AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.801
soms blijf je gewoon ff hangen of door pijntjes hier en daar. train je altijd alleen trouwens?

Ja, maar is een bewuste keuze.
Ik wil gewoon mijn ding kunnen doen en dat gaat (meestal) niet als je met iemand anders traint.
Het is niet dat ik alleen minder hard train hoor. En ken de meeste wel in de gym, dus heb altijd een spotter als ik het nodig heb

Ik wil gewoon mijn ding kunnen doen en dat gaat (meestal) niet als je met iemand anders traint.
Het is niet dat ik alleen minder hard train hoor. En ken de meeste wel in de gym, dus heb altijd een spotter als ik het nodig heb

Bedoelde idd dat meer of soms is het juist wel fijn om met iemand te trainen. Al moet je dan wel iemand hebben die beetje motiveert en je pusht. Zo kom je soms net even over de drempel heen.
Ik ben ook altijd van het zelf doen maar moet toch af en toe hulp vragen anders kom ik er niet door.

• #8.804
gaat goed, maar dat is logisch :trollface:
:roflol::rolfol:

Bedoelde idd dat meer of soms is het juist wel fijn om met iemand te trainen. Al moet je dan wel iemand hebben die beetje motiveert en je pusht. Zo kom je soms net even over de drempel heen.
Ik ben ook altijd van het zelf doen maar moet toch af en toe hulp vragen anders kom ik er niet door.
Tja daar is het algemeen niveau en motivatie in mijn gym niet hoog genoeg voor (niet dat ik een hoog niveau heb). Er zijn er wel een paar, maar die trainen tijdens de piekuren. En dat haat ik echt

dat is wel jammer dan. :(

Samen trainen?

Het is heel moeilijk iemand te vinden met dezelfde motivatie en mindset. Als je zo iemand hebt moet je diegene koesteren!

Maar ik train als ik eerlijk ben ook liever alleen, heeft zijn voor en nadelen.

• #8.810
Het is heel moeilijk iemand te vinden met dezelfde motivatie en mindset. Als je zo iemand hebt moet je diegene koesteren!

Maar ik train als ik eerlijk ben ook liever alleen, heeft zijn voor en nadelen.

Jep inderdaad! En het 'probleem' is ook dat ik redelijk veel 's morgens train wegens mijn studies/vrije uren. Niet iedereen heeft die luxe :o:o

MMMM not bad :cool: Had tegen mezelf gezegd: 3x180 en je krijgt een junkmeal. Ander rijst met vis

5min crosstrainer

trainingsduur: iets langer dan een uur

deadlift
10x50
10x50
5x100
5x120
5x140
5x160 (mixed)
4x180 (belt, had niet genoeg zelfvertrouwen voor de 5e rep. Zat er wel in)

V-bar pulldown
10x12
10x13
9x13
8x14 waarvan 2 spot

T-row
10x50
10x60
10x60 (damn, nutshot :o)
10x60 ds 8x40 ds 10x20

Seated row:
10x13
10x14
10x15
8x15 ds 8x10 ds 10x5

Reverse cable fly:
15x10
12x10
10x10
10x10 + halfjes tot falen

Standing calve raise afwisselend met hanging knee raises

rug: 4.5/5 Het was een 5/5 geweest al ik een VPR had, maar helaas. Hong wel bijna met mijn hoofd in de vuilbak :o Durfde nadien mijn whey niet te drinken :roflol:

En hier mijn beloning :)

28lrn7n.jpg

WcK9AS8.gif

Laatst bewerkt:
Goed gewerkt kerel ;)

Je bent al dik en dan pizza :trollface:

Ik geloof je dl niet.
Doe maar vid ervan :D

goeie train arnodsi
succes met je balls!

Ging je geen 5*180 doen?

Enjoy your meal! :D

Je bent niet dik, mooie DL.
Volgende week verwacht ik een 1x200.

• #8.819
goeie train arnodsi
succes met je balls!
:roflol: merci

Nee, ik ging de 180 proberen :)

Het heeft me zeker gesmaakt :meal:

Je bent niet dik, mooie DL.
Volgende week verwacht ik een 1x200.
Been there done that, twice
Zit er nog steeds in, maar wat kracht verloren met die ontsteking. Nu rustig opbouwen naar 5x200 zonder cns te hard te vernken

:roflol: merci

Nee, ik ging de 180 proberen :)

Het heeft me zeker gesmaakt :meal:

Been there done that, twice
Zit er nog steeds in, maar wat kracht verloren met die ontsteking. Nu rustig opbouwen naar 5x200 zonder cns te hard te vernken

Schiet nou maar op voordat Skyblazer je inhaalt.

Terug
Naar boven