Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nicemooi man je bent buffer en minder vet dan ik :@
denk 15-16 en ik 17-18?![]()

Maar het is die gast zijn beroep, dus weet het niet goedNee toch niet

Thx!Ff je pic bekeken, ziet er netjes uit man!En het is gesloten.. **** it!!!
![]()

Thx!
Jep
Maar niet getreurd! Er is al een nieuw topic!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-alles-opkomt-topic-315801/index7.html

) en ergens in het begin van mijn training schoot mijn rechter kuit en knie precies ineens vast 
)Omdat het niet gingWaarom dan geen 6*140 ipv van die laatset 6*135?
Ga je trouwens vrijdag nog mee benen trainen?
Had al moeite met de 135kg 
Gemengde gevoelens

Geen idee wat mijn max nu is. Tijdje geleden 5x3x155kg, maar dat zal nu niet meer lukken denk ik. Vorige week 5x145kgSterke dl man, wat is je 1RM 150 kilo ofzo? En wat is nr13?![]()
In mijn gym staan er geen kg's op, maar nummersOké, bedankt! Zal er op letten!Die dl moet veel meer inzitten, je techniek is nog steeds niet optimaal. De stang ligt te ver van je schenen tijdens de reps, je hangt te ver met je bovenlichaam naar voren je trekt de stang niet langs je benen dat resulteerd dat je voorover valt, en dat gebeurd ook bijna een paar keer. Daarom kan je het gewicht ook niet lekker doortrekken, eigenlijk moet je zo gauw hij boven je knieen uitkomt je heupen/kont naar voren gooien en locken. Tenminste als je hem langs je benen trekt dat doe je nu niet.

Geen idee wat mijn max nu is. Tijdje geleden 5x3x155kg, maar dat zal nu niet meer lukken denk ik. Vorige week 5x145kg
Het derde 'latje' van de steekgewichtenIn mijn gym staan er geen kg's op, maar nummers