Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.461
Stevige pics man! Blijven bulken verdomme :D
:rocknana::banana::hedbang::lifter:

Met dit weer is het voor mij trouwens een hel om te eten :o Na het trainen ben ik sowieso een slechte eter en als het zo warm is krijg ik al helemaal niets (warms) door mijn strot.

Mooie oplossing: rice krispies! :D A gift from god!

dbmoex.jpg

Daam nice chest day!! Nu moet ik vandaag wel chest pakken. Verder nice pic alleen wel rare chest aanhecting "no offense". Oh en je delts zien er goed uit!

Ik heb niet zoveel problemen met eten...al is mass gainer ook wel handig als ik savonds zie dat het niet gaat lukken!

• #6.464
Daam nice chest day!! Nu moet ik vandaag wel chest pakken. Verder nice pic alleen wel rare chest aanhecting "no offense". Oh en je delts zien er goed uit!
Yes I know :sad: Daardoor lijkt mijn chest zo flat denk ik, kan er helaas niets aan veranderen
Als ik een side chest doe lijkt die altijd redelijk vol, als ik gewoon sta is die zo plat als een 5 jarige meisje :(

no pedo

Ik heb niet zoveel problemen met eten...al is mass gainer ook wel handig als ik savonds zie dat het niet gaat lukken!
Ja maar jij zit op je werk met airco :roflol: Hier binnen is het 27° fzo :(

ahhh eindelijk weer wat foto's! nice! :eyebrow:

en niet zeuren maar gewoon doorbunkeren :cool: :p

• #6.468
  • #6.470
Ben toch ook een f*cking idioot hé!

Ben daarnet naar de winkel yoghurt, chili's en koriander gaan halen voor pasta dressing. Nu heb ik platte peterselie ipv koriander meegenomen. En ga nu niet voor de 3e maal naar de winkel vandaag :roflol: (ben net met mijn moeder kwark en pasta gaan halen)

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 16:11 ----------

Aaaaargh :D en jij kwam zondag langs?
no homo zeker? :p
IK kom voor je gf en voor de chinees?

Armen gewoon keihard door blijven traunen.
Voorlopende spiergroepen blijven trainen.

+1 mack

waarom zou je je armen lichter gaan trainen? 't is niet dat ze buiten proportioneel gaan worden

is toch epic, ****ing dikke armen?

Terug
Naar boven