- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don’t be that guy that takes shirtless photos of himself so other men can drool on them. That shit is
a disgrace to every man that has done anything awesome in his life
Pfffff mentaal begint het 'zwaar' te wordenBW 84.9kg en kom van 92.7kg
Edit: Ow en ik ga stoppen met in windows te eten. Wrs nog wel fasted trainen en nog steeds carb cycle
van hoeveel % en hoeveel sta ju nu?Ben nog steeds vet

Once a fattie, always a fattie
Dude, als je het mentaal niet meer ziet zitten, ga dan terug (clean) bulken. Het heeft geen zin om dingen te doen die je niet meer wil doen; zo haal je toch geen resultaten.

(bob staat niet zo droog meer hoor dus dat is nu snel bereikt
)Tja maar voor je gains en vooruitgang is het misschien wel goed om even te stoppen met cutten en over een maandje weer verder te gaan. Een lange refeed zeg maa
Je zal nu een stuk gevoeliger zijn dus goed massa aan kunnen zetten, en je 'reset' weer even zodat je dan later weer met volle moed door kan gaan voor de laatste kg's. Maar het is maar een idee.Ik doe nog even voort![]()
Is gewoon psychologisch!! Ik voel me prima en kracht is zeker niet gezakt (misschien zelfs gestegen)!
---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 11:43 ----------
Ik doe nog even voort
Is allemaal psychologisch! Mag me niet zo focussen op die weegschaal! Ik voel me nog prima en kracht is niet gezakt, zelfs gestegen op sommige oefeningen! Dus ik zie geen reden om te stoppen![]()

arnodsi wil graag geen maagd meer zijn dus heeft ie op 8% meer kans op slagen dan op 28 %![]()
I beg to differ 
arnodsi wil graag geen maagd meer zijn dus heeft ie op 8% meer kans op slagen dan op 28 %![]()