XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Goede db shoulder press!
9*80kg is dat geen PR!?

:o:o

DB's tot 80kg? :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.568
De hel is begonnen. Een week low carb! Eens zien of ik het kan volhouden tijdens de examens! :o mooie mentale test voor mezelf!

Oei tijdens examens nog wel. Veel succes! :kiss:

• #5.570
Oei tijdens examens nog wel. Veel succes! :kiss:

Nja liever nu dan wanneer ik moet werken! Ik zit nu de hele dag op een stoel, dus veel energie heb ik niet nodig!
Het enige probleem is dat ik normaal tijdens de examens veel eet en junk :o dus dit is dan een draai van 180°

Bedankt! :kiss:

Kan wel van invloed zijn op je concentratie natuurlijk. Maar goed, als t niet wil kun je altijd nog gaan eten:P

• #5.573
We zullen zien! Ik neem nu terug Dexaprine. Misschien omega 3 wat verhogen? Ik neem er nu 4/dag van now foods

IMO niet verstandig om tijdens je examens zo low te gaan! doe dat beter na je examens ZOT!

Pff ook nog dexaprine erbij? Benieuwd hoe dat allemaal gaat bevallen dan. :P

• #5.578
Kijken of je brains dat ook vinden ;) imo doe je maar 1x examen toch? of ben jij ook van die generatie die zegt alles boven een voldoende is teveel geleerd?

:roflol::roflol:

:o

Nja het examen van maandag heb ik al 2x gestudeerd :o en het examen van woensdag is access. Donderdag terug trainen en carbs. Maandag erop het moeilijkste examen

Je lijkt mijn zoon wel... echt..... zucht....

• #5.580
Je lijkt mijn zoon wel... echt..... zucht....

Maar dan de buffe versie? :dunno:

Gvd, vandaag 7uur moeten werken en ik had de hele tijd last van mijn aanhechting van mijn linker kuit! Hopelijk gaat het sneller over!

Vandaag iets meer carbs omdat ik heb moeten werken. Zal wrs rond de 130g liggen

uploadfromtaptalk1370091928439.jpg

Terug
Naar boven