- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik maakt korte pufjes zoals bij een bevalling (no homo)
Als ik het zo zie lijkt het idd easy te gaan! Volgende keer zwaarder!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik maakt korte pufjes zoals bij een bevalling (no homo)
Als ik het zo zie lijkt het idd easy te gaan! Volgende keer zwaarder!

Beter kom je volgende keer ook mee (no joke eig) je kan zoveel leren van die mannen; niemand doet daar belachelijk over dat je weinig gewicht heeft -> die mannen zitten aan ettelijke kg's meerNette training! Zie hier zware weights voorbij komen!
; ze willen gewoon inzet zien en karakter. Als je dat hebt, zeker meedoen!omfg, ik wil mij eigen van kant maken. 's avonds grote jan, 's morgens dafalgan.Nette training! Zie hier zware weights voorbij komen!
Beter kom je volgende keer ook mee (no joke eig) je kan zoveel leren van die mannen; niemand doet daar belachelijk over dat je weinig gewicht heeft -> die mannen zitten aan ettelijke kg's meer; ze willen gewoon inzet zien en karakter. Als je dat hebt, zeker meedoen!

omfg, ik wil mij eigen van kant maken. 's avonds grote jan, 's morgens dafalgan.
Echt heel mijn rug is f*cking KO! IK heb al harde spierpijn gehad in mijn rug, maar nog nooit zo hard! Abs, olbiques/middenrif is ook echt helemaal naar de kloten! Onderarmen ook

Lol nee manBert zei op de terugweg in de auto dat ik jullie had uitgelachen met de OH medley ?! Dat was zeker niet de bedoeling, ik heb niets dan respect voor jullie, goed doorgeknabbeld alle drie![]()
je hebt zo je eigen manier om ertussen door wat humor in te brengen
denk niet dat iemand zich 'beledigt' voelde 

Al een geluk zat die baard in de weg, dus konden we je lach niet zien! En al een geluk was die one hand snatch oid niet gelukt, want dan zou ik me slechter hebben gevoeldBert zei op de terugweg in de auto dat ik jullie had uitgelachen met de OH medley ?! Dat was zeker niet de bedoeling, ik heb niets dan respect voor jullie, goed doorgeknabbeld alle drie
Welcome to strongman
Een paar setjes lichte squats kunnen wonderen doen voor je herstel![]()

dan plooi ik in 2 denk ik!
)
zei onze kuurboyLol nee manje hebt zo je eigen manier om ertussen door wat humor in te brengen
denk niet dat iemand zich 'beledigt' voelde
@Arnodsi ik voel ook al m'n spieren...opstaan was een hel
Ga me toch even lostrainen door m'n compounds licht te gaan doen.

Al een geluk zat die baard in de weg, dus konden we je lach niet zien! En al een geluk was die one hand snatch oid niet gelukt, want dan zou ik me slechter hebben gevoeld
dan plooi ik in 2 denk ik!
Ik ga (denk ik) straks nog licht borst trainen! (anders heb ik een low carb dag en daar heb ik geen zin in)
zei onze kuurboy

Geen idee man, ik heb nog nooit een BBC door mijn kringspier gekregen

Mooi dat mijn humor gewaardeerd word
De enige reden dat die niet gelukt was is omdat ik zweethanden had en te lui was om magnesium te gaan pakken
Ik zou sowieso een paar setjes lichte squats erbij nemen![]()
zegt de man met de harshanden! Als ik je hand iets langer had vastgehouden kreeg ik hem er misschien niet meer af
(no homo)
Welkom!

Geen idee man, ik heb nog nooit een BBC door mijn kringspier gekregen
zegt de man met de harshanden! Als ik je hand iets langer had vastgehouden kreeg ik hem er misschien niet meer af
(no homo)
Ik kan even aan xyxyx dat ie op mijn schouders kruipt?![]()

Welkom!
Die training van 2 pagina's terug was een uitzondering hoor! Normaal volg ik een 4 dag split!
Welkom!
Die training van 2 pagina's terug was een uitzondering hoor! Normaal volg ik een 4 dag split!

Had ff door je log heen gebladerd, ook die 4 daagse split ziet er nice uit!
Hahaha no no xD

Beter kom je volgende keer ook mee (no joke eig) je kan zoveel leren van die mannen; niemand doet daar belachelijk over dat je weinig gewicht heeft -> die mannen zitten aan ettelijke kg's meer; ze willen gewoon inzet zien en karakter. Als je dat hebt, zeker meedoen!