MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.742
Effe kleine snacks na de frangipane en carré confituur bij mijn grootouders :o

uploadfromtaptalk1370618889233.jpg

Wat is het?

• #5.746
BW 82kg :roflol: wat is deze?! 11kg afgevallen sinds februari
Laatste 2-3 weken voeding niet zoals ervoor was. Af en toe te veel eten en af en toe te weinig. Ik ben al blij dat mijn bw niet is gestegen :)

Het wordt eens tijd dat ik terug fatsoenlijk kan trainen/eten! Ik sta er imo maar platjes bij :(
Vanaf volgende week effe doorbijten en 3x/week 40min cardio ipv 2x/week. Het kan wel zijn dat ik volgende week wat meer cardio doe aangezien het einde van de examens donderdag gevierd gaat worden (alcohol)

Laatst bewerkt:
BW 82kg :roflol: wat is deze?! 13kg afgevallen sinds februari
Laatste 2-3 weken voeding niet zoals ervoor was. Af en toe te veel eten en af en toe te weinig. Ik ben al blij dat mijn bw niet is gestegen :)

Het wordt eens tijd dat ik terug fatsoenlijk kan trainen/eten! Ik sta er imo maar platjes bij :(
Vanaf volgende week effe doorbijten en 3x/week 40min cardio ipv 2x/week. Het kan wel zijn dat ik volgende week wat meer cardio doe aangezien het einde van de examens donderdag gevierd gaat worden (alcohol)

:roflol:

Als je nog ff snel 3 kilo afvalt ben ik net zo buff als jou tijdens de meet :trollface:

dat word het allerkleinste golds gym tanktopje ooit aan doen op de meet maar lees ik al :$

Kom je op een zondag voormiddag @ SMTK is niet graag bbq'n?? :D

Jij moet wel voor ons bbq'n! Omdat je hier altijd z'on lekkere maaltijden maakt! :D

• #5.757
Jij moet wel voor ons bbq'n! Omdat je hier altijd z'on lekkere maaltijden maakt! :D
Ik bbqen ben ik geen held :o

Jullie kunnen misschien iets organiseren als gijs @ RPB? Eerst trainen en dan bbqen. En iedereen neemt iets mee. Stel dat maar eens voor aan Raf! Ik ben iig in! :D

Wooossh! Lees nu pas dat je al 13kg kwijt bent sinds februari!! Pretty damn nice brah! Ben onder de indruk! ;) :thumbs:

Moest wel duidelijk een hoop af tho' :o

• #5.759
Wooossh! Lees nu pas dat je al 13kg kwijt bent sinds februari!! Pretty damn nice brah! Ben onder de indruk! ;) :thumbs:

Moest wel duidelijk een hoop af tho' :o
Typefout :o het is 11kg, maar dat is nog genoeg :roflol:

Jep idd, ben er zelf ook van verschoten. Eerste 3-4kg was wel vocht

dus nu ben je weer ecto :(

Terug
Naar boven