AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.681
I know ;) Maar ik zei het even omdat mensen vaak denken dat maïs amper kcals heeft ;) Maar je was
dus op de hoogte :D
Daar ben ik vorige 'cut' achter gekomen :o
Dagelijks een blikje mais bij mijn rijst (tip trouwens: rijst, ananas en mais) en na enkele dagen/weken erachter gekomen dat mais best veel koolhydraten bevat!

ziet er heerlijk uit! Mag ik niet bij jou komen eten? :D :meal:
Kom maar af! :D

Sky zit maar te stoefen dat bij buffer dikker is dan mij, maar hij kan niet koken! Ik wel :cool:

ziet er beter uit dan die oneindige hoeveelheden koolvis van mij steeds :(

• #5.683
Daar ben ik vorige 'cut' achter gekomen :o
Dagelijks een blikje mais bij mijn rijst (tip trouwens: rijst, ananas en mais) en na enkele dagen/weken erachter gekomen dat mais best veel koolhydraten bevat!

Kom maar af! :D

Sky zit maar te stoefen dat bij buffer dikker is dan mij, maar hij kan niet koken! Ik wel :cool:

volgensmij zit je nog niet eens al te ver bij mij vandaan kijk maar uit met wat je zegt :eyebrow:

koken kan je wel ja, zie hier regelmatig wat lekkers voorbijkomen :cool: over de rest kan ik zo niet oordelen, moet ik misschien toch maar naar de meet komen kan ik het vergelijken :grinny:

koolvis hoeft niet per se;)

Tilapia ook prima.

alsof dieaphi op 10% staat :roflol:

• #5.686
volgensmij zit je nog niet eens al te ver bij mij vandaan kijk maar uit met wat je zegt :eyebrow:

koken kan je wel ja, zie hier regelmatig wat lekkers voorbijkomen :cool: over de rest kan ik zo niet oordelen, moet ik misschien toch maar naar de meet komen kan ik het vergelijken :grinny:
inb4 sky die me irl stompen wil geven :roflol:

Sounds like a plan! :cool:

nou, dat moet ik zien! :popcorn2:

haha arnaud blijft zijn PUA skills demonstreren :P :roflol:

• #5.693
haha arnaud blijft zijn PUA skills demonstreren :P :roflol:
HatersGonnaHatePanda.jpg

• #5.699
Gvd boys, ik haal al mijn White knight skillz boven en jullie verpesten het :sad:

Terug
Naar boven