- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik had het tegen diaephi met zijn 'kusje op mijn biceps?' avondenGa je mij nu met jou vergelijken?
Mijn onderhoud ligt op 3900 n**ga.
En ik houd me altijd aan me schema.
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het tegen diaephi met zijn 'kusje op mijn biceps?' avondenGa je mij nu met jou vergelijken?
Mijn onderhoud ligt op 3900 n**ga.
En ik houd me altijd aan me schema.
![]()

welke wanabe shredded boy? De Limburgse of 1 van die 2 Vlamingen?een echte cut cut is het niet en heb nog steeds minder gegeten/gedronken dan jij op een zaterdagavond hoor
Heb het misschien beetje te extreem omschreven. Heb gisteren gewoon nog paar boterhammen en koeken gegeten. (dat pack duo bastogne is gesneuveld bv). Ik compenseer dat wel door vandaag minder te eten. En ben maar 200g aangekomen, dus straks naar het toilet en het is opgelost
![]()
Je hebt een dubbelganger rond lopen in nederland
Zat even te twijfelen tot ik hem hoorde praten![]()
Niet haten, heb het al lang goed gemaakt! Vandaag 6uur gewerkt en heb tot nu toe enkel 100g oats, 60g whey en wat vlees gegeten (en 3 halve glazen wijn en 1 ijsje omdat mijn baas dat opeens gaf
) IntredastingJe hebt een dubbelganger rond lopen in nederland
Zat even te twijfelen tot ik hem hoorde praten![]()
of die van hem?1x/week cheatmeal.Lees ik nu dat je aan het cutten bent met pizza's van dr. Oetker?
Waarom niet zelfgemaakt? Valt me tegen van je..

Moest ik op kot/kamers zitten zou ik dat ook niet doen, maar helaas koopt mijn moeder dat allemaalDaarom haal ik alleen maar good shit in huis & niet van dat verslavend junk food nu![]()

Dat ik daar niet aan dachtJe accent man![]()
Verder waren zn dips echt belachelijk slecht qua techniek, leek net alsof die een golf probeerde na te doen

Pasta (duh), tomaat, pijpajuin, komkommer, ontvette hesp en een of andere dressing (dunno welke, kan je niet in de winkel kopen)
Pasta (duh), tomaat, pijpajuin, komkommer, ontvette hesp en een of andere dressing (dunno welke, kan je niet in de winkel kopen)
Enkel voor chefbrah

Had ik beter geraden.

It's too damn high!