- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Hmm misschien ruilhandel dan tegen die kip met couscous![]()
Intredasting.jpg
Yes, de pijn is zo goed als weg!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm misschien ruilhandel dan tegen die kip met couscous![]()
Alles wat ik maak ziet er goed uit

Al een geluk maakt mijn kop alles goed!

Hijs goed bezig hoor
whey is op! K*t post! Waarom komen ze nooit op tijd?...

Geen bbq vandaag

Mijn whey stak eerst in tupperwares omdat mijn moeder die emmers niet in haar keuken wil. Ze vond al die potjes lelijk dus heeft ze nieuwe potten voor me gekocht en die toen ook bijgevuld. Wat ik niet wist, was dat ze de whey had opgemaakt ... Dus ik zag dat de pot bijna leeg was, wil die bijvullen en de emmer is leegWaarom koop je altijd whey op t laatste moment?
Als die van mij nog 1/4e over heeft haal ik al nieuw

Waarom zou ik mijn pot whey in de klas zetten?
zodat ecto's, zoals jij, ermee kunnen gaan lopen zekers?Waarom zou ik mijn pot whey in de klas zetten?zodat ecto's, zoals jij, ermee kunnen gaan lopen zekers?
Achja /care die whey is nu 2 weken meegegaan en de dextro is nog niet op de helft. En zo'n kleiner potje is handiger dan zo'n emmer

whey is op! K*t post! Waarom komen ze nooit op tijd?...

Ik heb er een van 40gKlas?
Ik vind zo'n emmer wel handig, nu alleen nog een maatschepje zoeken waar 80 gram oats in gaat![]()

Ik stond gisteren om 7.45uur in de keuken en er stopte een busje van de post voor mijn deur. Hij kwam de krant van mijn overbuur brengenMisschien omdat jullie postbodes te kort komen, was laatst nog op het nieuws![]()