
Zou je niet een broodvorm gebruiken Arnaud? En sterkte met je pa
Ow en alles gaat goed met mijn vader! Ik zit nu bij hem.
Hij moet hier wel nog enkele dagen blijven voor test want ze hebben nog steeds niet gevonden wat hij heeft!

Nette training. Atg bij squat dus?
---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 18:34 ----------
in ieder geval goed dat ze hem volledig onderzoeken![]()
Niet Atg, maar wel onder parallel
FML, bomma ligt op sterven. Daarnet met een groot familie daar gezeten. Zelfs gesproken over euthanasie. Sinds die pasta maaltijd nog niets gegeten. Ik rammel echt van de honger!
Straks Wrs met de familie naar het frituur, Chinees of quick. Als het aan mij lag zou ik gewoon clean eten, maar nu ga ik even niet speciaal doen en tegen spreken

Nja ziek is ze al lang (falende lever, problemen met schildklieren, veel problemen met longen, reuma, artrose, ze ziet nog amper, .... Een ellendig lange lijst), maar ze heeft zich jaren sterk gehouden. Elke keer als we op bezoek kwamen was ze heel levendig en merkte je totaal niet dat ze iets had, maar nadien, als we weg waren stortte ze wel helemaal ineen en kon ze een week niet uit haar bed komen. Een dikke 10 jaar geleden was ze ook heel ziek samen met haar man (mijn bompa had leukemie, zij iets aan haar longen). De dokters dachten dat ze samen gingen sterven en uiteindelijk is alleen mijn bompa gestorven.Sterkte met je bomma. Is ze al lang ziek?
Wel episch na zo korte tijd al honger, ik had na 6 dagen nog geen honger terwijl ik max 2000 kcal had gegeten![]()
Nadien riep ze mij en ik moest naast haar komen zitten. Ik heb ong een uur aan de rand van haar bed gelegen met haar hand in hand tot ze in slaap was gevallen (ze had temesta gekregen)
Mijn lichaam is het ondertussen zo gewoon dat ik om de x aantal uur eten krijg. Dus als je dan opeens 7 uur niets eet krijg je toch wel honger 
Nja, voeding en training is momenteel het enige wat normaal kan blijven, ik kan controleren en waar ik mijn gedachten kan verzettenShit bro, sterkte!
Er zijn nu wel andere zaken dan clean eten die je aandacht opeisen..
Maar bij de quick hebben ze nog wel een salade?![]()

Merciheftige shit maak je mee de laatste tijd man, sterkte!

Jij bent dan ook ecto, ik nietHaha ik heb 6 weken in hvb echt continue gegeten dus daar kan t niet aan liggen
Maar wel lelijk van je bomma, wel knap dat ze nog de wil heeft om te leven en dat jullie er nog voor haar zijn. Een vriendin van mij werkt bij een bejaardentehuis en zegt dat familie bijna nooit langs komt en de helft al praktisch dood is en t liefste vandaag dan morgen de pijp uit gaat.
Gewoon in de tussentijd lekker met bb bezig zijn, beetje afleiding kan geen kwaad in zulke tijden.

)
En ik heb last van mijn rechter kuit