Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had gwn het advies van robke gevolgd (werkte bij bench prima). Enkel ben ik nu, denk ik, niet 2 reps van falen weggebleven, maar 1Vind je het gek dat als je een rep pr hebt van 9 reps je de set erop geen weight pr meer kan zetten?
Denk je dat mij een 250 deadlift gaat lukken nadat ik een 200x8 gedaan heb....
ARNO PLS
3 weken haast geen pc aangeraakt. Zalig!
Als je echt last hebt erdoor, best beter opwarmen dan. Maar dan zou ik gewoon wat lege barbell werk
doen en reppen tot je pomp hebt. Desnoods moet je 50 reps doen. Dan is de zooi goed doorbloed.
5x40
5x60
5x70
setje(s) 2 reps van fail wegblijven x80
setje(s) tot fail x90
b*ch please, mijn OH press is even sterk als jouw squat
Beter ga jij naar elleforumOoooeeee, kick in the nuts
Ik had je post gelezen vlak voor mijn training! Volgens mij heeft dit mijn training verdoetIk hoop dat je je schuldig voelt!
![]()

Wat is jouw mening dan?

Meh, als je je als een vis op het droge voelt in de gym dan is het imo maar een *** trainingNee hoor
Maar slecht vond ik je training niet hoor...ik ken het gevoel dat je beschrijft maar je knalt toch hard??!!

Meh, als je je als een vis op het droge voelt in de gym dan is het imo maar een *** training![]()
Daarom krijg het ook een 3 ipv een 2Nogmaals akkoord en herken het gevoel, maar als je nu je training terugleest ziet het er toch goed uit? Beter dan je gevoel?
Op papier ziet het er goed uitDaarom krijg het ook een 3 ipv een 2Op papier ziet het er goed uit
Bij de eerste oefening neem ik altijd wel genoeg rust (2-3min). Ik was enkel niet 2 a 3 reps van falen gebleven. Achja, volgende x beterHet hangt er maar vanaf hoe je intensiteit en je rust is na dat setje. Had hij 2 a 3 reps van fail gebleven en
en een minuutje of 5 rust gepakt, had het best kunnen lukken imo

Het hangt er maar vanaf hoe je intensiteit en je rust is na dat setje. Had hij 2 a 3 reps van fail gebleven en
en een minuutje of 5 rust gepakt, had het best kunnen lukken imo
Ze zijn gewoon lui5 min rusten na een set? Seriously? Ik dacht dat mijn 3 minuten al lang was![]()

5 min rusten na een set? Seriously? Ik dacht dat mijn 3 minuten al lang was![]()
Hoe kunnen jullie zolang rust houden ?
Na 30seconden duurt het al te lang bij mij :s
leer je vanzelf wel 

3 a 5 minuten is gewoon nodig wil je terug volop van je ATP profiteren. Afhankelijk van hoe diep je bent
gegaan het vorige setje, moet je dus je rust daarop afstellen wil je terug vol kunnen knallen in je laatste
werksetje. Kan je al je setjes als een giant set afwerken, is je intensiteit gewoon niet hoog genoeg en
doe je eigenlijk maar cardio.
I see. Maar als je dat bij alle oefeningen doet duurt je training 3u, terwijl het toch de bedoeling was binnen 1u te blijven? Of spreken we dan voornamelijk over de grote lifts, en kan je bij het curlen de rust houden op 2-3 min?