Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Moet dit log niet naar de vrouwensectie? :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.002
Vind je het gek dat als je een rep pr hebt van 9 reps je de set erop geen weight pr meer kan zetten?

Denk je dat mij een 250 deadlift gaat lukken nadat ik een 200x8 gedaan heb....

ARNO PLS
Ik had gwn het advies van robke gevolgd (werkte bij bench prima). Enkel ben ik nu, denk ik, niet 2 reps van falen weggebleven, maar 1

3 weken haast geen pc aangeraakt. Zalig!

Als je echt last hebt erdoor, best beter opwarmen dan. Maar dan zou ik gewoon wat lege barbell werk
doen en reppen tot je pomp hebt. Desnoods moet je 50 reps doen. Dan is de zooi goed doorbloed.

5x40
5x60
5x70
setje(s) 2 reps van fail wegblijven x80
setje(s) tot fail x90

Moet dit log niet naar de vrouwensectie? :trollface:
b*ch please, mijn OH press is even sterk als jouw squat :roflol: Beter ga jij naar elleforum

Ben ik het niet helemaal met rob eens dan :)

Ooooeeee, kick in the nuts :eek:
Ik had je post gelezen vlak voor mijn training! Volgens mij heeft dit mijn training verdoet :mad: Ik hoop dat je je schuldig voelt! :mad:

Nee hoor :trollface:

Maar slecht vond ik je training niet hoor...ik ken het gevoel dat je beschrijft maar je knalt toch hard??!!

• #7.006
  • #7.008
Het hangt er maar vanaf hoe je intensiteit en je rust is na dat setje. Had hij 2 a 3 reps van fail gebleven en
en een minuutje of 5 rust gepakt, had het best kunnen lukken imo

• #7.011
Het hangt er maar vanaf hoe je intensiteit en je rust is na dat setje. Had hij 2 a 3 reps van fail gebleven en
Bij de eerste oefening neem ik altijd wel genoeg rust (2-3min). Ik was enkel niet 2 a 3 reps van falen gebleven. Achja, volgende x beter :D

Eensch! 5 minuten is na een zware werkset echt niet overdreven

jong en ontstuimig hé :p

5 min rusten na een set? Seriously? Ik dacht dat mijn 3 minuten al lang was :o

• #7.015
Ze zijn gewoon lui :trollface:

Kan het wel begrijpen hoor, maar mijn doel is eerder bb gericht dan powerlift gericht. Ook al vind ik de lifts en het sterker worden plezant(er) :D

3 a 5 minuten is gewoon nodig wil je terug volop van je ATP profiteren. Afhankelijk van hoe diep je bent
gegaan het vorige setje, moet je dus je rust daarop afstellen wil je terug vol kunnen knallen in je laatste
werksetje. Kan je al je setjes als een giant set afwerken, is je intensiteit gewoon niet hoog genoeg en
doe je eigenlijk maar cardio.

Hoe kunnen jullie zolang rust houden ?
Na 30seconden duurt het al te lang bij mij :s

3 a 5 minuten is gewoon nodig wil je terug volop van je ATP profiteren. Afhankelijk van hoe diep je bent
gegaan het vorige setje, moet je dus je rust daarop afstellen wil je terug vol kunnen knallen in je laatste
werksetje. Kan je al je setjes als een giant set afwerken, is je intensiteit gewoon niet hoog genoeg en
doe je eigenlijk maar cardio.

I see. Maar als je dat bij alle oefeningen doet duurt je training 3u, terwijl het toch de bedoeling was binnen 1u te blijven? Of spreken we dan voornamelijk over de grote lifts, en kan je bij het curlen de rust houden op 2-3 min?

I see. Maar als je dat bij alle oefeningen doet duurt je training 3u, terwijl het toch de bedoeling was binnen 1u te blijven? Of spreken we dan voornamelijk over de grote lifts, en kan je bij het curlen de rust houden op 2-3 min?

Enkel voor je hogere intensiteit setjes op de dingen die veel energie vragen.

Voor curls kan je in principe wel door na 2 minuten. Of je moet zo'n gruwelijk pomp hebben dat je je
arm niet meer kan buigen :p

Terug
Naar boven