MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

Je 1RM zal zeker wel 170-180 of hoger zijn. Ik DL zelf 170-180 als max en ik zie mezelf niet meteen 5x135 doen. Maar ik heb wel een heel andere opbouw. ( Magnusson schema )

Verder goed fysiek, nu gewoon nog goed blijven doorbuffelen en dan eens een cutje ertegenaan gooien. Maar zou toch eerst nog goed blijven knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Je 1RM zal zeker wel 170-180 of hoger zijn. Ik DL zelf 170-180 als max en ik zie mezelf niet meteen 5x135 doen. Maar ik heb wel een heel andere opbouw. ( Magnusson schema )

Verder goed fysiek, nu gewoon nog goed blijven doorbuffelen en dan eens een cutje ertegenaan gooien. Maar zou toch eerst nog goed blijven knallen.
170 zal niet lukken denk ik. Of toch niet met deze techniek. De eerste rep gaat meestal het moeilijkst bij mij? :dunno:

Als je een trainingsbroek aan doet, gebeurt dat niet zo gauw. Maar daar is het nu te warm voor.
Daar is het nu idd te warm voor!
Heb ooit wel eens mijn duim open geschuurd/gebrand door een lange trainingsbroek :( (had mijn grip iets te smal, raakte net mijn been)

Je doet dl mixed grip toch? Hoeveel pak je pronated? Je dl leek nog wel aardig soepel te gaan, alleen wat anderen ook al zeiden, met stang positioneren tegen je scheenbeen aan.. Dat is een verbeterpunt..

En dan zou je er ook nog veel meer uit kunnen halen. Ook het locken kan imo beter. :o
Sterker dan mij, dus mot gewoon mn bek houwe.. :P

Je doet dl mixed grip toch? Hoeveel pak je pronated? Je dl leek nog wel aardig soepel te gaan, alleen wat anderen ook al zeiden, met stang positioneren tegen je scheenbeen aan.. Dat is een verbeterpunt..

En dan zou je er ook nog veel meer uit kunnen halen. Ook het locken kan imo beter. :o
Sterker dan mij, dus mot gewoon mn bek houwe.. :P
Als ik hem als eerste oefening pak doe ik mixed grip tot ik faal, dan straps. Nu was het met straps. Geen idee hoeveel ik pronated pak. Boven de 100-110kg ga ik automatisch over op mixed

Als ik hem als eerste oefening pak doe ik mixed grip tot ik faal, dan straps. Nu was het met straps. Geen idee hoeveel ik pronated pak. Boven de 100-110kg ga ik automatisch over op mixed

Oke nice! Zelf kwam ik voor t laatst op 3x105 pronated, strapless.. Zou nu wel veel minder zijn, al 3 weken ****ed up bezig. :o

Voor je leeftijd ben je wel flink sterk.

6x135 en dan straps gebruiken ipv mixed grip? Valt me iets tegen :p Ik zou de stang na elke rep op de grond laten rusten en weer voorzichtig optillen, kan je ook een stuk meer gewicht gebruiken met mixed grip denk ik zo. 100-110 overhands is wel weer sterk :)

Maar iig goed bezig wilde dat ik mijn deadlift niet verpest had :o

niet te snel n aar de straps grijpen man!

Met dit weer heb ik ook last van zweethanden :o zelfs met de pulldown gleed de bar al uit mijn grip al ruk :o

Geen airco?
Gister zelfs gewoon kippenvel gehad hahahhaha

Nop, 2 blazers. Maar dit weer + pre workout = epic hard zweten! Vraag maar aan jorgy hoe hard ik zweet tijdens het trainen :o
no homo

Net laatste training gehad tem 27 augustus :sad: En was te laat in de gym, dus moest epic hard door trainen!!

Trainingsduur 30min

Schouders:
DB shoulder press:
8x12kg
8x12kg
8x24kg
8x24kg
8x24kg
7x24kg

Cable upright row superset Side raise:
8x55 ss 8x12kg
8x55 ss 8x12kg
8x55 ss 6x12kg BUUUUURNNNNN

Face pulls (2 sec houden):
8x45
8x45
8x45

Armen:
V-bar pushdown superset DB Curl
10x60 ss 8x14kg
8x65 ss 8x14kg
7x65 ss 8x14kg

Lying triceps extension ss Cable hammer cult met rope
10x10kg DB's (te licht) ss 8x45
6x40kg (ez) ss 8x45
6x40kg (ez) ss 8x48
(ez was iets te zwaar, maar had te weinig tijd om alles te liggen veranderen:o)

Schouders: 4.5/5, die hebben goed liggen branden!
Armen: 4/5, ging redelijk goed

:fuu: kippengehakt heeft 15g vet/100g

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 13:24 ----------

Pre workout meal: 50g oats, 30g whey

Post workout meal: Spaghetti bolognaise (uit winkel, geen zin om te koken :o) + 200g kippengehakt.

+- 1100kcal, 66g eiwit, 81g KH, 55g vet
Grootste maaltijd van de dag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe komt het dat er zoveel vet in kippengehakt zit? :dunno:

Je dacht zeker omdat het mager vlees is dat het gehakt ook mager is, been there..

Ik koop geen kippengehakt, dat zijn alle vieze.restjes die ze overhouden.

Ik koop geen kippengehakt, dat zijn alle vieze.restjes die ze overhouden.
Ga ik nu iig ook nooit meer doen. Dacht dat het even mager was als kipfilet.

Had geen zin in blokjes kip dus had k maar gehakt gepakt. Had beter rundsgehakt gepakt :(

Rundsgehakt is ook pokkedroog :)

In de Colruyt bv hebben ze gemarineerde kipsaté. Super yummie onder de pasta.
Heb je allemaal net kippenschilfers ofzo. Super sappig. En met maar 130kcal op 100gr

Rundsgehakt is ook pokkedroog :)

In de Colruyt bv hebben ze gemarineerde kipsaté. Super yummie onder de pasta.
Heb je allemaal net kippenschilfers ofzo. Super sappig. En met maar 130kcal op 100gr
1 eitje/500g en alles is opgelost! ;)

En die marinade, ik probeer nu zo zoutloos mogelijk te eten. Ik houd echt veel vocht vast

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 13:41 ----------

Oke nice! Zelf kwam ik voor t laatst op 3x105 pronated, strapless.. Zou nu wel veel minder zijn, al 3 weken ****ed up bezig. :o

Voor je leeftijd ben je wel flink sterk.
Ik vind met toch een zwakkeling :o
Zeker op schouders en borst

doe normaal man, toen ik 18 was blowde en zoop ik me de t*fus.
Wat voedingsschema?

Als je mijn leeftijd bent, ben je een beest

doe normaal man, toen ik 18 was blowde en zoop ik me de t*fus.
Wat voedingsschema?

Als je mijn leeftijd bent, ben je een beest
nah, van mijn 14-15 zoop ik me elk weekend te pletter. Voor mij heeft het echt geen meerwaarde. (no e-hero) Dus ben er mee gestopt, en in het weekend werk ik nu. En zuipen en werken gaat bij mij echt niet.

Is toch een kleine moeite om op je eten te letten? Momenteel volg ik mijn schema niet, eet meer op gevoel. (zit in blokperiode, blijf wel low carb en hoog in eiwitten en reken alles in mijn hoofd wat uit) Binnen 2 weken ga ik denk ik nog even diep 2 weken diep gaan en dan beginnen met een clean bulk.

Dat is de bedoeling ja :p

Terug
Naar boven