maarten4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik gooi gwn 1 kilo borrelhapjes in oven plus stokbrood erbij klaar fuark
borrelhapjes??Die kleine kippenvleugels heten zo, gekruid zijn ze.
Heb eergisteren nog 500g van die dingen gegetenDie kleine kippenvleugels heten zo, gekruid zijn ze.
in before ik dik word

boeie ik bulk toch
ik reken 1 kilo borrelhapjes wel als 800 kcalik nietboeie ik bulk tochik reken 1 kilo borrelhapjes wel als 800 kcal

je gaat toch niet shirtless naar buiten? wrm cut je over een maand is het weer koud overal tenzij je buik uitsteekt maar dan moet je bf wel 18 + zijnik niet
achja, examens zijn gedaan dus het junken stopt nu ook
Morgen en zondag waarschijnlijk +-1 uur cardio en vanaf maandag terug KT en cardio
Voelde me niet meer op mijn gemakje gaat toch niet shirtless naar buiten? wrm cut je over een maand is het weer koud overal tenzij je buik uitsteekt maar dan moet je bf wel 18 + zijn

heb nog behoefte aan een kok/spotter, arnodsi?
Ga vanmiddag ook maar eens kip halen, hoeveel gram ongeveer door 100 gram rijst om het wat lekker te maken?
En zie dat je al even geen trainingen gepost hebt![]()

Wat voor groentjes doe je erbij dan, ik heb meestal erwt/wortel maar smaakt niet zo.. liefst low cal ook![]()

Wat voor groentjes doe je erbij dan, ik heb meestal erwt/wortel maar smaakt niet zo.. liefst low cal ook![]()