MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

**** die window, alsof afvallen zonder windows niet werkt. Dan kun je er dus heus wel een keer niet aan houden ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.564
  • #4.565
Trainingsduur: 1uur 5min

Front/side raises en rotations

DB press:
12x10
12x10
12x10
12x22
10x24
8x26
7x26

Front raise (strikt)
10x10
10x10
10x10
10x10

Seated side raise (strikt)
15x6
15x6
15x6
15x6 epic burn

Cable upright row:
12x28
10x32
8x38
8x38 ds 8x28 ds 10x18

Dippen
10xbw
8xbw +10
6xbw+14
6xbw +14

Bent over rope extension:
12x23
10x28
8x28
8x28

V-bar pushdown:
12x23
10x26
8x28
6x28 ds 8x18 ds 12x8

Schouders: 4/5, not bad
Triceps: 4/5, not bad

not bad

je hebt helemaal geen front raises nodig man als ik je pics bekijk ...

Hoezo niet? Het is niet dat schouders mijn sterkte punt is!
(vooral zijkant heeft extra nodig denk ik)

:roflol: dus je zijkant heeft nodig maar je gaat front raises doen? Slaat werkelijk nergens op :p

Je front delts gaan sowieso al mee met je presses en gezien je pics gaan die gelijk op. Dus heb je
niet meer nodig man. Staat enkel herstel in de weg als je er toch iets voor gaat doen.

Je zijkant neem je ook al genoeg met je lateral raise en upright row. Gewoon strikt blijven gaan en
echt focussen om met de ellebogen de beweging in te zetten. Voor je laterals altijd beginnen zoals
je staat bij een lat front spread. Bij je uprights altijd wijd nemen. En niet vergeten, het is altijd de
schouderkop die naar het plafond wijst, die het werk ook doet

• #4.570
:roflol: dus je zijkant heeft nodig maar je gaat front raises doen? Slaat werkelijk nergens op :p

Je front delts gaan sowieso al mee met je presses en gezien je pics gaan die gelijk op. Dus heb je
niet meer nodig man. Staat enkel herstel in de weg als je er toch iets voor gaat doen.

Je zijkant neem je ook al genoeg met je lateral raise en upright row. Gewoon strikt blijven gaan en
echt focussen om met de ellebogen de beweging in te zetten. Voor je laterals altijd beginnen zoals
je staat bij een lat front spread. Bij je uprights altijd wijd nemen. En niet vergeten, het is altijd de
schouderkop die naar het plafond wijst, die het werk ook doet
:roflol: daarvoor doe ik de front raises ni :roflol:

Ik doe momenteel uprights smal, handen staan enkele cm's uit elkaar. Ik dacht dat breed meer voor traps/rear delts was?

Breed voelt echt raar bij upright row.

Biceps? nog nooit vernomen:o traps wel weer.
Als je breed doet krijg je imo maar halve reps.

Biceps? nog nooit vernomen:o traps wel weer.
Als je breed doet krijg je imo maar halve reps.

Voor je side delts is tot tepelhoogte hihi tepel voldoende, hoger ga je weer op je traps.
Idem met side raises. Die moet je ook niet hoger als je schouder raisen. Handen altijd net onder of tot
op schouderhoogte. Hoger = traps

• #4.575
Voor je side delts is tot tepelhoogte hihi tepel voldoende, hoger ga je weer op je traps.
Idem met side raises. Die moet je ook niet hoger als je schouder raisen. Handen altijd net onder of tot
op schouderhoogte. Hoger = traps
Met side raises ga ik ook niet hoger dan schouders. Pinken en ellebogen naar boven gericht en tot schouderhoogte.

Voel ze altijd prima in schouders en traps;) :P maar kan eens weer proberen voor side. Nog tips voor achter
?
side raises nooit hoger dan schouders gedaan.

Voel ze altijd prima in schouders en traps;) :P maar kan eens weer proberen voor side. Nog tips voor achter
?
side raises nooit hoger dan schouders gedaan.

Voor achter? :eyebrow:

Nothing beats a rear delt row of face pull combo met een bent over raise. Bent over raise staand zoals
een DB row. Hand op het rack, andere hand raisen. Lichaam parallel met de vloer.

Schouders blijven ALTIJD recht. Dus niet samenbrengen of bewegen, anders werk je weer met je traps

Not bad

;)
Ik merk dat face pulls en overhead V raises (hoe de fuq je dat ook moet noemen) vooral veel voor side delts doen. Front en rear delt is nooit zo'n probleem. En heb je wel eens overhead squats gedaan? Side delts gonna die.

• #4.580
Not bad

;)
Ik merk dat face pulls en overhead V raises (hoe de fuq je dat ook moet noemen) vooral veel voor side delts doen. Front en rear delt is nooit zo'n probleem. En heb je wel eens overhead squats gedaan? Side delts gonna die.
Rear delts is voor morgen met rug ;)

:roflol: waarom zou ik dat doen? Kan al amper gewoon squaten :roflol:

Terug
Naar boven