Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.021
Bij de grote lifts (eerste oefening) doe ik er altijd 20-30min over, de rest 'knal' ik erdoor met kortere pauzes

Ben benieuwd want ben niet anders gewend.
Zal er voortaan meer op letten.

en owh ja, in b4 piek van HGH en test door minder rust discussie wat eigenlijk niet uitmaakt

Pff hier ook al zoveel pagina's te lezen. Moet toch echt de logjes beter bijhouden.
Gaat niet helemaal lekker voor je gevoel zie ik?

toch best lekkere training hoor, je hoeft niet ontevreden te zijn

• #7.026
FOOOOODDDD!! (dat probeer ik dus steeds te ontwijken hier) vooral dat broodje. hmmm

Daar moet je overheen zetten, het kan gewoon eens wat minder gaan. Je kunt niet altijd elke dag even goed je best doen en even goed voelen. Als je maar progressie maakt.

• #7.028
FOOOOODDDD!! (dat probeer ik dus steeds te ontwijken hier) vooral dat broodje. hmmm

Daar moet je overheen zetten, het kan gewoon eens wat minder gaan. Je kunt niet altijd elke dag even goed je best doen en even goed voelen. Als je maar progressie maakt.
Dus dan mag ik dit niet posten? :o

2vlnr0h.jpg

Dat kan ik nog aan. Het is meer brood waar ik aan denk, bruinbroodje met kaas ofzo. Echt zo raar.

Dat is echt niet lief!
Zou nu ook echt een moord doen voor een bruin broodje met old Amsterdam ofzo. Hmm..

• #7.032
hier pic van natty haar dagelijkse voeding.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja zoiets.. Leuk..
De enige vorm van brood die hier te vinden is zijn doughnuts of hamburgerbroodjes.

:roflol: pffft gelukkig is het niet zoveel mack.

Heerlijk die broodjes allemaal. Voor ik t weet is t weer zover...

Terug
Naar boven