Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.161
Tja.. ik heb het wel over dik 20 jaar terug... :o hahaha.. toen werd wel besteld maar ook veel gewoon nog vanuit de toonbank verkocht. Ik was altijd blij als ik weer wat uit de koelcel kon pakken.. stiekum snaaien! :D

en ja.. dat rook gewoon zalig! vandaar ook het voorproeven.. meest frusti was ook dat de bakkerij toen nog in de winkel bakte en pal naast de slagerij zat.. hmmmm.... zalig....
Toen was ik niet eens geboren :o:o

:roflol: herkenbaar. Ik neem ook regelmatig een frikadel als ik in de koeling kom :D
Pffff krijg al terug honger :sad:

Toen was ik niet eens geboren :o:o

:roflol: herkenbaar. Ik neem ook regelmatig een frikadel als ik in de koeling kom :D
Pffff krijg al terug honger :sad:
Ach ja.. ik was al bestempeld als "de oma van DBB"he! :rolleyes:

ja.. wat ik toen snaaide was vooral van de filet americain en plakken verse rosbief en fricandeau en plakken grilworst. De rest werd nog echt vanachter de toonbank gesneden... Maar dan was het ook.. plakje voor pakje en plakje voor mij! :D

• #5.163
Ach ja.. ik was al bestempeld als "de oma van DBB"he! :rolleyes:

ja.. wat ik toen snaaide was vooral van de filet americain en plakken verse rosbief en fricandeau en plakken grilworst. De rest werd nog echt vanachter de toonbank gesneden... Maar dan was het ook.. plakje voor pakje en plakje voor mij! :D
De americain wordt bij ons in een aparte, kleine koelcel bewaard (samen met ander vlees, klaar/bijna klaar voor de winkel) en alles wordt in de winkel gesneden. Dus van die plakjes kan ik niet eten :sad:

Maar als er geen volk is eet ik vaak de mislukte plakjes en het uiteinde van het vlees op :roflol:

En toen ik nog aan het bulken was at ik vaan de snoepjes voor de kinderen op :o

De americain wordt bij ons in een aparte, kleine koelcel bewaard (samen met ander vlees, klaar/bijna klaar voor de winkel) en alles wordt in de winkel gesneden. Dus van die plakjes kan ik niet eten :sad:

Maar als er geen volk is eet ik vaak de mislukte plakjes en het uiteinde van het vlees op :roflol:

En toen ik nog aan het bulken was at ik vaan de snoepjes voor de kinderen op :o
Bij ons stond alles in 1 cel.. alleen de vriezer was apart... dat was wel een ramp met balansen.. in de vriezer... brrr.. niet fijn.. maar dat terzijde.
Wij konden overal bij.. en met snijden in de winkel.. tja.. voor openingstijd moest er ook gesneden worden he! dus ik was voorproever.. ik hield me meer bezig met het uitbenen en grotere werk.. maar er waren er zat die me zo nu en dan een plak toeschoven. :D

en ja.. kleine plakjes en kapjes gingen toen nog in een zal en werden verkocht als vlees voor de kat en heel goedkoop.. dus het goede uitzoeken in 1 zak en verkopen aan mijn moeder.. hahaha.. hadden wij weer een weekje lekkere vleeswaren.. want kapjes waren ook gewoon zalig! hahahah...
Maar snoepjes van de kids... das wel fout he... zo klein ben je toch niet? :D

• #5.165
Bij ons stond alles in 1 cel.. alleen de vriezer was apart... dat was wel een ramp met balansen.. in de vriezer... brrr.. niet fijn.. maar dat terzijde.
Wij konden overal bij.. en met snijden in de winkel.. tja.. voor openingstijd moest er ook gesneden worden he! dus ik was voorproever.. ik hield me meer bezig met het uitbenen en grotere werk.. maar er waren er zat die me zo nu en dan een plak toeschoven. :D

en ja.. kleine plakjes en kapjes gingen toen nog in een zal en werden verkocht als vlees voor de kat en heel goedkoop.. dus het goede uitzoeken in 1 zak en verkopen aan mijn moeder.. hahaha.. hadden wij weer een weekje lekkere vleeswaren.. want kapjes waren ook gewoon zalig! hahahah...
Maar snoepjes van de kids... das wel fout he... zo klein ben je toch niet? :D
Zo'n dingen gebeuren bij ons niet :(

Weet jij wel hoe lekker frutellatjes zijn? :eek: Of paaseitjes! :o

Zo'n dingen gebeuren bij ons niet :(

Weet jij wel hoe lekker frutellatjes zijn? :eek: Of paaseitjes! :o
Tja nu gebeurt dat ook niet meer.. is al lang geleden he.. tegenwoordig worden die resten apart gehouden en in die hamburgers gemalen! :D bespaart weer he!

