AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Nice ! Breng je ook vriendjes mee dan ?

Hahahaha geen respect voor het materiaal :roflol: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.543
Vind niet dat je er een SLDL van maakt man.
Jelly op die DL, heb zelf zoveel moeite met de techniek dat ik hem echt niet zo snel kan laten droppen omdat die anders op me knie stuitert :(

Rechter schouder ziet er wel een stuk dikker uit op de pic, maar zal wel door de pose oid komen denk ik? :o
Nja, imo is mijn techniek behoorlijk bagger :o

Ligt aan de pose/lichtinval normaal gezien. Lichaam is ondertussen redelijk in verhouding

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Nice ! Breng je ook vriendjes mee dan ?

Geen idee of die willen komen :dunno:
(ik ga wel geen events doen)

maar ff serieus, wat lullen ze daar nou over t materiaal? en is dat serieus?

• #8.545
maar ff serieus, wat lullen ze daar nou over t materiaal? en is dat serieus?

:roflol: dead srs. Je ziet toch dat er matjes onder liggen nadien

Onder de gym is een supermarkt en ze hebben al klachten gemaakt dat er soms teveel lawaai is

goede gym hé :o

wat een geouwehoer zeg ;\ liggen idd nog matjes onder, dus niets aan de hand

naja, jij hebt tenminste nog ronde schijven, wij hebben 8-hoekige, superchill (not) om te deadliften.

• #8.547
wat een geouwehoer zeg ;\ liggen idd nog matjes onder, dus niets aan de hand

naja, jij hebt tenminste nog ronde schijven, wij hebben 8-hoekige, superchill (not) om te deadliften.

:roflol: achja, kan er meestal mijn ding wel doen

ja ik ben best wel blij dat ze m&f schijven hebben!

Strong calves trouwens.

Ik wist niet dat je een log had lol. Ff volgen vanaf nu

• #8.551
Ik wist niet dat je een log had lol. Ff volgen vanaf nu

Yes, al een hele tijd! Welkom!

Soms komen er (voor mij) interessante dingen voorbij, maar regelmatig is het spam :o Maar in tegenstelling tot jij post ik wel vids :trollface:
De link in mijn sig gaat altijd naar de laatste training

Hier trainingen van afgelopen week :thumbs:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/arnodsis-road-to-victory-298485/index422.html#post8132106
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/arnodsis-road-to-victory-298485/index425.html#post8139436
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/arnodsis-road-to-victory-298485/index427.html#post8142009

Ik ga vanaf nu ook video's posten, yes seri

waar blijft de trenning? zit hier met harde penor te wachten

heb je karma gegeven,

mvg stevige anus

Topic Datum Gepost Door Opmerking [Afbeelding niet meer beschikbaar] Arnodsi's road to... 16 November 2013 17:43 , k tot de a tot de r tot de m tot de a tot de ik heb je zus hard in der kont gedoet

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

vin je da normaal

Topic Datum Gepost Door Opmerking [Afbeelding niet meer beschikbaar] Arnodsi's road to... 16 November 2013 17:43 , k tot de a tot de r tot de m tot de a tot de ik heb je zus hard in der kont gedoet

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

vin je da normaal
he heb je niet meegekregen van groteTiet dat je geen erotische dinge mag poste

Terug
Naar boven