XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
Oké, kon niet wachten dus paar keer geprobeerd. (blind poseren is best wel moeilijk :sad:)

Dit is de beste:
10gn09k.jpg

Beter? En jij benen hebben meer werk nodig (alles eigenlijk :roflol:)

Lekker bezig Arnold maat :D Nette trainingen, vooral je walking dumbbell lunges, 20kg beide kanten is pijnlijk zwaar.

Ziet er al wel goed uit voor een 18 jarige :)
Aardig buffe armen ook al, mijne willen maar niet :mad:
Thx, is het enige wat bij mij 'makkelijk' groeit :(

Lekker bezig Arnold maat :D Nette trainingen, vooral je walking dumbbell lunges, 20kg beide kanten is pijnlijk zwaar.
Thx! :)
Zijn niet walking :o de gym was daarvoor te klein. 1 stap naar voor, 1 naar achter. zo uitgevoerd. In totaal 10 stappen naar voor

Thx, is het enige wat bij mij 'makkelijk' groeit :(

Thx! :)
Zijn niet walking :o de gym was daarvoor te klein. 1 stap naar voor, 1 naar achter. zo uitgevoerd. In totaal 10 stappen naar voor

Ok, op die fiets, alsnog pittig. Heb er zelf ook moeite mee. Goed bezig :) Goede armen en chest vooral vind ik.

Ok, op die fiets, alsnog pittig. Heb er zelf ook moeite mee. Goed bezig :) Goede armen en chest vooral vind ik.
Thx! Armen heb ik nooit echt veel moeite gedaan, chest daarentegen wel. Met gevolg dat mijn schouders nu minder goed zijn :(

Mijn les hieruit: nooit te hard focussen op 1 spiergroep :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ok, net thuis voor het eerst van mijn 'poses' foto's getrokken. Heb er niet veel verstand van. Altijd thuis zelf voor de spiegel geoefend. Nooit in de gym geposeerd. En in mijn gym is er denk ik echt niemand die er verstand van heeft.

Alles is koud genomen en belichting is niet optimaal. Ben nog altijd vet as phuck :roflol:

Iemand die hier wat verstand van heeft: hoe kan ik mijn poses verbeteren? Welk lichaamsdeel loopt volgens jou achter?

owja, niet op de epic stijl van mijn huis letten! Ouders .... :rolleyes:

28u7cjs.jpg

qpknwg.jpg

2vtppxz.jpg

Mack, als je zou kijken. Het is toch niet zo goed gelukt :o

k4xvk1.jpg

4snu5i.jpg

Mooi zo'n trap. Volgens mij heb jij best wel een groot huis of niet

Goede kont, would hit. No homo :roflol:

Wat is je vet% dan? Volgens mij is t niet extreem hoog..

En wat zeggen de meisjes? :fa:

Goed dat je oefend met poseren, altijd pics/videos maken ervan (voor jezelf) zo kan je altijd terug kijken etc. en naarmate de tijd voorbij gaat zie je ook je progressie zo, zowel fysiek gezien als je posering. Doe het zelf ook altijd zo!

Hier zul je wel wat aan hebben ;)

http://www.youtube.com/watch?v=n8MYqkh6olg

Dat ik moet stoppen met trainen want te veel spieren zijn niet mooi :sad:
En dat ik een sixpack moet krijgen :sad:

Waarheid als een koe.

Altijd dat gezever over dat sixpack en 'teveel spieren is niet mooi', maar als er een buffel van 100kg voorbijloopt staren ze hem allemaal wel na...

Goed dat je oefend met poseren, altijd pics/videos maken ervan (voor jezelf) zo kan je altijd terug kijken etc. en naarmate de tijd voorbij gaat zie je ook je progressie zo, zowel fysiek gezien als je posering. Doe het zelf ook altijd zo!

Hier zul je wel wat aan hebben ;)

http://www.youtube.com/watch?v=n8MYqkh6olg
Dit ben ik ook van plan! Dit zijn mijn eerste 'officiele' posing pics. Ik sla ze ook op in een speciale map en maak een backup online voor het geval dat mijn pc ooit crasht :p

Bedankt voor de vid! Hier heb ik wat aan! Zodra ik terug karma kan geven krijg je karma van mij ;)

haha np - ik zelf heb meer als 500 pics. van over de jaren, niet alleen zie je de fysieke voorruitgang maar ook hoe ik me posering verbeterde, grappig om te zien nu. Maar daarmate je fysiek beter word (+ lager bf) zien bepaalde poses ook gewoon beter uit waardoor je de uitvoering gaat aanpassen naar hoe jouwn sterkste punten beter uitkomen.

Ziet er goed uit, maar 't ons topic is weg ;___; wat nu? Ik had net alles opgemeten om te gaan posten.

Terug
Naar boven