AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

kijk,

zo gaat goed bro

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.702
Ah kende de oefening wel alleen niet bij naam, thanks :).
Gezellig schilderen met dit weer en vermoeide schouders, succes !
Dan kan ik wat aan mijn tan werken, want het is nodig :o

Thx smalle

Ik kan niet klagen :D
Vakantie is de ideale tijd om te gainen! Niets intensief doen en tijd genoeg om te eten

• #6.703
:fuu: ik had zondag(cheatdag) aan mijn vader gevraagd of ie een donut ipv pistolets wou meenemen. (zondag is het hier altijd pistolets en croissants ed, normaal eet ik enkel paar pistolets) Ik stond op, nam mijn havermout met whey, wou mijn donut gaan eten en zag dat er helemaal geen donut was. Mijn vader zei toen: Jij eet altijd zo gezond, waarom zou ik dan voor jou een donut meenemen? Ik ga je niet op het 'slechte' pad brengen hoor. :fuu: was dus redelijk teleurgesteld

3x raden wat mijn moeder mij gaf toen ik net binnen stapte :sad:
Nu is het de vraag, zou ik ze opeten? Of niet? :o Er is een stemmetje dat zegt: 'nee, niet doen', maar er is ook een stemmetje dat zegt 'eet maar op! Zoveel kwaad kunnen die 3 donutjes niet'
Dus als er vrijwilligers zijn ...

if31ns.jpg

Eten die shit, donuts zijn super gezond.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 13:41 ----------

2drwd2d.gif

Laatst bewerkt:
stuur ze maar op!

Enkel IIFYM.

• #6.707
Al vraag ik me wel af hoe ik het ga opeten :o
(en is niet aangebrand, lijkt zo op de foto. Komt door de paprika)

142xyxu.jpg

23hvnma.jpg

Lekker hoor! Trainingen gaan ook steeds beter he! :)

als je het doet is het rest van de week geen cheatmeal meer;)

Knappe training brah, knap dat je daarin slaagt met dit weer :o

• #6.715
Knappe training brah, knap dat je daarin slaagt met dit weer :o
Zolang ik geen astma 'aanval' krijg vind ik het niet zo erg. Ik zweet gewoon harder
(niet dat ik veel last heb van astma, eigenlijk enkel tijdens KT als het epic warm is en te weinig lucht in de gym)

Zolang ik geen astma 'aanval' krijg vind ik het niet zo erg. Ik zweet gewoon harder
(niet dat ik veel last heb van astma, eigenlijk enkel tijdens KT als het epic warm is en te weinig lucht in de gym)

Hoeveel liter water drink je voor/tijdens de training?

• #6.717
Hoeveel liter water drink je voor/tijdens de training?
vandaag:
8.15uur: 1 glas water, 0.5l magere melk
10.15uur: Iets minder als een halve liter water (ECA, taurine en beta alanine)
10.30-12uur: 1L water (fles was leeg, anders had ik meer gedronken)
12.05uur: 0.33l sportdrank (normaal dextro met +- zelfde hoeveelheid water)

Erna nog gedronken

Reden dat ik het vraag is omdat ik eergisteren in de flex (?) gelezen heb dat je per 15min training, 250ml water moet drinken. Dus 1l per uur, als ik nog kan rekenen. Zit dus wel goed bij je, denk ik.

Reden dat ik het vraag is omdat ik eergisteren in de flex (?) gelezen heb dat je per 15min training, 250ml water moet drinken. Dus 1l per uur, als ik nog kan rekenen. Zit dus wel goed bij je, denk ik.
Weet je ook waarom en wat hun bronnen zijn?

• #6.720
Meestal zit ik rond 1L. Hangt er vanaf wat ik train.
Bij gewoon weer drink bij borst of schouders minder dan een liter en bij benen of rug soms bijna 2L

En het hangt er ook vanaf wanneer ik heb gegeten. Als mijn maag nog relatief vol zit drink ik ook minder

Terug
Naar boven