XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Whaha gaat lekker daar met jou Belgje!

Broeken probleem ken ik maar al te goed. Even snel een broek shoppen zit er echt niet in of ze zijn echt t*ring duur.

je weet mijn initialen toch?? ;)

Gvd, het wordt maar erger en erger

Eerst dit:
Pfff broek kopen.
-5uur geslapen, Low carb, rot examen afgelegd, net cardio gedaan, 100 graden in de winkels, te kleine paskotjes, broeken die niet passen terwijl ik mini pootjes heb (of ze spannen aan de benen of je hebt 2m touw nodig zodat ze niet afzakken). Na 4 verschillende broeken hield ik het maar voor bekeken en heb ik een paar tshirts gekocht :o Ik zal wel wel een andere keer terugkomen.

Eindelijk thuis, maak snel wat eten, ga naar boven omdat de nieuwe vid van antoine te zien. Komt mijn zus mij wat lastig vallen met de kat. Ineens uit het niets knakt haar knie, ze valt met de kat en neemt alles onderweg mee. Mijn eten tegen de grond :fuu: Owee als ik nu mee naar de spoed moet :roflol:
Broeken kopen is een ramp... pas nooit wat. En heb al een hekel aan winkelen.... echt frustie...

Nou.. kan je van de vloer eten? of zit de kat er nu aan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.603
Whaha gaat lekker daar met jou Belgje!

Broeken probleem ken ik maar al te goed. Even snel een broek shoppen zit er echt niet in of ze zijn echt t*ring duur.
:grumble:

je weet mijn initialen toch?? ;)

Broeken kopen is een ramp... pas nooit wat. En heb al een hekel aan winkelen.... echt frustie...

Nou.. kan je van de vloer eten? of zit de kat er nu aan?
M&M? :dunno:

Nop, de cracotte met geitenkaas en pindakaas lag mooi op de tapijt :fuu:

pic van je zus?

• #5.609
Je mag nog 1 keer raden...:rolleyes:

hmm.. dat wordt een stoffig maaltje. :(
SM :dunno:

Maar je voornaam is toch marina? Dus dan wordt het toch MS? Of zijn jullie in NL weer lastig aan het doen? :roflol:

:barf:

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 13:27 ----------

sm
Ho ho, beetje respect tov mijn familie aub!!

Wait wut

"Go be fat on someone else's time"

http://www.youtube.com/watch?v=PLWwtp7rUYA

:o

+1

didnotreadallothercrap

Voor broeken moet je in de jack&jones zijn broeder
Die stond ook op de planning maar was het beu :o

• #5.610
Bw is laatste dagen +- hetzelfde gebleven. Ik moest wel nog naar het toilet, dus dat kan misschien wat verschillen :dunno:

5min springtouwen

HIIT:
45sec mountainclimbers
15sec rust
45sec burpees
15sec rust
45sec suicide
60sec rust

4x

Damn ik moet echt wat aan mijn conditie doen :roflol: Oké, ik had dexaprine binnen, maar hartslag lag toch goed hoog en longen stonden in brand!

Had hem nadien nog even aangelaten want harslag bleef redelijk hoog:
Band zat even niet goed, dus nu weet ik niet of het juiste data is. 210 is wel extreem hoog?

27min18sec; gem HR 153; hoogste HR 210???; kcal verbrand 386kcal

Hoog is goed, wordt je hart sterk van, kun je een lief meisje er extra goed in opnemen

Koop een degelijke stretch jeans bro.
Ik heb er ook zo'n paar, kan je tenminste ook nog wat normaal in wandelen :P

Koop een degelijke stretch jeans bro.
Ik heb er ook zo'n paar, kan je tenminste ook nog wat normaal in wandelen :P

XXL trainingsbroek? :p ideaal voor thuis imo..

Shortjes kan je anders ook dragen? Is dat 'makkelijker' om te dragen in de zomer?

• #5.615
Waar koop je de strechbroeken?

En Sayer, thuis draag ik meestal trainingsbroeken, maar als ik weg ga doe ik meestal een normale broek aan! :D en helaas is het niet warm genoeg voor korte broeken

Waar koop je de strechbroeken?

En Sayer, thuis draag ik meestal trainingsbroeken, maar als ik weg ga doe ik meestal een normale broek aan! :D en helaas is het niet warm genoeg voor korte broeken

Hoezo niet warm genoeg? Lukt hier perfect hoor :p

Ik heb er hier liggen van Jack & Jones en H&M
Vreemd genoeg was die van Jack & Jones vrij snel kapot, en die van H&M blijft maar heel :roflol:

• #5.620
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven