AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.621
Pfffff mentaal begint het 'zwaar' te worden :( BW 84.9kg en kom van 92.7kg

Edit: Ow en ik ga stoppen met in windows te eten. Wrs nog wel fasted trainen en nog steeds carb cycle

Laatst bewerkt:
Stop doing all the things that steal your energy and make you a p*ssy ! Start doing the things that work,
believe in them and keep doing them... Jim Wendler? Hell yeah!

1. Stretch 2. Lift 3. Sprint

Do this all the time – no bulking, no cutting, no bullshit. Just training for being a mother****er.

Don’t be that guy that takes shirtless photos of himself so other men can drool on them. That shit is

a disgrace to every man that has done anything awesome in his life – while they were busy “doing”

these shirtless ‘tards were busy trying to look the part. Get off the bench and get on the field.

• #4.625
:roflol::roflol::roflol:

Ik zal straks eens zien of iemand nog wat foto's kan nemen! :trollface:

Heb je inmiddels niet lang genoeg gecut dan?

Once a fattie, always a fattie :)

Dude, als je het mentaal niet meer ziet zitten, ga dan terug (clean) bulken. Het heeft geen zin om dingen te doen die je niet meer wil doen; zo haal je toch geen resultaten.

Once a fattie, always a fattie :)

Dude, als je het mentaal niet meer ziet zitten, ga dan terug (clean) bulken. Het heeft geen zin om dingen te doen die je niet meer wil doen; zo haal je toch geen resultaten.

Dit eigenlijk.
Ik merkte op het einde van mijn cut dat ik het helemaal had gehad en geen moeite ervoor kon opbrengen. Oftewel terug even op onderhoud & carb cyclen of clean bulkje doen! :)

Cutten tot we op bob-droog komen te staan!
:D (bob staat niet zo droog meer hoor dus dat is nu snel bereikt ;))
Tja maar voor je gains en vooruitgang is het misschien wel goed om even te stoppen met cutten en over een maandje weer verder te gaan. Een lange refeed zeg maa :D Je zal nu een stuk gevoeliger zijn dus goed massa aan kunnen zetten, en je 'reset' weer even zodat je dan later weer met volle moed door kan gaan voor de laatste kg's. Maar het is maar een idee.

• #4.633
Ik doe nog even voort :P

Is allemaal psychologisch! Mag me niet zo focussen op die weegschaal! Ik voel me nog prima en kracht is niet gezakt, zelfs gestegen op sommige oefeningen! Dus ik zie geen reden om te stoppen :D

Is gewoon psychologisch!! Ik voel me prima en kracht is zeker niet gezakt (misschien zelfs gestegen)!

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 11:43 ----------

Is allemaal psychologisch! Mag me niet zo focussen op die weegschaal! Ik voel me nog prima en kracht is niet gezakt, zelfs gestegen op sommige oefeningen! Dus ik zie geen reden om te stoppen :D

Stop dan met b**chen en knal ze! :mad:

Vet ? Je lijkt net een Ethiopiër op je avatar

Ik ben ook veel kilo's kwijt, lekker boeiend ;)

Alles is discipline

in b4 another strenght vs size discussion

arnodsi wil graag geen maagd meer zijn dus heeft ie op 8% meer kans op slagen dan op 28 % :P

Terug
Naar boven