MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

Kaarsen! ;) Of wat er toch van overblijft :p

690tnq.jpg

Daar heb je groot gelijk in!! :p
Wordt eindelijk nog eens tijd om te bulken!! Heb de laatste maanden niets vvm gegaind :(
Wat liggen kloten, lichaam leren kennen ...
Ik snap nu mijn lichaam wel beter! Dat is een voordeel! ;) Binnenkort starten met een clean bulk

Massa willen we allemaal wel :p
maar ff een tip. Bij back double biceps misschien je voor arm 90graden houden, komen je biceps beter uit vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
Side.chest:
Arm minder ver naar achter, meer je chest aanspannen en buik niet vergeten aan te spannen.

Bdb:
Armen minder ver buigen, ellebogen iets naar voren duwen (en onderarmen dus iets.naar achteren kantelen).
Thx bro!
Handen ook naar achter/buiten draaien voor de piek op de biceps? Zie net dat ik dat niet doe

palm naar gezicht voor piek in biceps

Ik wil trouwens beginnen strechen want ben zo stijf als een hark geworden. Heeft iemand een idee waar je goede artikels en/of filmpjes kan vinden?

Ik zou persoonlijk toch wat cutten. Maar ik ben ook iemand die er meer van houdt om allround niet boven de 12% te gaan. Ook gewoon wat cardio toevoegen als je dat niet al doet, helpt je om droog te blijven en toch nog cleane massa te kunnen gainen.

Maar het ziet er zeker niet slecht uit.

Ik zou persoonlijk toch wat cutten. Maar ik ben ook iemand die er meer van houdt om allround niet boven de 12% te gaan. Ook gewoon wat cardio toevoegen als je dat niet al doet, helpt je om droog te blijven en toch nog cleane massa te kunnen gainen.

Maar het ziet er zeker niet slecht uit.
Ik was van plan om nu 2-3 weken echt strikt te eten, laag in kh en elke dag cardio. Anders gaat het echt niet vooruit :p

Ik was van plan om nu 2-3 weken echt strikt te eten, laag in kh en elke dag cardio. Anders gaat het echt niet vooruit :p

Je kan volgens mij zelfs gewoon 800 kcals boven onderhoud zitten dan cardio doen voor een kcal of 600 en dan zit je 200kcals boven onderhoud en gain je gewoon echt schoon. Uberbulks zijn niet optimaal imo. Zet je ook vetcellen aan die overbodig zijn.

Ik moet eigenlijk toegeven dat ik vaak per week een dag of 3-4cut en dan een dag of 3-4 junk/bulk. En ik gain daar dan nog op :o ( of ik verlies er toch zeker geen massa door ). En ik stijg niet zoveel in bf% door die cutdagen. Of dat zou werken bij iemand anders weet ik niet.

Maar vooral cardio is echt superhandig om echt nog veel te kunnen eten en toch laag in bf% te blijven. Hoe waren de examens trouwens of moet je er nog maken?

Je kan volgens mij zelfs gewoon 800 kcals boven onderhoud zitten dan cardio doen voor een kcal of 600 en dan zit je 200kcals boven onderhoud en gain je gewoon echt schoon. Uberbulks zijn niet optimaal imo. Zet je ook vetcellen aan die overbodig zijn.

Ik moet eigenlijk toegeven dat ik vaak per week een dag of 3-4cut en dan een dag of 3-4 junk/bulk. En ik gain daar dan nog op :o ( of ik verlies er toch zeker geen massa door ). En ik stijg niet zoveel in bf% door die cutdagen. Of dat zou werken bij iemand anders weet ik niet.

Maar vooral cardio is echt superhandig om echt nog veel te kunnen eten en toch laag in bf% te blijven. Hoe waren de examens trouwens of moet je er nog maken?
Ik ga denk ik nu 2-3 op 2500kcal zitten en elke morgen 20-30min HIIT. Hierna starten met een cleanbulk. 3200kcal
Nauwkeurig opvolgen (weegschaal en foto's) als ik zie dat ik niet bij kom iets opschroeven, als ik uiteindelijk te veel vet bij kom wat koolhydraten schrappen.

Vorige bulk gainde ik +-2kg/maand. Nu is mijn doel +-1kg/maand

Morgen laatste twee examens! ;)
Tot nu toe zijn ze wel niet super gegaan :o

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 20:11 ----------

Cardio tijdens de bulk zal waarschijnlijk 1-2x/week 1uur zijn op een rustdag

Mmmm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nalu:kots: 1 keer gedronken en na een paar slokken weg gegooid. dat is toch niet te drinken :p

Toen het pas uit was vond ik het ook niet te zuipen. Ik denk dat ze nu een nieuwe formule hebben? :dunno:

(ik drink het normaal bijna nooit hoor, had het in huis gehaald voor tijdens de examens)

Toen het pas uit was vond ik het ook niet te zuipen. Ik denk dat ze nu een nieuwe formule hebben? :dunno:

(ik drink het normaal bijna nooit hoor, had het in huis gehaald voor tijdens de examens)
Waarschijnlijk zijn ze er achter gekomen dat het niet te drinken is en hebben ze maar een andere formule gedaan :p. Was ook al een tijd geleden dat ik het had gedronken, kan veel veranderd zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er nog niet zo goed uit als dat van Nitwit.

Volgende week zal ik mijn epic kookkunsten eens laten zien!! :D

saa moet wel toegeven dat je goed eten kunt klaarmaken man mirin

Ah nog iemand die van vlaanderen afkomstig is, effe volgen dus ;)

ik gooi gwn 1 kilo borrelhapjes in oven plus stokbrood erbij klaar fuark

Terug
Naar boven