Ik ben niet zo van zoet.. meer hartig.. maar pure paaseitjes en drop... jummie!!
op werk ging en 1 kilo door in 2 dagen... en we waren met ons 4 en.. en ja... dat blik stond het dicht bij mij! :o

Kunt gij ni koken? :scratch:

kip in blokjes snijden, pan op medium vuur, vetstof in pan, kip erin fl*kkeren, kruiden, hot sauce en af en toe wat 'roeren'

Vandaag ook heerlijk 500 gram kipfilet gegeten en gemarineerd met zo'n zakje kruiden.
Maar volgens mij had ik niet het hele zakje moeten gebruiken xD
Damn wat was dat zout. Hang al de hele avond aan de kraan van de dorst haha

• #5.168
Weer wat meer tijd besteed aan opwarming en had amper last van schouder. Ik voel wel nog steeds die beentraining van dinsdag en hierdoor amper kunnen deadliften :'(

5min crosstrainer:

trainingsduur: +-50min

Lichte reverse peckdeck: 3 setjes
Lichte facepulls: 3 setjes

Pullup:
10xbw
8xbw
8xbw
5xbw

BOR (yates row)
10x70 (overhands)
10x70 (overhands)
10x70 (overhands)
10x70 (onderhands)
10x70 (onderhands)
10x70 (onderhands)
lekkere pomp :D

Seated cable row:
12xnr11
10xnr12
8xnr13
9xnr13 ds 12xnr6

Reverse cable fly:
10x10
10x10
10x10
10x10

Deadlift:
8x50
6x100
6x130
4x150 pffff maar gestopt, wil niets forceren :(

Rug: 3/5, goeie pomp, maar dikke minpunten voor die deadlift

Welke pull-ups?

Kan geloven dat je een serieuze pomp hebt 6 setjes BOR :roflol:

• #5.171
Welke pull-ups?

Kan geloven dat je een serieuze pomp hebt 6 setjes BOR :roflol:
Ga jij nog maar wat eten :mad: volgende meet eating contest tussen jou en annelies!! :evil:

:yes: voor wat hoort wat!!

Welkom in mijn nederig logje! :)

Wat weinig (misrekend), maar wel lekker! :meal:
35cnb5l.jpg

Wat heb ik nu weer gezegd? Dat was helemaal niet slecht bedoeld :sad:
Wou gewoon weten of het chins of hammergrip of widegrip of ... was en dat het vrij logisch is om een pomp te hebben na 6 setjes :sad:

Daarbij, wie is Annelies? :hornyna:

• #5.173
Wat heb ik nu weer gezegd? Dat was helemaal niet slecht bedoeld :sad:
Wou gewoon weten of het chins of hammergrip of widegrip of ... was en dat het vrij logisch is om een pomp te hebben na 6 setjes :sad:

Daarbij, wie is Annelies? :hornyna:
aaa zo :roflol::roflol: Ik dacht dat je met mijn bw pullups aant lachen waard :mad:
dubbel schouderbreedte bovenhandse grip
Had wel dikke pomp in lats na die pullups

:roflol: de gf van massive die op de meet meer heeft gegeten dan jou! :trollface:

Dacht dat je jezelf een wijven naam had gegeven omdat je zo'n p*ssy training had :roflol:

Ik zou niet durven :o

Aha, dus ook geen echte wide-grip, maar wel pijn in je lats? Zal ik die ook maar gaan doen zeker :)

:ds: de gf van Massive :hornyna:

Aha, dus ook geen echte wide-grip, maar wel pijn in je lats? Zal ik die ook maar gaan doen zeker :)

Technisch gezien is t 1 kuur omdat ik nooit off gegaan ben :trollface:

• #5.179

Nop geen 'echte' wide-grip, maar toch goede contractie!
Je moet die v bar pulldowns ook maar eens doen! Die zijn ook heerlijk! :D

http://www.youtube.com/watch?v=j4WovpuL8UE

reported en deze post verstuurd naar haar facebook! :trollface:

Technisch gezien is t 1 kuur omdat ik nooit off gegaan ben :trollface:
En nog steeds outlift/outbufft een 19jarige je :trollface:

Ik ken 16 jarige die jouw outbuffen :roflol:

Terug
Naar boven