Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan ik wat aan mijn tan werken, want het is nodigAh kende de oefening wel alleen niet bij naam, thanks.
Gezellig schilderen met dit weer en vermoeide schouders, succes !

Thx smalle
Ik kan niet klagen

ik had zondag(cheatdag) aan mijn vader gevraagd of ie een donut ipv pistolets wou meenemen. (zondag is het hier altijd pistolets en croissants ed, normaal eet ik enkel paar pistolets) Ik stond op, nam mijn havermout met whey, wou mijn donut gaan eten en zag dat er helemaal geen donut was. Mijn vader zei toen: Jij eet altijd zo gezond, waarom zou ik dan voor jou een donut meenemen? Ik ga je niet op het 'slechte' pad brengen hoor.
was dus redelijk teleurgesteld
Er is een stemmetje dat zegt: 'nee, niet doen', maar er is ook een stemmetje dat zegt 'eet maar op! Zoveel kwaad kunnen die 3 donutjes niet' Zal wel geen probleem zijn met je grote Antwerpse mond.

Not funny

Zal wel geen probleem zijn met je grote Antwerpse mond.![]()

die carbs doen me deugd!Probleem opgelost, mijn zus heeft ze opgegeten ..als je het doet is het rest van de week geen cheatmeal meer![]()
Zolang ik geen astma 'aanval' krijg vind ik het niet zo erg. Ik zweet gewoon harderKnappe training brah, knap dat je daarin slaagt met dit weer![]()
Zolang ik geen astma 'aanval' krijg vind ik het niet zo erg. Ik zweet gewoon harder
(niet dat ik veel last heb van astma, eigenlijk enkel tijdens KT als het epic warm is en te weinig lucht in de gym)
vandaag:Hoeveel liter water drink je voor/tijdens de training?
Weet je ook waarom en wat hun bronnen zijn?Reden dat ik het vraag is omdat ik eergisteren in de flex (?) gelezen heb dat je per 15min training, 250ml water moet drinken. Dus 1l per uur, als ik nog kan rekenen. Zit dus wel goed bij je, denk ik.
Meestal zit ik rond 1L. Hangt er vanaf wat ik train.Reden dat ik het vraag is omdat ik eergisteren in de flex (?) gelezen heb dat je per 15min training, 250ml water moet drinken. Dus 1l per uur, als ik nog kan rekenen. Zit dus wel goed bij je, denk ik.