- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
geen idee, verschilt per machine denk ik. Alle machines zijn genummerd. Best irritant
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké, bedankt! Zal er op letten!
Heb wel al vaak genoeg mijn schenen open geschuurd met de BB![]()
170 zal niet lukken denk ik. Of toch niet met deze techniek. De eerste rep gaat meestal het moeilijkst bij mij?Je 1RM zal zeker wel 170-180 of hoger zijn. Ik DL zelf 170-180 als max en ik zie mezelf niet meteen 5x135 doen. Maar ik heb wel een heel andere opbouw. ( Magnusson schema )
Verder goed fysiek, nu gewoon nog goed blijven doorbuffelen en dan eens een cutje ertegenaan gooien. Maar zou toch eerst nog goed blijven knallen.
Daar is het nu idd te warm voor!Als je een trainingsbroek aan doet, gebeurt dat niet zo gauw. Maar daar is het nu te warm voor.
(had mijn grip iets te smal, raakte net mijn been)

Als ik hem als eerste oefening pak doe ik mixed grip tot ik faal, dan straps. Nu was het met straps. Geen idee hoeveel ik pronated pak. Boven de 100-110kg ga ik automatisch over op mixedJe doet dl mixed grip toch? Hoeveel pak je pronated? Je dl leek nog wel aardig soepel te gaan, alleen wat anderen ook al zeiden, met stang positioneren tegen je scheenbeen aan.. Dat is een verbeterpunt..
En dan zou je er ook nog veel meer uit kunnen halen. Ook het locken kan imo beter.
Sterker dan mij, dus mot gewoon mn bek houwe..![]()
Als ik hem als eerste oefening pak doe ik mixed grip tot ik faal, dan straps. Nu was het met straps. Geen idee hoeveel ik pronated pak. Boven de 100-110kg ga ik automatisch over op mixed

Ik zou de stang na elke rep op de grond laten rusten en weer voorzichtig optillen, kan je ook een stuk meer gewicht gebruiken met mixed grip denk ik zo. 100-110 overhands is wel weer sterk 

En was te laat in de gym, dus moest epic hard door trainen!!
)
kippengehakt heeft 15g vet/100g
) + 200g kippengehakt.
Ga ik nu iig ook nooit meer doen. Dacht dat het even mager was als kipfilet.Ik koop geen kippengehakt, dat zijn alle vieze.restjes die ze overhouden.

1 eitje/500g en alles is opgelost!Rundsgehakt is ook pokkedroog
In de Colruyt bv hebben ze gemarineerde kipsaté. Super yummie onder de pasta.
Heb je allemaal net kippenschilfers ofzo. Super sappig. En met maar 130kcal op 100gr

Ik vind met toch een zwakkelingOke nice! Zelf kwam ik voor t laatst op 3x105 pronated, strapless.. Zou nu wel veel minder zijn, al 3 weken ****ed up bezig.
Voor je leeftijd ben je wel flink sterk.

nah, van mijn 14-15 zoop ik me elk weekend te pletter. Voor mij heeft het echt geen meerwaarde. (no e-hero) Dus ben er mee gestopt, en in het weekend werk ik nu. En zuipen en werken gaat bij mij echt niet.doe normaal man, toen ik 18 was blowde en zoop ik me de t*fus.
Wat voedingsschema?
Als je mijn leeftijd bent, ben je een beest