AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Nette training! Zie hier zware weights voorbij komen!

Beter kom je volgende keer ook mee (no joke eig) je kan zoveel leren van die mannen; niemand doet daar belachelijk over dat je weinig gewicht heeft -> die mannen zitten aan ettelijke kg's meer :p; ze willen gewoon inzet zien en karakter. Als je dat hebt, zeker meedoen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.904
omfg, ik wil mij eigen van kant maken. 's avonds grote jan, 's morgens dafalgan.

Echt heel mijn rug is f*cking KO! IK heb al harde spierpijn gehad in mijn rug, maar nog nooit zo hard! Abs, olbiques/middenrif is ook echt helemaal naar de kloten! Onderarmen ook

Beter kom je volgende keer ook mee (no joke eig) je kan zoveel leren van die mannen; niemand doet daar belachelijk over dat je weinig gewicht heeft -> die mannen zitten aan ettelijke kg's meer :p; ze willen gewoon inzet zien en karakter. Als je dat hebt, zeker meedoen!

Bert zei op de terugweg in de auto dat ik jullie had uitgelachen met de OH medley ?! Dat was zeker niet de bedoeling, ik heb niets dan respect voor jullie, goed doorgeknabbeld alle drie :)

omfg, ik wil mij eigen van kant maken. 's avonds grote jan, 's morgens dafalgan.

Echt heel mijn rug is f*cking KO! IK heb al harde spierpijn gehad in mijn rug, maar nog nooit zo hard! Abs, olbiques/middenrif is ook echt helemaal naar de kloten! Onderarmen ook

Welcome to strongman :D

Een paar setjes lichte squats kunnen wonderen doen voor je herstel ;)

Niet zagen! Ge zijt geen janet ofwel? :mad:

Bert zei op de terugweg in de auto dat ik jullie had uitgelachen met de OH medley ?! Dat was zeker niet de bedoeling, ik heb niets dan respect voor jullie, goed doorgeknabbeld alle drie :)
Lol nee man :D je hebt zo je eigen manier om ertussen door wat humor in te brengen :D denk niet dat iemand zich 'beledigt' voelde :D

@Arnodsi ik voel ook al m'n spieren...opstaan was een hel :p

Ga me toch even lostrainen door m'n compounds licht te gaan doen.

• #4.908

Welcome to strongman :D

Een paar setjes lichte squats kunnen wonderen doen voor je herstel ;)
Al een geluk zat die baard in de weg, dus konden we je lach niet zien! En al een geluk was die one hand snatch oid niet gelukt, want dan zou ik me slechter hebben gevoeld :roflol:

:roflol: dan plooi ik in 2 denk ik!
Ik ga (denk ik) straks nog licht borst trainen! (anders heb ik een low carb dag en daar heb ik geen zin in :o )

Niet zagen! Ge zijt geen janet ofwel? :mad:
:roflol::roflol: zei onze kuurboy

:roflol: Alsof virgin muscle zo'n pretje is :trollface:

Lol nee man :D je hebt zo je eigen manier om ertussen door wat humor in te brengen :D denk niet dat iemand zich 'beledigt' voelde :D

@Arnodsi ik voel ook al m'n spieren...opstaan was een hel :p

Ga me toch even lostrainen door m'n compounds licht te gaan doen.

Mooi dat mijn humor gewaardeerd word :D

Al een geluk zat die baard in de weg, dus konden we je lach niet zien! En al een geluk was die one hand snatch oid niet gelukt, want dan zou ik me slechter hebben gevoeld :roflol:

:roflol: dan plooi ik in 2 denk ik!
Ik ga (denk ik) straks nog licht borst trainen! (anders heb ik een low carb dag en daar heb ik geen zin in :o )

:roflol::roflol: zei onze kuurboy

De enige reden dat die niet gelukt was is omdat ik zweethanden had en te lui was om magnesium te gaan pakken :roflol:

Ik zou sowieso een paar setjes lichte squats erbij nemen ;)

leuk uitstapje geweest dus :D

• #4.912
:roflol: Alsof virgin muscle zo'n pretje is :trollface:
Geen idee man, ik heb nog nooit een BBC door mijn kringspier gekregen :dunno:

Mooi dat mijn humor gewaardeerd word :D

De enige reden dat die niet gelukt was is omdat ik zweethanden had en te lui was om magnesium te gaan pakken :roflol:

Ik zou sowieso een paar setjes lichte squats erbij nemen ;)
:roflol: zegt de man met de harshanden! Als ik je hand iets langer had vastgehouden kreeg ik hem er misschien niet meer af :angstig: (no homo)

Ik kan even aan xyxyx dat ie op mijn schouders kruipt? :dunno:

Gezellig log :P en goeie trainingen, ik volg :)

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich gebrakt voelt :roflol:
En no worry Sanca, niemand voelt hier zich in zijn gat gebeten door wat gelach of opmerkingen - all about the lolz!

brb doing squats

Geen idee man, ik heb nog nooit een BBC door mijn kringspier gekregen :dunno:

:roflol: zegt de man met de harshanden! Als ik je hand iets langer had vastgehouden kreeg ik hem er misschien niet meer af :angstig: (no homo)

Ik kan even aan xyxyx dat ie op mijn schouders kruipt? :dunno:

Inb4 tijdens meet dat iedereen mij als opwarmweight gebruikt :sad:

Wil best meegaan, maar ik weet niet of mijn teer zieltje het ruwe karakter en humor van Sanca wel aankan :sad:

Hoewel, met mijn vp van 15% kan ik daar best tussen gaan staan :D

Terug
Naar boven