XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

waarom zou je droger als dit willen zijn in de winter

dan krijg je het koud. koud is katabool

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.845
:sad:

Heb het een tijd geleden gedaan, beviel me niet. Lichaam houdt dit niet lang vol. En nee meer eten hielp niet

en betere meer/betere oefeningen uitkiezen, die helpen je mainlifts te verhogen?

niet om je aan te vallen, maar op ohp blijf je steken, bench gaat achteruit.. dan moet je toch iets gaan willen veranderen toch?

Slechte train, beter je best doen svp

• #8.849
en betere meer/betere oefeningen uitkiezen, die helpen je mainlifts te verhogen?

niet om je aan te vallen, maar op ohp blijf je steken, bench gaat achteruit.. dan moet je toch iets gaan willen veranderen toch?

Ik zit al enkele weken met een peesontsteking in mijn linkerschouder ;)

In mei zat ik op 4x80, enkele weken terug 4x97.5 dus ik mag niet klagen

Ik zou in de winter juist bulken. Maar als jij je vetpercentage nu te hoog vind kun je wel cutten maar ik zou niet te diep gaan

Balen van je schouder. Misschien toch wat meer rust? want die OHP op 5x65 kg zit er zo niet echt in ;)

Cutten.. misschien omdat het idee/gevoel ook wat wil?

• #8.854
Ik zou in de winter juist bulken. Maar als jij je vetpercentage nu te hoog vind kun je wel cutten maar ik zou niet te diep gaan
Ben al van juni aan het bulken, VP is niet extreem hard veranderd, maar zou het toch liever wat lager hebben. Diep zou ik sowieso niet gaan, daar zou ik teveel massa mee verliezen.

Balen van je schouder. Misschien toch wat meer rust? want die OHP op 5x65 kg zit er zo niet echt in ;)

Cutten.. misschien omdat het idee/gevoel ook wat wil?
Jeps :sad:

Ik ga morgen normaal gezien met massive benen trainen in antwerpen, maar had helemaal geen fatsoenlijk eten :roflol: dan maar een poverty meal :sad:

5kiyci.jpg

Poverty meal valt wel mee. Zo ziet mijn lunch en middag tussendoor er ook vaak uit :o

gewoon niet cutten bro, je cut voor geen reden en gaat alleen veel krachtgains kwijtspelen, en voor wat? je hebt helemaal geen hoog VP en nu zie je er goed swole uit, na die cut heb je gewoon terug dunne armpkes.

• #8.857
Vanmiddag training met massiveBe en zijn gf

5min crosstrainer

trainingsduur: ik schat 1.5uur (lang bezig geweest met squat)

Oefeningen van raf

Squat:
10x20
10x20
5x60 (paused)
5x80
5x100
5x120 (gewoon en belt)
4x140 Evenaring vpr, er zat er misschien nog 1 in, maar ik dacht srs dat er iets in mijn linker schouder was gescheurd. Opeens epic pijnscheuten, was na enkele minuten weg. Volgens mij heb ik gewoon mobiliteitsproblemen fzo
12x100

Leg press (45°, plate loaded)
12x150
10x175
10x175
10x175 + 2 met hulp van handen

Hack squat (best rare oefening)
10x100

Hack squat ss leg extension (plate loaded)
10x100 ss 15x40
10x100 ss 15x60
8x100 rp 2x ss 12x70 ds 12x50 ds falen x30

Lying leg curl:
10x40
8x45
6x40 :roflol: game over

Benen: 5/5, trap onmogelijk en gevallen in de winkel.

Samen gemaakt met Massive en zijn gf
(nadien nog extra aardappelen genomen hoor. Ik ben jorgyboy niet)
20q1a83.jpg

Laatst bewerkt:
Flinke squats weer. En met de rest eens. We gaan naar de winter. Lekker gaan bouwen en kunt voor de zomer wel cutten. Voor je schouder wellicht ook beter wat extra food.

• #8.859
Flinke squats weer. En met de rest eens. We gaan naar de winter. Lekker gaan bouwen en kunt voor de zomer wel cutten. Voor je schouder wellicht ook beter wat extra food.

Ik was de 12x100 nog vergeten :o

Tja, dat cutten voor de zomer is imo beetje nutteloos. Hoef niet ripped te staan voor de 2 dagen strand. Ik cut gewoon wanneer ik het nodig vind ;)

super sterke squat bro!! wanneer filmpje?

Terug
Naar boven