Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Ik zit vandaag ook op 250gram eiwitten ofzo, en had een vraag gepost in mijn topic, maar daar heeft duidelijk niemand zin in. :fa: Teveel dus.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.903
Verbranden van eiwitten komen afvalstoffen vrij die door de nieren er uit gefilterd moeten worden om t simpel uit te leggen..

Bb is sowieso slecht voor de nieren vanwege de hoge eiwit inname.
"Fact is that there are no studies that have ever shown a high protein diet causing kidney damage in persons with normal kidney function. Only people who already have a pre-existing kidney condition need to be concerned with keeping their protein in check."

"Fact is that there are no studies that have ever shown a high protein diet causing kidney damage in persons with normal kidney function. Only people who already have a pre-existing kidney condition need to be concerned with keeping their protein in check."

T kan wel degelijk tot schade leiden maar dan in combinatie met te weinig water drinken.

Maar goed, eiwitten zijn duur en te veel eiwitten brengen geen positieve bijwerkingen dus beste is gewoon te eten wat nodig is en genoeg drinken er bij..

broscience-alert, enige wat eiwitten doen is je nieren meer laten werken, zonder nier-gerelateerde gezondheidsproblemen is daar niks mis mee

• #6.908
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 08:35 ----------

broscience-alert, enige wat eiwitten doen is je nieren meer laten werken, zonder nier-gerelateerde gezondheidsproblemen is daar niks mis mee
Strong this. Zo lang er momenteel niets mis is met je nieren zal het niet zo erg zijn, maar waarom je nieren zwaarder belasten dan nodig is? Dat bedoelde ik

Ben ook een leek op gebied van medische zooi ,maar ben gewoon eens naar de huisarts gegaan om me op allerlei shit te laten testen, nieren zijn creatinine en creatine waardes dacht ik ? Was allemaal in orde, dus weer een zorg minder.

als je redelijk wat carbs eet hoeven je eiwitten echt niet hoog;)

pas als je echt low carb gaat eiwitten wat omhoog gooien.

mannen van 80 kilo die 300 gram proteine eten, wtf?

• #6.911
Damn, nu weet ik niet of ik moet huilen of blij moet zijn! Wat een training :eek:
Al denk ik wel dat ik binnenkort een deload ga inlassen

5min crosstrainer

Trainingsduur : 1uur 15min fzo

Oefening van raf

Squat
15x20
15x20
5x60
5x90
5x100
8x120 rep PR (bij de 5e rep kreeg ik steek /kramp in linker schouder, dus heb voor de 6e rep breder gepakt, hierdoor spanning verloren. Anders kreeg ik er mss meer uit)
4x130 :grumble: 1 rep meer tov vorige week

Leg press
10x70
10x85
10x85
6x85 + 4 met hulp van handen

Vanaf hier kreeg ik het moeilijk :o af en toe draaien, hard zweten...

Leg extension
12x60
10x70
10x75
10x75 ds 6x50 ds 8x30 + tot falen

Lying leg curl
10x60
8x65
10x60
8x60 ds 8x30

RDL
10x60
10x70
10x70
10x70

Nog wat buik werk en glute bridges

Benen: of een 0/5 of een 5/5 :P ben ook sneller (half afgespoeld en afgedroogd) uit de douche moeten komen want anders kwam het niet goed :o

Straks cheatmeal, enkel weet ik nog niet goed wat. Iemand suggesties?

Nette trainig man.
Wel balen van je schouder maar komt goed !.

• #6.915
Nette trainig man.
Wel balen van je schouder maar komt goed !.

Was niet de eerste keer ze (wel nog nooit zo hard), ik probeer gewoon zo smal mogelijk te nemen en dit was blijkbaar te smal :p

Ik ga naar de winkel en neem mee:
(+ een pot kwark)

uploadfromtaptalk1375788460161.jpg

quattro formaggi :heart:.

• #6.917
Damn, ik voel me nog steeds crap! Nu weet ik niet of dit goed of slecht is :o
Het lijkt wel alsof ik een DMAA crash heb, maar dat kan niet want het is al paar weken geleden dat ik dmaa nog heb aangeraakt!

Hmm dmaa crash ?
Nooit last van gehad.
Misschien heb je last van caffeine gebrek :P

Ik zou niet weten waarom die training een 0/5 kan krijgen? Een PR erbij en goed zweten en draaien, lijkt me dat je die cheatmeal verdiend hebt :) (Al is 1 pizza nu ook niet veel natuurlijk :o )

• #6.920
Hmm dmaa crash ?
Nooit last van gehad.
Misschien heb je last van caffeine gebrek :P
IK heb stiekem 200mg genomen :o Ik was niet wakker te krijgen vanmorgen :o

Ik zou niet weten waarom die training een 0/5 kan krijgen? Een PR erbij en goed zweten en draaien, lijkt me dat je die cheatmeal verdiend hebt :) (Al is 1 pizza nu ook niet veel natuurlijk :o )
Omdat ik me crap voel(de) :roflol:
Als je nog half ingezeept uit de douche moet omdat je anders moet overgeven voel je je niet echt top ;)

Waarom zou ik epic hoog in kcal gaan? :dunno: is voor niets nodig! 1 pizza is meer dan genoeg ;) (ookal krijg ik meer op)

Terug
Naar boven