AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Dat over die knieën heb ik al vaker gezegd geloof ik
:engel:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.604
Meer uit je hams/glutes halen lijkt me juist :dunno:

• #8.606
Meer uit je hams/glutes halen lijkt me juist :dunno:
Lijkt me eerder dat ik zwakke quads heb. Ik herken bijna elk puntje van de quads en bijna geen enkel van de hams

You have weak hamstrings if you:
  • Have trouble sitting back in a squat.
  • Don’t have good starting strength in the deadlift, where the most difficult part is getting it off the floor.
  • Suck at arched back good mornings, RDLs, back extensions, 45-degree hypers, and reverse hypers.
  • Sink like a ship during Russian leg curls and find yourself cheating like crazy during glute ham raises.
  • Try to “squat” the weight up when doing rack pulls rather than “stiff leg deadlifting” the weight up.
  • Are much better at trap bar deadlifts than conventional deadlifts.
  • Can raw squat more than you can conventional deadlift.
  • Can sumo deadlift way more than you can conventional deadlift.

You have weak quads if you:
  • Turn every squat into a “squat morning,” especially as the weight gets heavy (this could also be due to weak glutes and/or weak thoracic extensors).
  • Suck at front squats, Olympic high bar full squats, barbell Bulgarian squats, barbell step-ups, and barbell lunges
  • Can stiff leg deadlift pretty much the same weight as you can conventional deadlift.
  • Can conventional deadlift way more than you can squat.

• #8.607
Ik ga naar school en neem mee :

uploadfromtaptalk1384847349311.jpg

Jij bent gewoon goed bezig.

Jij bent gewoon hardcore Arnaud.

• #8.615
14 uur, be there!

En de A. kan maar beter voor Antwerpen staan :mad:

Als je Srs bent komt ik! Het is wel Legday!

Huehuehue

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

En natuurlijk is ons sandrelleke een p*ssy. Teveel gewandeld en gedronken dit weekend. Tssss flauw excuus hoor

:trollface:

Toch nog genoeg te leren in dit 'spamlog' :o
Handig dat je dat lijstje er neer hebt gezet, weet ik gelijk dat ik zwakke hams heb :rolleyes:
Bench begint toch al lekker te stijgen naar die 100kg man, heb je je 1RM al eens getest?

• #8.618
http://www.youtube.com/watch?v=inTRblYTevk

Ik doe rug!! Het feit dat jij niet wilt komen is omdat m'n gf haar squat indrukwekkender is dan die van u :trollface:
Had da dan gezegd!

Hahaha, wedden dat mijn ass groter en mooier is!

Toch nog genoeg te leren in dit 'spamlog' :o
Handig dat je dat lijstje er neer hebt gezet, weet ik gelijk dat ik zwakke hams heb :rolleyes:
Bench begint toch al lekker te stijgen naar die 100kg man, heb je je 1RM al eens getest?
Ik hoop het :o ik heb er iig al veel uit geleerd, maar het leven moet niet altijd even serieus zijn! :o

Tja bij mij verbaasd het me niet hoor. Ik deadlift al 2 jaar fzo en ik squat nog maar 9 maanden fzo, daarvoor slecht benen kunnen trainen.

Ja een tijd geleden was die 100 denk ik? MassiveBe Had me toen gespot. Ik denk dat die nu rond de 105-110 ligt

Lekker :thumbs:
Mijn bench is 1x90kg op 84kg bodyweight, dus no worries, be happy :(
Heb zelf erg veel moeite met de lift off van de deadlift en train me hams vrij weinig eigenlijk (punt 2 bij lijstje van weak hamstrings). Dus ga wat meer focussen op me hams vanaf nu, thanks voor dat lijstje :)

• #8.620
Lekker :thumbs:
Mijn bench is 1x90kg op 84kg bodyweight, dus no worries, be happy :(
Heb zelf erg veel moeite met de lift off van de deadlift en train me hams vrij weinig eigenlijk (punt 2 bij lijstje van weak hamstrings). Dus ga wat meer focussen op me hams vanaf nu, thanks voor dat lijstje :)

Bwa 1.5xbw is pas lekker :D

Ik heb zelf maar 1 oefening voor hams op Legday :o
Sldl/rdl of ghr doen! :thumbs:

Terug
Naar boven