XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Heujjjj ik zie dat je m'n advies hebt opgevolgd!
Hoop dat het werkt voor je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.882
Bij namen zoals quadballer dacht ik dat t ergens anders voor diende, zeker omdat t in Arnaud zijn log stond :o

:trollface:
Hahahahahaa
Hahahah
Haha
Ha ha
:rolleyes:

Heujjjj ik zie dat je m'n advies hebt opgevolgd!
Hoop dat het werkt voor je!
Ik hoop het ook!
Als het te pijnlijk is verwacht ik wel een gewone massage van jou!

Mmmmm bbq (al zie ik nu dat mijn lens vuil was)
En had nog wat vlees bij genomen

uploadfromtaptalk1375730498247.jpg

Daar mag zeker nog wel een stukkie vlees bij! :meal: ziet er goed uit!

enne.. hoop dat het beter wordt met je rug. Maar massage doet sowieso wonderen hoor! ;)

• #6.884
Daar mag zeker nog wel een stukkie vlees bij! :meal: ziet er goed uit!

enne.. hoop dat het beter wordt met je rug. Maar massage doet sowieso wonderen hoor! ;)
Meh, imo onnodig om extreem hoog in eiwitten te gaan! Dit is +-150g vlees, meer dan genoeg voor mij ;)

Tov zaterdag gaat het al een stuk beter hoor! Volgens mij kwam het door dat schilderen + trainen. Heb nu vooral 'last' van mijn rechter trap

Hmm..150 gram genoeg? geloof dat ik dan echt aso vreet. :o

Fijn dat het beter gaat nu. Ik herken het nu wel. Zit zelf nu met een rug en schouders waarvan ik denk kan ik ze niet verkopen.. :rolleyes: maar roze rakkers doen hun werk goed tegen de pijn. :)
Hoop voor jou dat rechter trap straks ook weer wat beter gaat.

Meh, imo onnodig om extreem hoog in eiwitten te gaan! Dit is +-150g vlees, meer dan genoeg voor mij ;)

Tov zaterdag gaat het al een stuk beter hoor! Volgens mij kwam het door dat schilderen + trainen. Heb nu vooral 'last' van mijn rechter trap
Hoeveel weeg je atm?

150gr vlees genoeg :emo:

• #6.888
Hmm..150 gram genoeg? geloof dat ik dan echt aso vreet. :o

Fijn dat het beter gaat nu. Ik herken het nu wel. Zit zelf nu met een rug en schouders waarvan ik denk kan ik ze niet verkopen.. :rolleyes: maar roze rakkers doen hun werk goed tegen de pijn. :)
Hoop voor jou dat rechter trap straks ook weer wat beter gaat.

150g kip = 35g eiwit

ik zit dagelijks aan 150-200g eiwit. Hoger is imo geldverspilling + 'slecht' voor de nieren.

85-86

Brb Arnaud inhalen met gains

Ik zit in me cut en gain meer dan hem :P

Care to explain? Hoe hoog ga je?

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 22:22 ----------

150g kip = 35g eiwit

ik zit dagelijks aan 150-200g eiwit. Hoger is imo geldverspilling + 'slecht' voor de nieren.

85-86

K*t.

My bad. Nvm.

arnaudje van de zon in huis toch

• #6.899
Terug
Naar boven