- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Jep
dus laat je maar testen bro! wait wut?

no homo
How how how, ik heb helemaal geen soaWacht nog maar ff voordat je op de fiets stapt naar hier![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep
dus laat je maar testen bro! 
How how how, ik heb helemaal geen soaWacht nog maar ff voordat je op de fiets stapt naar hier![]()

Nu met foto
Op de link klikken. Foto wordt niet mee gequote
wat is deze?! 11kg afgevallen sinds februari 

BW 82kgwat is deze?! 13kg afgevallen sinds februari
Laatste 2-3 weken voeding niet zoals ervoor was. Af en toe te veel eten en af en toe te weinig. Ik ben al blij dat mijn bw niet is gestegen
Het wordt eens tijd dat ik terug fatsoenlijk kan trainen/eten! Ik sta er imo maar platjes bij
Vanaf volgende week effe doorbijten en 3x/week 40min cardio ipv 2x/week. Het kan wel zijn dat ik volgende week wat meer cardio doe aangezien het einde van de examens donderdag gevierd gaat worden (alcohol)

Het verschil is dat jij uit vocht en kak bestaat en ik niet
Als je nog ff snel 3 kilo afvalt ben ik net zo buff als jou tijdens de meet![]()

Het verschil is dat jij uit vocht en kak bestaat en ik niet
Dus vanaf nu noem ik jou gewoon shitface![]()

Ah, daarom verlies jij zo snel gewicht, je praat allemaal poep![]()
Die heb ik niet mandat word het allerkleinste golds gym tanktopje ooit aan doen op de meet maar lees ik al :$

Kom je op een zondag voormiddag @ SMTK is niet graag bbq'n??![]()

Ik bbqen ben ik geen heldJij moet wel voor ons bbq'n! Omdat je hier altijd z'on lekkere maaltijden maakt!![]()

TypefoutWooossh! Lees nu pas dat je al 13kg kwijt bent sinds februari!! Pretty damn nice brah! Ben onder de indruk!![]()
Moest wel duidelijk een hoop af tho'![]()
het is 11kg, maar dat is nog genoeg