AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Morgenvroeg benen slopen? :whip: Kom me maar oppikken

Ik heb een fietsbewijs :o
meh, mag niet (alleen) met de auto's van mijn ouders rijden. En wil pas een auto kopen als ik vast werk heb. Dus er zit geen haast achter ;) Al ga ik wrs in september wel beginnen met lessen

Morgenvroeg heb ik pas om 12u de auto, dus vroeger zal niet gaan.
Op planning staat trouwens wel 5/3/1 DL en 5*10 squat + grip en shrugs. Wil je gerust komen oppikken, maar dan trainen we wel apart ..?

Wel epic lame dat je niet met de auto's van je ouders mag rijden, al is de auto van mijn vader van zijn werk en de auto van mijn moeder een Fiat Punto die geen reet waard is, dus waarschijnlijk niet te vergelijken :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.862
Morgenvroeg heb ik pas om 12u de auto, dus vroeger zal niet gaan.
Op planning staat trouwens wel 5/3/1 DL en 5*10 squat + grip en shrugs. Wil je gerust komen oppikken, maar dan trainen we wel apart ..?

Wel epic lame dat je niet met de auto's van je ouders mag rijden, al is de auto van mijn vader van zijn werk en de auto van mijn moeder een Fiat Punto die geen reet waard is, dus waarschijnlijk niet te vergelijken :p
Ik moet studeren en mijn ouders zijn thuis, dus ik moet 's morgens :(

Die van mijn vader is ook bedrijfswagen, dat is dus de reden waarom ik er niet mee mag rijden.En die wagen staat ook niet vaak thuis.
En als ik mijn moeder haar wagen in de prak rijd, kan ik beter naar mexico oid vluchten :roflol:

• #6.863
  • #6.864
Laat de pijn maar komen :angstig:

(het is de blackroller elite geworden)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben wel benieuwd of het helpt! Anders is het een speeltje van 30€ voor de kat :o

Koop je nou een foam roller zonder dat je weet wat er mankeert?

• #6.866
Koop je nou een foam roller zonder dat je weet wat er mankeert?
Die foamroller staat al van voor kerstmis op mijn lijstje (en heb hem nooit gekregen :( ) vooral voor mijn hamstrings, die kunnen soms echt strak/hard staan. Niet voor hetgene wat ik nu heb ;) Ik ga nog een afspraak maken bij fysio hoor

Ipv er een auto mee te kopen...

Die foamroller staat al van voor kerstmis op mijn lijstje (en heb hem nooit gekregen :( ) vooral voor mijn hamstrings, die kunnen soms echt strak/hard staan. Niet voor hetgene wat ik nu heb ;) Ik ga nog een afspraak maken bij fysio hoor
Ah oke, ik dacht al :p
Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen, vanwege mijn bovenrug die te ver naar voren buigt

• #6.871
Als je het geld kan missen zou ik zeggen: doen!
anders ga je, net zoals ik, het een jaar uitstellen :roflol: en stel dat het goed werkt ...
Ik laat gewoon m'n ouders betalen :roflol:
Onder het mom van, jullie betalen toch mijn zorgkosten
Daar hoort dit ook bij

• #6.873
Ah oke, ik dacht al :p
Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen, vanwege mijn bovenrug die te ver naar voren buigt

dat heeft niet veel met foam rollen te maken hoor.

voor de rest wel goede investering zon ding, zeker voor lb is het echt heel fijn

dat heeft niet veel met foam rollen te maken hoor.

voor de rest wel goede investering zon ding, zeker voor lb is het echt heel fijn
Ja daarom twijfel ik nog. Ik wil er zoiets mee doen, maar weet niet of dat veel gaat uitmaken:

Wat helpt volgens jou dan wel? Want de oefeningen die ik doe voor de verbetering van mijn bovenrughouding, hebben mij tot nu toe nog niets opgeleverd... Shoulder dislocations, borstspieren rekken, bovenrug trainen (rows, reverse flys).

Ja daarom twijfel ik nog. Ik wil er zoiets mee doen, maar weet niet of dat veel gaat uitmaken:

Wat helpt volgens jou dan wel? Want de oefeningen die ik doe voor de verbetering van mijn bovenrughouding, hebben mij tot nu toe nog niets opgeleverd... Shoulder dislocations, borstspieren rekken, bovenrug trainen (rows, reverse flys).

Een spiegel, vrienden/familie die je erop wijzen als je inzakt

Een spiegel, vrienden/familie die je erop wijzen als je inzakt
Dat is het hem nou juist, als ik een goede houding aanneem, krijg ik ontzettend last van spierknopen en pijn aan mijn wervels. Ik loop en zit al jaren met een goede houding, maar hier ben ik dus laatst mee gestopt. Nu heb ik veel minder last van mijn bovenrug :). Maar goed, dat is dus alleen maar de chronische pijn die nu weg is. Ik kan alsnog niet krachttrainen, want dan krijg ik pijn aan mijn schouders en rug. Ik heb al zoveel geprobeerd...

Sorry voor topic hijack Arnaud :p, maar ik wil zo graag herstellen :dunno:

oefeningen om meer thoracic mobility te kweken helpen imo niet al te veel bij chronische postuur problemen, kyfose kan btw ook komen door bepaalde soorten pelvic tilt. maar vaak helpt het balanceren van rug/delts en borst al een hele hoop, wat je naast die andere oefeningen kan proberen zijn facepulls en band pull-aparts, vooral
facepulls zijn een echte aanrader

youtube.com/strengthcamp heeft over postuur ook veel goede videos, kan ze alleen zo 1 2 3 niet vinden.

oefeningen om meer thoracic mobility te kweken helpen imo niet al te veel bij chronische postuur problemen, kyfose kan btw ook komen door bepaalde soorten pelvic tilt. maar vaak helpt het balanceren van rug/delts en borst al een hele hoop, wat je naast die andere oefeningen kan proberen zijn facepulls en band pull-aparts, vooral
facepulls zijn een echte aanrader

youtube.com/strengthcamp heeft over postuur ook veel goede videos, kan ze alleen zo 1 2 3 niet vinden.
Ik heb anterior pelvic tilt, dat kan idd een oorzaak zijn. Ik doe allerlei oefeningen om dat normaal te krijgen, maar tot nu toe geen vooruitgang. Ik ga proberen minder te zitten, want ik denk dat enorm veel zitten de oefeningen nogal tegenzit. Facepulls kan ik niet, want dat wordt boven schouderhoogte uitgevoerd. Dan krijg ik bij herhaling 1 al meteen een schreeuw vanuit beiden schouders :o. Band pull-aparts zal ik dan in m'n fysioschema gooien, dat zal ongeveer hetzelfde doen als reverse flys, right?

Bij namen zoals quadballer dacht ik dat t ergens anders voor diende, zeker omdat t in Arnaud zijn log stond :o

:trollface:

Terug
Naar boven