AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Had je beter keto tijdens je examens kunnen doen, keto=epic focus en alertheid :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.586
85-90 kilo @8% :o

• #5.589
Vanmorgen 40min cardio. Pffff het is echt rot om de gym binnen te stappen voor enkel cardio :(

Pfffff :(

Misschien is liposuctie een optie? :D

UB begint er ook redelijk leeg/plat uit te zien. Benen staan er dan weer beter bij precies

Dat zal zich steeds afwisselen. Je zult altijd kritisch blijven. VOlgende maand vind je je benen er weer minder uit zien en de maand erop is t weer wat anders.

komt wel goed met jou belgje;)

• #5.594
Ocharme je man :p

Alles moet er goed bijstaan gvd! :D

Oeehh dat low carb maakt je wel een beetje........:eek:

Als het nu eens snel kon, maar goed weten allemaal dat dat niet de beste optie is. Moeten wat geduld hebben met BB. Maar dan heb je ook wat.

:kiss:

Ocharme je man :p

Alles moet er goed bijstaan gvd! :D
Hoezo? omdat wij elkaar op sportgebied aanvullen?
Vind hij niet erg hoor... hij kan niet sporten ivm gezondheid.. dus wij wandelen samen. Das onze cardio. :)

en tja.. alles er goed bijstaan.. dat willen we allemaal.. dan wil ik ook wel een plattere buik en een squat ass... maar die komen niet vanzelf. ;)

• #5.597
Oeehh dat low carb maakt je wel een beetje........:eek:

Als het nu eens snel kon, maar goed weten allemaal dat dat niet de beste optie is. Moeten wat geduld hebben met BB. Maar dan heb je ook wat.

:kiss:
Ben nu nog vriendelijk hoor :o

Helaas pindakaas :(

Hoezo? omdat wij elkaar op sportgebied aanvullen?
Vind hij niet erg hoor... hij kan niet sporten ivm gezondheid.. dus wij wandelen samen. Das onze cardio. :)

en tja.. alles er goed bijstaan.. dat willen we allemaal.. dan wil ik ook wel een plattere buik en een squat ass... maar die komen niet vanzelf. ;)
Ik bedoel andere cardio :eyebrow:

• #5.600
hmmm... die komt ie niet tekort.. geloof me maar! :D
:eyebrow::whip:

Oh oh, daar gaan we weer. Jonge het is maandag hoor! :P

Als dit vriendelijk is........ehm... dan....:eek::D
:o:o

Gvd, het wordt maar erger en erger

Eerst dit:
Pfff broek kopen.
-5uur geslapen, Low carb, rot examen afgelegd, net cardio gedaan, 100 graden in de winkels, te kleine paskotjes, broeken die niet passen terwijl ik mini pootjes heb (of ze spannen aan de benen of je hebt 2m touw nodig zodat ze niet afzakken). Na 4 verschillende broeken hield ik het maar voor bekeken en heb ik een paar tshirts gekocht :o Ik zal wel wel een andere keer terugkomen.

Eindelijk thuis, maak snel wat eten, ga naar boven omdat de nieuwe vid van antoine te zien. Komt mijn zus mij wat lastig vallen met de kat. Ineens uit het niets knakt haar knie, ze valt met de kat en neemt alles onderweg mee. Mijn eten tegen de grond :fuu: Owee als ik nu mee naar de spoed moet :roflol:

Terug
Naar boven