MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.602
Hé gayboys, gelieve mijn log niet vol te spammen met jullie gebryce! bvd

Gelukkig leest m'n vriendin niet mee, oh boy :roflol:

brb inb4 topicban voor slow chat

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 18:06 ----------

:eyefrow:

Screenshot forwarded naar gf

:trollface:

Maar ff srs Arnodsi, waarom juist geen MP?

xyzyx is degene die het overal verpest

ik begon met een serieuze comment en het eindigt in bullshit

... :D

smith machine ? lol , does not count

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.611
heb je geen wrist wraps dan ?
military press doe je gewoon cleanen als je geen rack hebt
Jawel, maar gebruik ze niet :o

En heb ook vaak de neiging om naar achter te beginnen leunen en dan krijg ik last van mijn onderrug :o

Hier een filmke van een jaar geleden (toen wist ik nog niet dat je je traps ook moest locken/onder de bar kruipen)

http://www.youtube.com/watch?v=S_aFyCvz2aY

Maar er bestaat een kans dat ik na mijn cut ga overschakelen op UB/LB of fullbody oid. Dus dan komt ie er wrs terug in

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 18:20 ----------

Geen smith? Doe je behind the neck press in de Smith, volgens mij is die wel aardig isolatie op zij delts
nee, gewoon nee

Laatst bewerkt:
wendler

iedereen aan de wendler

boek:
http://www.2shared.com/document/rwabm93s/jim_wendler_5-3-1.html

hier write up in het kort met een shitload aan T-nation artikelen die zeker de moeite zijn, heb ze allemaal gelezen, zijn manier van dingen verwoorden is bazig

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/jim-wendler-5-3-1-a-280383/

- Hard maar slim trainen. Dus slim periodiseren, en hard knallen op de oefeningen die er toe doen: squat, bench, deadlift, press. Het 'slimme' houdt in dat je leert herkennen wanneer je gewoon een bout-dag hebt, en je de minimale reps doet, of wanneer je je ff goed opfokt, en een keiharde repout doet.
- Progressief laden.
- Niet te diep nadenken over dingen die niet zo heel belangrijk zijn 'in the big picture'. 'Zal ik 4 sets of 5 sets doen op de DB bench?' 'Hoelang hou ik rust tussen sets?' Dat soort onzin.
- Doelen stellen en behalen.
- Consequent knallen, en zoveel mogelijk 'goede' trainingen neerzetten. Soms heb je 'geweldige' trainingen, en soms 'slechte' trainingen, maar zo consequent mogelijk goede trainingen neerzetten is de sleutel.
- 'Lift for satan, not for god': goede techniek en uitvoering is belangrijk, maar af en toe moet je er gewoon nog een paar reps extra uitraggen, en ja, dan is je techniek wat minder.
- Training economy: Haal meer uit minder. Optimaal en efficient trainen. Dus ipv 6 verschillende latpulldown oefeningen, gewoon een aantal goede sets DB rows doen.
- Train als een atleet: richt je op prestatie, niet op uiterlijk. Als je 300kg deadlift, en 150kg boven je hoofd drukt, dan zal je echt niet klein, dun en zwak zijn.
- Besteedt aandacht aan stretching en conditioning, en doe een goede warmup.
- Bouw een Yoke: traps tot aan je oren, nekspieren als staalkabels, en delts als kokosnoten.
- Hanteer de 'Awesome' regel: 'Is what I am doing Awesome?' Zo niet, doe het dan ook niet.
- Hou het simpel. ''

sws wel alles vaker gaan trainen dan 1x pw, frequency is king

Eindelijk nog eens nuttige posts hier, goed leesmateriaal. Thanks! :thumb:

Terug
Naar boven