AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.642
Jongens, ik ben net een proefpersoon geweest! Ik had de eerste bestelling uit België!
Ik kwam thuis en dit stond voor mij deur:

2rz3m1y.jpg

Wat was het?
VLEES! :D
Gisteren met Olivier iets afgesproken en ik had een kleine bestelling geplaatst; 3kg en 1kg paardenbiefstuk.
Aangezien het de eerste bestelling naar België was en ik nog niet weet hoe de kwaliteit/smaak is heb ik geen grote bestelling geplaatst. Ik had zelf wat schrik dat het veel plaats in beslag zou nemen, maar dit valt heel goed mee!
Hopelijk kan ik de eerste steak vanavond nog eten! De kip zal voor morgen zijn.

Hier wat foto's:
2vb4nly.jpg

2qi8tn5.jpg

2vjymna.jpg

2weeydl.jpg

Was t nog koud dan na die reis?

:yes: het was nog niet ontdooid ondanks het een tijdje buiten in de zon heeft gestaan!
(zus ging normaal thuis blijven, ik kom thuis en ze was weg :grumble:)

Haha apart :p nouja kilo vlees op t aanrecht duurt ook hele dag om te ontdooien met gemak..

Die biefstuk is gwn maar 2 euro duurder dan kip bij onze slager.. Brb biefstuk :roflol:

• #5.646
Haha apart :p nouja kilo vlees op t aanrecht duurt ook hele dag om te ontdooien met gemak..

Die biefstuk is gwn maar 2 euro duurder dan kip bij onze slager.. Brb biefstuk :roflol:
Het steekt niet los in die doos hé :roflol:
Het steekt in een soort isolatiezak met ijs (zie je toch op de foto's? :scratch:

Op mijn werk is kip +-13€ de kilo. Paardensteak weet ik niet vanbuiten, maar zal ook wel meer zijn.

Het steekt niet los in die doos hé :roflol:
Het steekt in een soort isolatiezak met ijs (zie je toch op de foto's? :scratch:

Op mijn werk is kip +-13€ de kilo. Paardensteak weet ik niet vanbuiten, maar zal ook wel meer zijn.

Nee zag t net ja, maar ging er van uit dat belgie wel 2 dagen verzend tijd is..

Deftig verpakt zo te zien. Misschien dat ik het ook eens ga testen. Update je ons nog over de smaak en de kwaliteit van het vlees?

En lol@ €13/kg voor kip... Wat krijg je daar dan voor?
Ik betaal tussen de 7 en 8 euro voor een kg kippenfilet.

• #5.649
Deftig verpakt zo te zien. Misschien dat ik het ook eens ga testen. Update je ons nog over de smaak en de kwaliteit van het vlees?

En lol@ €13/kg voor kip... Wat krijg je daar dan voor?
Ik betaal tussen de 7 en 8 euro voor een kg kippenfilet.
:yes: ga ik doen!

:roflol: een kip die goude eieren legt! :o
Voor ingevroren kip kip betaal ik ook 5-7€, maar die steekt nog vol vliezen, kraakbeen ...
Als je bv in de delhaize een 'verse' kipfilet koopt ben je ook wat geld kwijt hoor.

gewoon kip op de markt halen, vlees gaat een stuk lastiger inderdaad qua prijs, maar heb daar afspraken met de slager over in rotterdam

Mirin' vleesje bro.
En misschien wordt het tijd om je zus eens wat op te voeden. Eerst je eten wegsmijten, nu dit pakketje.. :mad:

:yes: ga ik doen!

:roflol: een kip die goude eieren legt! :o
Voor ingevroren kip kip betaal ik ook 5-7€, maar die steekt nog vol vliezen, kraakbeen ...
Als je bv in de delhaize een 'verse' kipfilet koopt ben je ook wat geld kwijt hoor.
Die bevroren kip van de colruyt moet je dan ook niet kopen. 10% vocht en +- 5% afval. (€8,50/kg):roflol:
Ik koop het per 10kg bij een groothandel in vleeswaren. Goedkoop en "weinig" afval. Maar zo'n voorgesneden blokjes lijken mij echt handig.

• #5.653
Hier wat foto's van het vlees:

2s6avx2.jpg

2my3dr7.jpg

111l277.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er wel goed uit Belgje... (zou zelf alleen geen paard eten maar gewoon biefstukje).
Krijg zin om te BBQ-en als ik dit zo zie:D

• #5.655
Ziet er wel goed uit Belgje... (zou zelf alleen geen paard eten maar gewoon biefstukje).
Krijg zin om te BBQ-en als ik dit zo zie:D
Alles wat ik maak is goed :cool:
Ouders eten geen paardenvlees, dus hier is het altijd rundsteak. Dus dan maar gegaan voor wat afwisseling :D

Zaterdagavond bbq met mijn werk en morgen of overmorgen thuis :meal:

Alles wat ik maak is goed :cool:
Ouders eten geen paardenvlees, dus hier is het altijd rundsteak. Dus dan maar gegaan voor wat afwisseling :D

Zaterdagavond bbq met mijn werk en morgen of overmorgen thuis :meal:

Nu maak je me benieuwd belgje... wanneer heb je je banden van je fiets geplakt? :P

Doe mijn ook maar biefstuk van rund.

Wil a.s. zaterdag ook gaan bbq-en. Heerlijk weer, allemaal lekkers...mmmm. Water loopt me nu al in mn mond.

• #5.657
Nu maak je me benieuwd belgje... wanneer heb je je banden van je fiets geplakt? :P

Doe mijn ook maar biefstuk van rund.

Wil a.s. zaterdag ook gaan bbq-en. Heerlijk weer, allemaal lekkers...mmmm. Water loopt me nu al in mn mond.
:roflol: nieuwe binnenband gaan halen, foute maat :roflol:

srs btw

Bij mij ook, helaas laatste maand van de cut :roflol: This sucks
Enkel vlees en geen brood, pasta en rijst :(

Hmmm. nou voor mij wel lekkere ciabatta met zelfgemaakte knoflookboter en salades bij de bbq:P

Whaha.....dus kan nog wel ffies wachten begrijp ik.

de kip van olivier al geprobeerd ?

Terug
Naar boven