- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zou je droger als dit willen zijn in de winter

omdat cutten saai is en niemand het resultaat ziet, alleen je denkbeeldige dbb vriendjes

Ik heb het srs bijna nooit koud, dus geen stress.
omdat cutten saai is en niemand het resultaat ziet, alleen je denkbeeldige dbb vriendjes
---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------
![]()
alsof ik het voor jullie doe
Heb het een tijd geleden gedaan, beviel me niet. Lichaam houdt dit niet lang vol. En nee meer eten hielp niet

en betere meer/betere oefeningen uitkiezen, die helpen je mainlifts te verhogen?
niet om je aan te vallen, maar op ohp blijf je steken, bench gaat achteruit.. dan moet je toch iets gaan willen veranderen toch?

Ik zit al enkele weken met een peesontsteking in mijn linkerschouder
In mei zat ik op 4x80, enkele weken terug 4x97.5 dus ik mag niet klagen
Paljas, kap dan een maandje met schoudees trainen zodat ontsteking kan genezen

Ben al van juni aan het bulken, VP is niet extreem hard veranderd, maar zou het toch liever wat lager hebben. Diep zou ik sowieso niet gaan, daar zou ik teveel massa mee verliezen.Ik zou in de winter juist bulken. Maar als jij je vetpercentage nu te hoog vind kun je wel cutten maar ik zou niet te diep gaan
JepsBalen van je schouder. Misschien toch wat meer rust? want die OHP op 5x65 kg zit er zo niet echt in![]()
Cutten.. misschien omdat het idee/gevoel ook wat wil?

dan maar een poverty meal 
game overFlinke squats weer. En met de rest eens. We gaan naar de winter. Lekker gaan bouwen en kunt voor de zomer wel cutten. Voor je schouder wellicht ook beter wat extra food.