MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

mooi man je bent buffer en minder vet dan ik :@

denk 15-16 en ik 17-18? :p

• Topic Starter Topic Starter
mooi man je bent buffer en minder vet dan ik :@

denk 15-16 en ik 17-18? :p
Nice :p

Zou kunnen, echt geen idee. Tijdje geleden (toen ik iets vetter) was kwam het met een 4punt meting op 12.9% uit. Dus het kan een hoop vocht zijn of de meting was compleet fout:dunno: Maar het is die gast zijn beroep, dus weet het niet goed

instructeur zeker :roflol:

maar niet zo laag cutten man, gewoon zorgen dat je 14-16 zit dan lekker cleanbulken

imho

Ff je pic bekeken, ziet er netjes uit man! :) En het is gesloten.. **** it!!! :(

Pfff was maar een matige training. Te weinig tijd gehad (en mensen kwamen dan nog is uitleg vragen dus extra tijd verloren:( ) en ergens in het begin van mijn training schoot mijn rechter kuit en knie precies ineens vast :(

20min heen en 20min terug gefietst

Trainingsduur 45min

Rug:
Wide grip pull down:
10xnr4
10xnr4
5xnr9
8xnr12
8xnr13
7xnr13
6xnr13

Seated cable row:
8xnr12
8xnr13
8xnr13
8xnr13

T-row (gewichten is exclusief de stang)
8x60kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg

Deadlift:
5x70kg
5x70kg
5x70kg (ik wou die knie wat los werken, had ik precies beter niet gedaan want heb nadien wat kracht verloren :( )
6x130kg
6x135kg (gefilmd)
6x135kg
Tijd was om, gym ging sluiten ...

Rug: 3/5, matige training

Iemand tips om mijn deadlift te verbeteren?

Waarom dan geen 6*140 ipv van die laatset 6*135?

Ga je trouwens vrijdag nog mee benen trainen?

Eindelijk eens een dag na een rugtraining waarbij ik niet het gevoel heb alsof ik net van een trap gevallen ben :P

En dat vind jij postief? :o

Je hebt gewoon een slappe training neergezet.

:trollface:

:sad:

Sterke dl man, wat is je 1RM 150 kilo ofzo? En wat is nr13? :p

Sterke dl man, wat is je 1RM 150 kilo ofzo? En wat is nr13? :p
Geen idee wat mijn max nu is. Tijdje geleden 5x3x155kg, maar dat zal nu niet meer lukken denk ik. Vorige week 5x145kg

Het derde 'latje' van de steekgewichten ;) In mijn gym staan er geen kg's op, maar nummers

Die dl moet veel meer inzitten, je techniek is nog steeds niet optimaal. De stang ligt te ver van je schenen tijdens de reps, je hangt te ver met je bovenlichaam naar voren je trekt de stang niet langs je benen dat resulteerd dat je voorover valt, en dat gebeurd ook bijna een paar keer. Daarom kan je het gewicht ook niet lekker doortrekken, eigenlijk moet je zo gauw hij boven je knieen uitkomt je heupen/kont naar voren gooien en locken. Tenminste als je hem langs je benen trekt dat doe je nu niet.

Die dl moet veel meer inzitten, je techniek is nog steeds niet optimaal. De stang ligt te ver van je schenen tijdens de reps, je hangt te ver met je bovenlichaam naar voren je trekt de stang niet langs je benen dat resulteerd dat je voorover valt, en dat gebeurd ook bijna een paar keer. Daarom kan je het gewicht ook niet lekker doortrekken, eigenlijk moet je zo gauw hij boven je knieen uitkomt je heupen/kont naar voren gooien en locken. Tenminste als je hem langs je benen trekt dat doe je nu niet.
Oké, bedankt! Zal er op letten!

Heb wel al vaak genoeg mijn schenen open geschuurd met de BB :o

Terug
Naar boven