- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx, is het enige wat bij mij 'makkelijk' groeitZiet er al wel goed uit voor een 18 jarige
Aardig buffe armen ook al, mijne willen maar niet![]()

Thx!Lekker bezig Arnold maatNette trainingen, vooral je walking dumbbell lunges, 20kg beide kanten is pijnlijk zwaar.

de gym was daarvoor te klein. 1 stap naar voor, 1 naar achter. zo uitgevoerd. In totaal 10 stappen naar voorThx, is het enige wat bij mij 'makkelijk' groeit
Thx!
Zijn niet walkingde gym was daarvoor te klein. 1 stap naar voor, 1 naar achter. zo uitgevoerd. In totaal 10 stappen naar voor
Goede armen en chest vooral vind ik.Thx! Armen heb ik nooit echt veel moeite gedaan, chest daarentegen wel. Met gevolg dat mijn schouders nu minder goed zijnOk, op die fiets, alsnog pittig. Heb er zelf ook moeite mee. Goed bezigGoede armen en chest vooral vind ik.

Niet echt groot nee. Ook niet extreem klein. Net groot genoeg.Mooi zo'n trap. Volgens mij heb jij best wel een groot huis of niet

Als ik in de spiegel kijk, lijkt het 12% fzo, als ik deze foto's zie lijkt het wel 20%Goede kont, would hit. No homo
Wat is je vet% dan? Volgens mij is t niet extreem hoog..

Dat ik moet stoppen met trainen want te veel spieren zijn niet mooi

Dat ik moet stoppen met trainen want te veel spieren zijn niet mooi
En dat ik een sixpack moet krijgen![]()
Dit ben ik ook van plan! Dit zijn mijn eerste 'officiele' posing pics. Ik sla ze ook op in een speciale map en maak een backup online voor het geval dat mijn pc ooit crashtGoed dat je oefend met poseren, altijd pics/videos maken ervan (voor jezelf) zo kan je altijd terug kijken etc. en naarmate de tijd voorbij gaat zie je ook je progressie zo, zowel fysiek gezien als je posering. Doe het zelf ook altijd zo!
Hier zul je wel wat aan hebben
http://www.youtube.com/watch?v=n8MYqkh6olg