- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ow wacht, toch niet
Anders had ik vandaag misschien 5x97.5kg gepressed
Vanwaar eig de rustweek (je hebt het waarschijnlijk al een paar keer gezegd, maar toch vraag ik het!)

Omdat ik al +2 maanden elke training tot +90% van mijn 1rm ga en de trainingen die ik heb gemist op 1 hand te tellen zijn.
En dan kunnen mijn kleine blessures/pijntjes genezen en kan ik me focussen op mijn leerstof.
Een rust week is enkel mentaal slecht![]()

Rijst opzetten met erwten en kerriepoeder
Sorry dat ik het hier post,
ik ben nieuw op deze site en weet niet hoe ik zelf moet posten (ik wil wat vragen over mijn eet schema)
Wie kan mij het even uitleggen?
bedankt !
![]()
En er zit iemand naast me die ook graag wat zou hebben![]()
![]()
![]()
En er zit iemand naast me die ook graag wat zou hebben![]()
![]()
Omdat ik al +2 maanden elke training tot +90% van mijn 1rm ga en de trainingen die ik heb gemist op 1 hand te tellen zijn.
En dan kunnen mijn kleine blessures/pijntjes genezen en kan ik me focussen op mijn leerstof.
Maak, zoals vince zei, een topic aan en ik zal er vanavond eens naar kijkenSorry dat ik het hier post,
ik ben nieuw op deze site en weet niet hoe ik zelf moet posten (ik wil wat vragen over mijn eet schema)
Wie kan mij het even uitleggen?
bedankt !
Beetje vriendelijk blijven BroToevallig, je bent in 1x in de goede sectie beland. Hier kan je al je vragen posten m.b.t. je voedingsschema
lolllllllllllllllll, wtf. Ga gewoon naar voedingssectie en klik dan op Topic starten (of zoiets)
2x reported voor flooding:
Maak, zoals vince zei, een topic aan en ik zal er vanavond eens naar kijken![]()
Beetje vriendelijk blijven Bro![]()
Hahaha not a single card was given!