XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Sterk van je dat je vandaag bent gaan trainen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.522
Goed bezig geweest! En idd ECTO! :D ;)
Thx!!

:sad:

Sterk van je dat je vandaag bent gaan trainen!
Ik had het beter niet gedaan :o Achja, nu kan ik tenminste carbs eten :D Anders was het een low carb dagje :(

Ow en:

iz3h4h.jpg

Ga vandaag ook chest trainen hoor, enkel wel wat later :D

Zou beetje te gek zijn chest te gaan trainen op een dinsdag toch?

• #4.524
Ga vandaag ook chest trainen hoor, enkel wel wat later :D

Zou beetje te gek zijn chest te gaan trainen op een dinsdag toch?
Jij hebt gisteren niet gedeadlift (of toch maar 2 setjes), dus bij jou mag het geen probleem zijn :cool:

Chest op dinsdag? Isthisreallife.jpg

Goed dat je toch nog bent gaan trainen!

Bob, hoe jij 2*200 lift op Tofu, blijft me toch een raadsel ze :)

Hahaha, gewoon genoeg eten en niet teveel nadenken over aminozuurprofielen enzo. Vegetariër zijn is wel eens lastig maar het resultaat zal denk ik niet heel veel verschillen. Ik deadlift gewoon graag, en train ook al ff ;)

Jij hebt gisteren niet gedeadlift (of toch maar 2 setjes), dus bij jou mag het geen probleem zijn :cool:

Chest op dinsdag? Isthisreallife.jpg

Haha ja was beter dat ik dat niet deed denk ik.. Maar euh jij traint altijd op nuchtere maag met die IF? Of neem je nog iets voor de training?

Had gisteren het idee dat ik ging flauwvallen :roflol:

• #4.527
Haha ja was beter dat ik dat niet deed denk ik.. Maar euh jij traint altijd op nuchtere maag met die IF? Of neem je nog iets voor de training?

Had gisteren het idee dat ik ging flauwvallen :roflol:
Gisteren heb ik 60g oats en 30g whey gedronken voor ik vertrok, maar normaal train ik op nuchtere maag.

Pre workout of dexaprine en bcaa's

• #4.532
Goed dat je toch nog bent gaan trainen!

Hahaha, gewoon genoeg eten en niet teveel nadenken over aminozuurprofielen enzo. Vegetariër zijn is wel eens lastig maar het resultaat zal denk ik niet heel veel verschillen. Ik deadlift gewoon graag, en train ook al ff ;)

Aminozuurprofielen? Whut? Denk er nooit teveel over na aangezien ik niet eens een clue heb wat dat zijn :roflol:

Dik respect voor je fysiek brah, zwaar jelly hiero en mocht ik dat ooit halen (heb nog 2 jaar in principe) zou ik zwaar content zijn :o

Will do!

Ik kom alleen tot de vaststelling dat er niets van sla, tomaten oid in huis is :(

:roflol: ge zou es moete wete hoe dak normoal klap

Fixed.

Gave foto dude, misschien niet de buffste maar zeker geen ecto.
Gewoon goed blijven trainen/eten en dan kan het best snel gaan.

• #4.535
Sla en tomaten waren op :( achja, zo smaakt het ook! :D

400g kip
400g aardappelen in de oven
3 pittabroodjes

+-1150kcal 110g/150g/10g

kf0hu1.jpg

j75fup.jpg

Ziet er lekker uit man, nu heb ik honger!!

Aminozuurprofielen? Whut? Denk er nooit teveel over na aangezien ik niet eens een clue heb wat dat zijn :roflol:

Dik respect voor je fysiek brah, zwaar jelly hiero en mocht ik dat ooit halen (heb nog 2 jaar in principe) zou ik zwaar content zijn :o

Haha precies, ook niet doen! Wel kcal tellen (!) en in de gaten houden dat je voldoende eiwitten binnen krijgt maar verder niet te moeilijk doen. Verder junk zo veel als mogelijk vermijden. Stonglifts en Madcow erin knallen en je moet over 2 jaar een heel eind op weg zijn ;)

Ik krijg er ook honger van :o

kan hier geen plaatjes zien arno, maar de macro's zijn approved by bob :D

Terug
Naar boven