AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Droger dan ik dacht

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.383
[Link niet meer beschikbaar]
:(

uploadfromtaptalk1383502257624.jpg

• #8.384
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ow wacht, toch niet :sad:
Anders had ik vandaag misschien 5x97.5kg gepressed

• #8.386
Vanwaar eig de rustweek (je hebt het waarschijnlijk al een paar keer gezegd, maar toch vraag ik het!)

Omdat ik al +2 maanden elke training tot +90% van mijn 1rm ga en de trainingen die ik heb gemist op 1 hand te tellen zijn.
En dan kunnen mijn kleine blessures/pijntjes genezen en kan ik me focussen op mijn leerstof.

Een rust week is enkel mentaal slecht :D

Omdat ik al +2 maanden elke training tot +90% van mijn 1rm ga en de trainingen die ik heb gemist op 1 hand te tellen zijn.
En dan kunnen mijn kleine blessures/pijntjes genezen en kan ik me focussen op mijn leerstof.

Nou succes dan :D

bakje voer ziet er nice uit, recept?

Mooie poes.

ziet er idd lekker uit
die kat
haha nee je eten ziet er lekker uit

vlees dat jij gebruikte is gehakt?

Sorry dat ik het hier post,

ik ben nieuw op deze site en weet niet hoe ik zelf moet posten (ik wil wat vragen over mijn eet schema)
Wie kan mij het even uitleggen?

bedankt !

ik ben nieuw op deze site en weet niet hoe ik zelf moet posten (ik wil wat vragen over mijn eet schema)

bedankt !

Toevallig, je bent in 1x in de goede sectie beland. Hier kan je al je vragen posten m.b.t. je voedingsschema

lolllllllllllllllll, wtf. Ga gewoon naar voedingssectie en klik dan op Topic starten (of zoiets)

2x reported voor flooding:

2u4h3iu.jpg

En er zit iemand naast me die ook graag wat zou hebben :o :o

kpb49.jpg

2u4h3iu.jpg

En er zit iemand naast me die ook graag wat zou hebben :o :o

kpb49.jpg

• #8.397

bedankt !
Maak, zoals vince zei, een topic aan en ik zal er vanavond eens naar kijken ;)

Toevallig, je bent in 1x in de goede sectie beland. Hier kan je al je vragen posten m.b.t. je voedingsschema

lolllllllllllllllll, wtf. Ga gewoon naar voedingssectie en klik dan op Topic starten (of zoiets)

2x reported voor flooding:

Beetje vriendelijk blijven Bro ;)

Hahaha not a single card was given!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die blik van je kat is herkenbaar:

'feed me b*ch'

Maak, zoals vince zei, een topic aan en ik zal er vanavond eens naar kijken ;)

Beetje vriendelijk blijven Bro ;)

Hahaha not a single card was given!

reporten was ook niet srs :p
en ben altijd vriendelijk, tenzij ik aan het trollen ben of iemand niet vriendelijk is tegen mij ;)

Terug
Naar boven