Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx!!

Ik had het beter niet gedaan
Achja, nu kan ik tenminste carbs eten
Anders was het een low carb dagje 
Jij hebt gisteren niet gedeadlift (of toch maar 2 setjes), dus bij jou mag het geen probleem zijnGa vandaag ook chest trainen hoor, enkel wel wat later
Zou beetje te gek zijn chest te gaan trainen op een dinsdag toch?

Bob, hoe jij 2*200 lift op Tofu, blijft me toch een raadsel ze![]()

Jij hebt gisteren niet gedeadlift (of toch maar 2 setjes), dus bij jou mag het geen probleem zijn
Chest op dinsdag? Isthisreallife.jpg

Gisteren heb ik 60g oats en 30g whey gedronken voor ik vertrok, maar normaal train ik op nuchtere maag.Haha ja was beter dat ik dat niet deed denk ik.. Maar euh jij traint altijd op nuchtere maag met die IF? Of neem je nog iets voor de training?
Had gisteren het idee dat ik ging flauwvallen![]()
Thx!!
Ik had het beter niet gedaanAchja, nu kan ik tenminste carbs eten
Anders was het een low carb dagje
Ow en:
springende chestday cat pic.jpg

Kipfilet, pittabroodjes en ovenfrietjes HNNNGGGGGGEnigste reden om te gaan trainen: post-workout carbs
Hier is het helaas een rustdagje![]()

Kipfilet, pittabroodjes en ovenfrietjes HNNNGGGGGG
Nu aardappelen schillen![]()

Kipfilet, pittabroodjes en ovenfrietjes HNNNGGGGGG
Nu aardappelen schillen![]()

Will do!Eitje met kaas, salade, makreel hier.
Jelly at meal. OP must deliver pics ...![]()

ge zou eens moete wete hoe ik normaal praatGoed dat je toch nog bent gaan trainen!
Hahaha, gewoon genoeg eten en niet teveel nadenken over aminozuurprofielen enzo. Vegetariër zijn is wel eens lastig maar het resultaat zal denk ik niet heel veel verschillen. Ik deadlift gewoon graag, en train ook al ff![]()

Will do!
Ik kom alleen tot de vaststelling dat er niets van sla, tomaten oid in huis is
ge zou es moete wete hoe dak normoal klap
Aminozuurprofielen? Whut? Denk er nooit teveel over na aangezien ik niet eens een clue heb wat dat zijn
Dik respect voor je fysiek brah, zwaar jelly hiero en mocht ik dat ooit halen (heb nog 2 jaar in principe) zou ik zwaar content zijn![]()

Dit. Altijd maar overdrijven die gekke arnodsi.Gave foto dude, misschien niet de buffste maar zeker geen ecto.
Gewoon goed blijven trainen/eten en dan kan het best snel gaan.
Sla en tomaten waren opachja, zo smaakt het ook!
400g kip
400g aardappelen in de oven
3 pittabroodjes
+-1150kcal 110g/150g/10g
![]()
![]()