Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach.. heb ik met je meegedaan met de eiwitjes.Omdat je ook groeit op minder
Ja zit vandaag bv op 250g eiwit. Imo te hoog
maar hey, wie ben ik![]()

Ik zit veel met mijn gsm op dbb en had wrs geen zin om te antwoordenIk zit vandaag ook op 250gram eiwitten ofzo, en had een vraag gepost in mijn topic, maar daar heeft duidelijk niemand zin in.Teveel dus.

Ik zit veel met mijn gsm op dbb en had wrs geen zin om te antwoorden![]()
"Fact is that there are no studies that have ever shown a high protein diet causing kidney damage in persons with normal kidney function. Only people who already have a pre-existing kidney condition need to be concerned with keeping their protein in check."Verbranden van eiwitten komen afvalstoffen vrij die door de nieren er uit gefilterd moeten worden om t simpel uit te leggen..
Bb is sowieso slecht voor de nieren vanwege de hoge eiwit inname.
"Fact is that there are no studies that have ever shown a high protein diet causing kidney damage in persons with normal kidney function. Only people who already have a pre-existing kidney condition need to be concerned with keeping their protein in check."
Strong this. Zo lang er momenteel niets mis is met je nieren zal het niet zo erg zijn, maar waarom je nieren zwaarder belasten dan nodig is? Dat bedoelde ikbroscience-alert, enige wat eiwitten doen is je nieren meer laten werken, zonder nier-gerelateerde gezondheidsproblemen is daar niks mis mee

1 rep meer tov vorige week
af en toe draaien, hard zweten...
ben ook sneller (half afgespoeld en afgedroogd) uit de douche moeten komen want anders kwam het niet goed 
Goede squat.
Misschien een mcflurry als cheatmeal. Arturiano zweert erbij.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cheat-meal-345651/index2.html#post7909058
Nette trainig man.
Wel balen van je schouder maar komt goed !.

IK heb stiekem 200mg genomenHmm dmaa crash ?
Nooit last van gehad.
Misschien heb je last van caffeine gebrek![]()
Ik was niet wakker te krijgen vanmorgen 
Omdat ik me crap voel(de)Ik zou niet weten waarom die training een 0/5 kan krijgen? Een PR erbij en goed zweten en draaien, lijkt me dat je die cheatmeal verdiend hebt(Al is 1 pizza nu ook niet veel natuurlijk
)

is voor niets nodig! 1 pizza is meer dan genoeg
(ookal krijg ik meer op)