MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.641
Geen idee hoe het komt, maar had gisteren en vandaag wat 'last' in mijn rug. Volgens mij is het door die sportzak die ik de hele tijd moet meesleuren. Rug is dit niet gewoon :o no homo
(boeken/schriften, laptop, oplader, eten, 2L water, schoenen, belt, douchegerief ...)

Trainingsduur: 1uur 5min

Deadlift:
10x60 (hier merkte ik al dat er iets niet goed zat in mijn rug)
10x60
5x100
6x130 pfff moeizaam
6x140 Techniek was brak, dus maar gestopt :o

Chest supported lattpulldown:
15x20 (20kg aan elke kant)
12x30
8x35
8x35 ds 12x15

Chest supported row:
12x35
12x45
10x55
8x65 ds 8x35

DB row:
12x32
10x34
8x36
8x36 ds 8x20

Reverse machine fly:
15x
12x
8x
8x

Rug: 3/5, normaal hoger, maar ik had zin om te deadliften :sad:

Iemand van mijn klas trainde mee. Hij is nog maar 2 weken bezig fzo. Na dat ik vroeg voor die foto's wou hij ook wat 'poseren'. Pas als je jezelf vergelijkt met een 'gewoon' iemand zie je pas hoe 'goed' je erbij staat :o

Dus hier Diaephi en Robke, speciaal voor jullie:
(no homo)
v8imbl.jpg

ei4acn.jpg

Ow en tot nu toe nog maar 600kcal gegeten :roflol: ik sterf echt van de honger!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lovehandles beginnen al aardig weg te gaan

Ik ken niets van poseren, maar ik vind dat je ver achteruit leunt. Ligt dat aan mij? :)

En jammer van je training, had hetzelfde voor vandaag. Volgende week knallen we weer dubbel zo hard!

Cut heeft opmerkelijk geholpen hoor, duidelijk! :)
En inderdaad. Eens je naast iemand staat die weinig sport zie je pas hoe je vooruit bent gegaan. En nu opkijken naar beesten zodat je gemotiveerd genoeg bent om te blijven knallen!

• #4.646
Ik dacht da het wel moest?

Kan nog wel iets verder naar achteren hangen in de pose. Goede cut overigens man! Hoelang bezig en van welk vet % kwam je?

• #4.649
Cut heeft opmerkelijk geholpen hoor, duidelijk! :)
En inderdaad. Eens je naast iemand staat die weinig sport zie je pas hoe je vooruit bent gegaan. En nu opkijken naar beesten zodat je gemotiveerd genoeg bent om te blijven knallen!
Merci man :o Nu nog effe doorgaan! :D Heb nog steeds veel vet op mijn buik zitten :fuu: Imo is er veel vet van mijn benen, rug en armen weg.

Jep, was er best van verschoten eigenlijk :o
Volgens mij ga je nog verschieten als je naast een non lifter gaat staan ;)
(in de positieve zin)

Kan nog wel iets verder naar achteren hangen in de pose. Goede cut overigens man! Hoelang bezig en van welk vet % kwam je?
Merci man! :o
Ergens begin februari begonnen als ik me niet vergis. Ben wel redelijk traag op gang gekomen en effe een off periode gehad wegens familiale redenen.
:dunno: kwam van hoog iig :roflol:

De signature van icyxyzyx bedoel je?

• #4.651
dg80 op je nieuwe foto :roflol: Straks heb je een complex :roflol:

Ik ben nu ook begonnen op weg naar 10% op aanraden van Mack,...

Gooi die weegschaal buiten man

Volgens mij cut je trouwens wel erg snel? Je moet niet afgaan op de weegschaal want dan blijf je je calorieën maar droppen

• #4.653
dg80 op je nieuwe foto :roflol: Straks heb je een complex :roflol:

Ik ben nu ook begonnen op weg naar 10% op aanraden van Mack,...

Gooi die weegschaal buiten man

Volgens mij cut je trouwens wel erg snel? Je moet niet afgaan op de weegschaal want dan blijf je je calorieën maar droppen

:fuu::fuu:

Zo snel drop ik toch niet? Heb mijn koolhydraten nog maar 1x gedropt met 50g (200kcals) omdat bw 2 weken hetzelfde was gebleven

• #4.654
Damn, net nog eens +-30min gaan joggen in het bos! Sloeg dik tegen :roflol: Zeker toen ik een foute afslag had genomen en bergop door los zand moest beginnen lopen en over omgevallen bomen en beken moest springen :roflol:

Met fietsen naar het bos: 43min, gem HR 143, hoogst HR 186, verbrande kcal 581

En het zou mijn log niet zijn moest ik geen pic hebben getrokken :D

24b0k87.jpg

Met joggen en fietsen doe ik het je niet na..
maar wel een keer door een verkeerde afslag een wandeling van 4 uur gehad..... in plaats van de geplande 1,5 :rolleyes:

Gaat lekker hier!

• #4.657
Met joggen en fietsen doe ik het je niet na..
maar wel een keer door een verkeerde afslag een wandeling van 4 uur gehad..... in plaats van de geplande 1,5 :rolleyes:
Ik kom al van kindsaf in dat bos, is ook op 5min fietsen van mij thuis. Dus ik ken het redelijk goed. Is ook niet super groot, dus uren zal ik er niet ronddwalen :P

2w65mps.jpg

Vorige zomer was ik aan het mountainbiken in dat bos, had ergens een afslag genomen dat ik normaal nooit nam. Na een tijdje veranderde het pad in een oud tractor spoor en nog wat verder stopte het opeens. Koppig als ik was bleef ik voort fietsen. Opeens zat ik met mijn voorwiel in een modder, vijverachtig ding :roflol: Met natte voeten naar huis moeten fietsen :(

Met fietsen naar het bos: 43min, gem HR 143, hoogst HR 186, verbrande kcal 581
Ik kom al van kindsaf in dat bos, is ook op 5min fietsen van mij thuis. Dus ik ken het redelijk goed. Is ook niet super groot, dus uren zal ik er niet ronddwalen :P

2w65mps.jpg
Lol.. hoe krijg jij 43 minuten in een stukje van 5 minuten:p grootte omweg genomen??:D

Maar das inderdaad meer een park dan bos.. hahahaha... als ik het over bos/duinen heb is het wel wat groter... loopt in elkaar over van dorp naar dorp...en opeens waren we 3 dorpen verder.. op zich geen probleem.. maar we moesten nog terug ook... want de auto stond aan het begin. :o

• #4.659
Lol.. hoe krijg jij 43 minuten in een stukje van 5 minuten:p grootte omweg genomen??:D

Maar das inderdaad meer een park dan bos.. hahahaha... als ik het over bos/duinen heb is het wel wat groter... loopt in elkaar over van dorp naar dorp...
Fietsen + lopen= 43min ;)

:roflol::roflol: het is iig groot genoeg om er moe van te worden :o

Fietsen + lopen= 43min ;)

:roflol::roflol: het is iig groot genoeg om er moe van te worden :o
Hahaha.. ik dacht al! dan is mijn wandeling van 4 uur wel ongeveer gelijkwaardig! :D
Tja.. wij hebben echt heel dichtbij ook een park.. maar als je alle paadjes hebt genomen kan je ook een aardig eind lopen! hahaha
nu bijkomen dan maar?

Terug
Naar boven