Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ik heb juist niets gekregen
Ik ben geweigerdmag 4maand geen bloed doneren omdat ik een klein beetje bloed van mijn baas op mijn hand heb gekregen
Wut? Wut?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb juist niets gekregen
Ik ben geweigerdmag 4maand geen bloed doneren omdat ik een klein beetje bloed van mijn baas op mijn hand heb gekregen
Arnodsi
ik stel voor dat je 2 logs maakt, 1 voor trainingen en 1 voor de rest van je leven
bvd,
Aron

Arnodsi
ik stel voor dat je 2 logs maakt, 1 voor trainingen en 1 voor de rest van je leven
bvd,
Aron

Tjah, als hij een vriendin had kon hij het daaraan allemaal vertellen ...
![]()

Bro, ik heb een week niet getraind!nja ff srs, ik ben gewoon benieuwd naar trainingen, en elke keer moet ik pagina's terug gaan scrollen en over allemaal pics van eten heen kijken![]()

nja ff srs, ik ben gewoon benieuwd naar trainingen, en elke keer moet ik pagina's terug gaan scrollen en over allemaal pics van eten heen kijken![]()

63 post geleden dus ...
Misschien moet Arnaud gewoon link naar post van laatste training in zijn sig zetten net als Rob.

Alle posts buiten die van marieke en mij mogen weg

Trainen, wat is dat?
vanaf maandag terug trainenhvl kost hetJongens, ik ben net een proefpersoon geweest! Ik had de eerste bestelling uit België!
Ik kwam thuis en dit stond voor mij deur:
![]()
Wat was het?
VLEES!
Gisteren met Olivier iets afgesproken en ik had een kleine bestelling geplaatst; 3kg en 1kg paardenbiefstuk.
Aangezien het de eerste bestelling naar België was en ik nog niet weet hoe de kwaliteit/smaak is heb ik geen grote bestelling geplaatst. Ik had zelf wat schrik dat het veel plaats in beslag zou nemen, maar dit valt heel goed mee!
Hopelijk kan ik de eerste steak vanavond nog eten! De kip zal voor morgen zijn.
Hier wat foto's:
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ik weet, maar er zou een kleine kans kunnen bestaan dat hij het heeft en dat ik die dan opgelopen heb

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=59
Niet dat ik weet, maar er zou een kleine kans kunnen bestaan dat hij het heeft en dat ik die dan opgelopen heb
Hoezo paranoia?
http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=59