- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar heb wel een ree zien lopen 
btw ff abbo zal zo even door je logje heen spitten 
Begin het al wat beu te gerakenHehe lekker hebtw ff abbo zal zo even door je logje heen spitten
![]()

Begin het al wat beu te geraken
ik 'eet' het al sinds oktober zo goed als elke dag!! Maar het is wel makkelijk!

Pot whey is bijna op, hierna een andere smaak. Zal wel goed komenJa ik kan me er best bij voorstellen dat je het wat beu word, straks anders misschien alternatief zoeken? maar het is idd makkelijk en je slikt het zo door! dat even doorslikken is al weer genoeg om weer trots op te zijn dat het voorbij is![]()
![]()

Pot whey is bijna op, hierna een andere smaak. Zal wel goed komen![]()

Mijn moeder zaagt nu al over deze ene pot whey en ene pot oats!Koop dan gewoon meerdere smaken dan heb je elke dag wat anders![]()

)nutalle, ervoor chocolat bounty.welke smaak had je? ik heb nu cookies cream die is al voor de helfd op
Mijn moeder zaagt nu al over deze ene pot whey en ene pot oats!
(en omega 3, multivit, bcaa's, caffeine en preworkouts)
---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 19:47 ----------
nutalle, ervoor chocolat bounty.
Maar deze keer ga ik terug voor de isolaat denk ik (acné)

Mijn moeder zaagt nu al over deze ene pot whey en ene pot oats!
(en omega 3, multivit, bcaa's, caffeine en preworkouts)
---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 19:47 ----------
nutalle, ervoor chocolat bounty.
Maar deze keer ga ik terug voor de isolaat denk ik (acné)

Echt veel verstand heb ik niet van! sorryArnodi, aangezien jij veel in het bos fietst neem ik aan dat jij daar een goede fiets voor hebt. Ben zelf van plan om wat aan me conditie te gaan werken en wil dus een fiets gaan kopen om hier in de buurt wat "offroad" te gaan zover dat mogelijk is dus vroeg me af naar wat voor fiets ik het best kan gaan speuren (2dehands ofc).
inb4 mountainbike, daar zijn al 100duizend varianten van.

Ik heb een vraagje. morgen begin ik terug met cardio, maar ik twijfel nog hoe.
1. Rond 8u 30min hiit op nuchtere maag, 1 maaltijd eten en rond 11u kt (met de fiets. 15-20min heen en dan nog terug
2. Om 11u kt, 15-20min heen en 40min terug.
Wat is de beste keuze??