XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Ik ga vanaf vandaag 20% van mijn carbs voor mijn training eten!

Damn, ik was vergeten hoe hard je moet kakken van havermout :o

lol doe 20% carbs van vandaag voor ontbijt, 30% voor trainen en 30% na als postworkout maaltijd. Rest van trainingsdag alleen eiwitzzen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.784
Ik heb altijd gehoord dat dan de fibers in je dikkie spontaan begint te groeien en daardoor veel gurls krijgt zonder curls te doen.

Ohja, en ook je testikels beginnen te krimpen, maar das ni erg

Zoals die nu bezig is lijkt die meer op een scharrelkip die moeite heeft met haar eigen ei te leggen
Er is een tijd voor alles, en voor te cutten is het nu de tijd niet voor Arn. Daarvoor heeft hij gewoon
te weinig massa.

En dat hele bro science schoon aankomen is BS als natty. Je hebt kcals nodig om te groeien, geen
cutschema of een schema dat amper boven onderhoud is.

Zoals die nu bezig is lijkt die meer op een scharrelkip die moeite heeft met haar eigen ei te leggen
Er is een tijd voor alles, en voor te cutten is het nu de tijd niet voor Arn. Daarvoor heeft hij gewoon
te weinig massa.

En dat hele bro science schoon aankomen is BS als natty. Je hebt kcals nodig om te groeien, geen

Iedreen heeft verschillende visie over groeien;)

Persoonlijk vind ik het zonde om te eten en dat je vp zo op 15/16 staat (of nog hoger)
Moet er allemaal weer af ja.

Liever dan wat langzamer.

Maar wat weet jij nou van natty trainen? :trollface:

kortom, zet een kuurtje.

Maar dan loop je wel het risico om een gebroken pols op te lopen :gay:

ohjee, deze log is ook al infected by Bulckie...

Iedreen heeft verschillende visie over groeien;)

Persoonlijk vind ik het zonde om te eten en dat je vp zo op 15/16 staat (of nog hoger)
Moet er allemaal weer af ja.

Liever dan wat langzamer.

Maar wat weet jij nou van natty trainen? :trollface:

Je moet even kijken naar wat normaal is voor een lichaam. Wat de optimale omstandigheden zijn waarin
je moet verkeren om een goede hormoonbalans te krijgen. Zonder dat er extra stress op je lichaam
komt te staan. Sporters die year round op een laag BF% staan hebben gewoon niet de ideale
omstandigheden. Waarom? Omdat een normaal lichaam inderdaad rond de 15 tot zelfs 22% vet
heeft. Zonder dat het ongezond is.

En inderdaad, het is maar net wat je wilt. Zelf zie ik het punt niet om bv lager dan 12% te gaan
cutten als je toch geen wedstrijden doet. Dat kost je gewoon teveel aan massa & kracht.
Maar dat is iets wat ieder voor zich moet uitmaken.

Ga jij nolva, clen & eca nu als AAS bestempelen Mack? Ik had wel wat meer kennis verwacht van je :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.794
Ik sta enkel niet op 12%. Extreem cutten is imo op dit punt ook onnodig. Ik wil nu gewoon op een vp staan waar ik me comfortabel) goed bij voel. Daarom doe ik er ook zo 'lang' over. Liever wat langer en meer vvm behouden dan 1-2maand extreem cutten en je ook belabberd voelen. Buiten wat honger af en toe heb ik ook totaal niet het gevoel gehad dat mijn lichaam te weinig eten kreeg!

Goed nog maar eens een training posten :D

5min crosstrainer

Trainingsduur: +-50min

Oefening van raf

Squat
12x20
12x20
8x40
8x80
6x90
6x100
5x110 ds 15x50 Damn, geen goede beslissing :p

Leg press
15x
10x
10x
8x +2 met hulp van handen

Lying leg curl: (gecontroleerd en boven houden)
10x40
10x50
10x50
9x50

Leg extension (gecontroleerd en boven houden)
7x55
10x40
10x40
10x40

Benen: 4.5/5, Gvd epic! Al had ik soms wel het gevoel dat ik elk moment neer kon gaan :o

Nu 40min cardio :(

damn ik klik op je log en zie meteen een training...

nice

te weinig massa.

Arnaud niet buff....

I cry evertiem :(

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 11:47 ----------

damn ik klik op je log en zie meteen een training...

nice

Haha dat feel.. :roflol:

Geef jij u benen nu punten ?

:sd:

Ik sta enkel niet op 12%. Extreem cutten is imo op dit punt ook onnodig. Ik wil nu gewoon op een vp staan waar ik me comfortabel) goed bij voel. Daarom doe ik er ook zo 'lang' over. Liever wat langer en meer vvm behouden dan 1-2maand extreem cutten en je ook belabberd voelen. Buiten wat honger af en toe heb ik ook totaal niet het gevoel gehad dat mijn lichaam te weinig eten kreeg!

5x110 ds 15x50 Damn, geen goede beslissing :p

Verlies jezelf maar gewoon niet in het najagen van een bepaald vet% Op dit moment heb je nog geen
spiermaturiteit en verlies je snel massa waarna het weer van voor af opbouwen word. Na al wat jaren
trainen heb je hier minder last van.

En waarom mensen zulke dingen een dropset blijven noemen is mij een raadsel. Dit is geen dropset.
Een dropset is 1, 2 of zelfs 3 setjes tot fail gaan na je zware gewicht met een reductie van 10 a 25%

5x110 is mooi. Mijn benen zijn een 0,05/10 ...

Mijn kuiten zijn even groot als mijn blinde darm

Terug
Naar boven