- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onlangs van beide ouders complimenten gekregenmotivatie?
quote ixyzizyzixy zijn sig
Arnodsi zijn pa:
Je bent 19jaar en vergooid je leven door zo onnozel te doen. En voor wat doe je dat? Voor die 2 kleine bultjes op je armen? Je hebt niet eens een 6-pack
Dus die sig klopt niet meer! 
Zie maar dat je dat fragiele polsje niet breekt op mijn kaak

Damn, net wat liggen rollen. Op sommige plaatsten van je spier doet het echt 'pijn' en op sommige plaatsten voel je amper iets.
Het lijkt wel iets nice!
Zit te weinig massa achter om schade aan te richten xyzyx![]()

Meer dan jij?
Onlangs van beide ouders complimenten gekregenDus die sig klopt niet meer!
Enkel vond ik het te gay om hier te vermelden
---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 15:02 ----------
Zie maar dat je dat fragiele polsje niet breekt op mijn kaak![]()

Hoezo niet? Kan je je benen niet meer bewegen door al die injects?Ik wilde eigenlijk p*ssy mode gaan en je tegen je zak trappen maar die raak ik toch nooit![]()

De lederschildpad is de grootste en zwaarste schildpad ter wereld.[2] Op enkele grotere krokodilachtigen na is het tevens het grootste nog levende reptiel op Aarde. Het gemiddelde gewicht is 575 kilogram en het lichaamsgewicht kan oplopen tot meer dan 900 kilogram

Hoezo niet? Kan je je benen niet meer bewegen door al die injects?
![]()

1 minder tov vorige weekOoooeeee, kick in the nutsGa jij maar eens eerst een chest kweken voor je daarmee afkomt![]()

Ik hoop dat je je schuldig voelt! 
Zal er wel niet de juiste naam aan geven, maar doe gewoon 2x20x lichte reps (veel minder zwaar als bw)Hoe krijg je bloed uit je schouders door wat dips te doen?
Dunno wat het is, het is iig kl*te!Eerst zeg je dat je last krijgt, en daarna brand het. Klinkt als verzuring, meer water drinken en niet so b**chen
Vooral omdat je een pr op je mp hebt