- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ben ik dan ooit buff geweest?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik dan ooit buff geweest?

Arnodsi?It's funny cause it's true

Moet wel een compliment geven dat je zulke gerechten maakt (qua tijdsbestek) etc. Ik eet meestal tonijn uit blik en wat broodEffe kleine snacks na de frangipane en carré confituur bij mijn grootouders![]()

Vandaag laatste examen gehad en die is super goed gegaan! Training is wel super rot gegaan
Vanmorgen dexaprine + epic stress, dus was echt wat hyperactief
Examen gedaan, stress valt weg, te weinig gegeten, te weinig geslapen ... Dus die rottraining was wel te verwachten.
Ik heb 35-40min borst/biceps gedaan. Gewichten waren niet denderend dus doe de moeite zelfs niet op ze te posten
Nu cheatmeal en slapen
Vanaf morgen terug knallen! Bw is 82kg

goed eten, film zien en om 22uur fzo slapenGa jij srs nu slapen?
En lol @ je bw, jij weegt nu evenveel als mij![]()

Niet overdrijvenEn je bent bijna 10 cm groter? Wat is this!
Goed eten en film zien...jij wilt duidelijk ENORM goed eten
Laat het smaken!
6cm 

Niet overdrijven6cm
Maar mij kunnen ze (niet meer) voort rollen, u wel
Er was een tijd dat ik +90 woog
Soon.jpg

Niet echt. Ik hoef niet extreem droog te staan, maar ik was imo gewoon te vet.Heb je nooit de gedachte gehad dat het te vroeg is om te cutten Arnodsi? Dat je het idee hebt dat er te weinig over blijft.
Dat heb ik wel iig en zal voorlopig nog wel even blijven
Gsm is stuk, kan geen foto's trekken. Sorry bro
Mmmmmm
Vandaag nog maar 60g havermout, 30g whey en een Prince koek binnen. Dus ben echt aant sterven!
Morgen terug squaten! AWWW YEAAAHHHH
Dus moet wat krachten opdoen!
Bro ik hier is geen domino's
Ik wou eerst naar het frituur, maar die was pas om 16.30uur open en het was 16.10uur. Dus ben dan maar naar de supermarkt gegaan 
Gsm is stuk, kan geen foto's trekken. Sorry bro
Mmmmmm
Vandaag nog maar 60g havermout, 30g whey en een Prince koek binnen. Dus ben echt aant sterven!
Morgen terug squaten! AWWW YEAAAHHHH
Dus moet wat krachten opdoen!