Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Nope, stond er ook niet bij. Heb hem niet zelf, maar heb hem gelezen in de gym tijdens het opdrinken van men shake

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jammer. Ik ga straks maar eens zoeken naar dat artikel. Ik drink zelf 250ml tijdens het trainen.Nope, stond er ook niet bij. Heb hem niet zelf, maar heb hem gelezen in de gym tijdens het opdrinken van men shake![]()
Hoogstwaarschijnlijk te weinig als ik het zo lees.Ik zou echt stervenJammer. Ik ga straks maar eens zoeken naar dat artikel. Ik drink zelf 250ml tijdens het trainen.Hoogstwaarschijnlijk te weinig als ik het zo lees.

Correctie: het is een fles van 500 ml.
Maar zelfs daarmee "moet" ik spaarzaam zijn.Jammer. Ik ga straks maar eens zoeken naar dat artikel. Ik drink zelf 250ml tijdens het trainen.Hoogstwaarschijnlijk te weinig als ik het zo lees.
EDIT: Moest dus 500 ml zijn.

Gvd, ik begin tolerantie op te bouwen voor cafeïne. Ik merk zo goed als niets meer van 200mg...
Dosissen uppen? Week stoppen? Zelfde blijven nemen?
Told ya!
Ik zou gewoon even stoppen. Je kan moeilijk iedere keer die dosis blijven uppen..
dan maar commandodat komt omdat je lichaam die prikken nog niet gewend is![]()

dat komt omdat je lichaam die prikken nog niet gewend is![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]