Ik zit anders met mijn shoarma, kebab, Chinees en vruchtenkwark nog wel lager in bf dan jou
. In t hvb was t overigens een strict dieet van kroepoek, chocomel, tosti's, vruchtenkwark, chips, fanta, snoep en elke dag een blikje tonijn.
Ah op die manier, wel triest. De mensen die in mijn leven overleden zijn hebben allemaal een relatief kort sterfbed gehad. Dat het zo lang duurt maakt het voor iedereen alleen maar vervelender. Hopen dat ze rustig inslaapt wanneer jullie er bij zijn dat je goed afscheid kan nemen.
. In t hvb was t overigens een strict dieet van kroepoek, chocomel, tosti's, vruchtenkwark, chips, fanta, snoep en elke dag een blikje tonijn.Ah op die manier, wel triest. De mensen die in mijn leven overleden zijn hebben allemaal een relatief kort sterfbed gehad. Dat het zo lang duurt maakt het voor iedereen alleen maar vervelender. Hopen dat ze rustig inslaapt wanneer jullie er bij zijn dat je goed afscheid kan nemen.

(colruyt)
(is trouwens echt een handige site/app! Via je gsm kan je alles bijhouden en bv de barcode inscannen)