- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slechte zithouding?Dunno man, echt stekende pijn in mijn linker bil
Is ondertussen al over, maar wil niets forceren
Omdat ik een lazy c*nt benLol @ haters
Maar bro waarom al die caffeine? Ik gebruik nu al de hele maand geen pre workouts meer...
Je bent achter dat van je reet vergeten 'no homo' te zetten

Ik denk dat het Door mijn pelvic tilt komt
heb ook gehoord dat hij een fiets heeft zonder zadel![]()
Hoe lang moet je eigenlijk een caffeïne-break houden? En om de hoeveel tijd moet je dat doen?
Ik drink al sinds m'n 18de dagelijks koffie (veel koffie). Toch maar eens proberen om af te kicken.Ik drink al sinds m'n 18de dagelijks koffie (veel koffie). Toch maar eens proberen om af te kicken.
Drink eens 1 dag geen koffie. Als dit een hel is ben je, net zoals ik, genaaid en moet je of stoppen of dosis verhogen.Ik drink al sinds m'n 18de dagelijks koffie (veel koffie). Toch maar eens proberen om af te kicken.

Ik ben nu in verlof (laatste weekDrink eens 1 dag geen koffie. Als dit een hel is ben je, net zoals ik, genaaid en moet je of stoppen of dosis verhogen.
) en ik drink amper koffie. Maar op het werk MOET ik m'n koffie hebben. Maar je kan moeilijk de dosis blijven verhogen. Dan maar een paar weken cold turkey gaan. 
Ik ben nu in verlof (laatste week) en ik drink amper koffie. Maar op het werk MOET ik m'n koffie hebben. Maar je kan moeilijk de dosis blijven verhogen. Dan maar een paar weken cold turkey gaan.
![]()

Ik drink gelukkig ook nooit koffieKoffie moeten hebben? Ben blij dat ik geen koffiedrinker ben![]()

Neih man, maak geen schijn van kans.