XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
Is gewoon een groentenmix uit de diepvries. Deze is met paprika, wortelen, peulerwten en mais. Je hebt echt allemaal verschillende soorten (deze vind ik maar niets :p )

Ik doe ook wat currypoeder in mijn water voor ik mijn rijst kook. Dan krijgt het wat meer smaak ;)

mmm heerlijke fietstocht gehad! :rolleyes:
1 super veel wind
2 regen
3 was door een poortje gereden waar ik nog nooit was geweest. Ik volgde een oud padje waar er gras, even hoog als mijn fiets, staat. Ik bleef dat maar volgen en kwam voorbij een jagershutje, dus mocht daar niet komen denk ik. Het padje stopte, ik bleef verder rijden. Opeens zakt mijn voorwiel gewoon weg xD zat in een vijver of moeras oid. Zat met mijn linkerbeen tot mijn knie in het water :( Maar heb wel een ree zien lopen :p

totale duur 57min, gemiddelde harslag 133, max hartslag 164, verbrande kcal 664

klinkt goed

pics?

nu ga je zeker 600cal junken?

No pics

Nop, compensatie van de laatste week :o

Heb net 30g whey en 40g oats binnen

Begin het al wat beu te geraken :o
ik 'eet' het al sinds oktober zo goed als elke dag!! Maar het is wel makkelijk!

Ja ik kan me er best bij voorstellen dat je het wat beu word, straks anders misschien alternatief zoeken? maar het is idd makkelijk en je slikt het zo door! dat even doorslikken is al weer genoeg om weer trots op te zijn dat het voorbij is :P :)

Ja ik kan me er best bij voorstellen dat je het wat beu word, straks anders misschien alternatief zoeken? maar het is idd makkelijk en je slikt het zo door! dat even doorslikken is al weer genoeg om weer trots op te zijn dat het voorbij is :P :)
Pot whey is bijna op, hierna een andere smaak. Zal wel goed komen :p

Jaa ik ga straks ook aan andere smaak..aardbei raak ik ook beetje klaar mee heb nog coconut ice cream liggen en banaan misschien word 1 van die 2 wel de smaak van de next pot :p

welke smaak had je? ik heb nu cookies cream die is al voor de helfd op

Koop dan gewoon meerdere smaken dan heb je elke dag wat anders :p
Mijn moeder zaagt nu al over deze ene pot whey en ene pot oats! :p
(en omega 3, multivit, bcaa's, caffeine en preworkouts :o)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 19:47 ----------

welke smaak had je? ik heb nu cookies cream die is al voor de helfd op
nutalle, ervoor chocolat bounty.
Maar deze keer ga ik terug voor de isolaat denk ik (acné)

ja ik heb ook isolaat werkt wel stuk beter moet ik zeggen voor je acné maar ook voor lactose-intolerantie ..

Ik vond white chocolate wel echt heerlijk dus ik twijfel nog morgen ff banaan proberen is 1 van de favorieten dus moet heerlijk zijn :)

Gewoon je ma bij Ikea halen, daar hoef je niet te zagen

HAHAHAHAHAHHAHA

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:trollface:

Arnodi, aangezien jij veel in het bos fietst neem ik aan dat jij daar een goede fiets voor hebt. Ben zelf van plan om wat aan me conditie te gaan werken en wil dus een fiets gaan kopen om hier in de buurt wat "offroad" te gaan zover dat mogelijk is dus vroeg me af naar wat voor fiets ik het best kan gaan speuren (2dehands ofc).

inb4 mountainbike, daar zijn al 100duizend varianten van.

Arnodi, aangezien jij veel in het bos fietst neem ik aan dat jij daar een goede fiets voor hebt. Ben zelf van plan om wat aan me conditie te gaan werken en wil dus een fiets gaan kopen om hier in de buurt wat "offroad" te gaan zover dat mogelijk is dus vroeg me af naar wat voor fiets ik het best kan gaan speuren (2dehands ofc).

inb4 mountainbike, daar zijn al 100duizend varianten van.
Echt veel verstand heb ik niet van! sorry :o
Mijn vader heeft paar jaar geleden, na zijn hartoperatie, een hybride (offroad en onroad) fiets gekocht om toen te fietsen omdat hij toen van de dokter geen enduro meer mocht doen. Maar ondertussen mag het terug en heb ik zijn fiets ingepikt. Is geen hightech fiets, maar het doet zijn werk.

Als je hem koopt moet je vooral letten op onderhoud (roest enz), of het vlot schakelt (in het bos moet je snel van versnelling kunnen veranderen), of de vering goed werkt en de fiets mag niet te zwaar zijn.
Alles hangt natuurlijk van je budget af. Je kan er al voor 200€ kopen, maar er zijn er ook van 2000€. Als het gewoon is om af en toe eens een half uurtje tot een uurtje te fietsen in een gewoon bos (dus geen bergen oid) zou ik er niet teveel in investeren ;)

Je kan hier eens kijken en/of vragen stellen
http://www.mountainbike.nl/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f206/mountainbiken-305622/

Ik rij met deze en gaat imo perfect en rijd ook super vlot op de baan:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb een vraagje. morgen begin ik terug met cardio, maar ik twijfel nog hoe.

1. Rond 8u 30min hiit op nuchtere maag, 1 maaltijd eten en rond 11u kt (met de fiets. 15-20min heen en dan nog terug

2. Om 11u kt, 15-20min heen en 40min terug.

Wat is de beste keuze??

Ik zou voor 2 kiezen.

Ik heb een vraagje. morgen begin ik terug met cardio, maar ik twijfel nog hoe.

1. Rond 8u 30min hiit op nuchtere maag, 1 maaltijd eten en rond 11u kt (met de fiets. 15-20min heen en dan nog terug

2. Om 11u kt, 15-20min heen en 40min terug.

Wat is de beste keuze??

Snap het niet goed, 8.30 hiit doen, trainen rond 11 u of geen hiit doen trainen rond 11u en 20 minuten extra terugfietsen?

Ik zou sowieso voor 8.30 en hiit kiezen.

Terug
Naar boven