Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Never gonna happen, mark my words.

:D

:roflol:

hoe wil je groot worden zonder carbs?

Nice train en PR!!

Had het niet over mezelf :rolleyes:

Weet niet meer wie het hier juist zei, maar conclusie was dat carbs na de training niet zo belangrijk waren als jij zei. Voordien waren ze meer op hun plaats, dacht ik.

Maakt niet uit, het enige waar Arnodsi zich zorgen om hoeft te maken is dat Skyblazer hem niet inhaalt!
Sky gaat volgende week al voor een 200KG DL poging.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.950
Maakt niet uit, het enige waar Arnodsi zich zorgen om hoeft te maken is dat Skyblazer hem niet inhaalt!
Sky gaat volgende week al voor een 200KG DL poging.
2x 2.3xkg lichaamsgewicht vs 1x 2.1xkg lichaamsgewicht
Geen stress, het duurt nog even voor hij 2x215 trekt. Zal vast niet meer lukken tijdens deze fake crea cycle

• #8.951
Gains! Heb speciaal 1000kcal vrij gelaten :o

uploadfromtaptalk1386702070242.jpg

ziet er weer goed uit chefbrah

• #8.955
ziet er weer goed uit chefbrah

Jeeeps, super easy, maar Hnnnggg

Damn, toen ik net wakker was nog eens op de weegschaal gaan staan, 90.3kg. Dan gaan pissen 88.6kg....
I cry

Het lijkt wel dat ik wat vocht kwijt ben/iets droger sta. Gisteren, tijdens het tandenpoetsen, Had ik ook opeens aderen op mijn onderarm. Had ik zelfs tijdens mijn cut niet...

Laatst bewerkt:
Tandenborstel is voor jou gewoon heel zwaar om op te tillen :trollface:

• #8.958
Jeeeps, super easy, maar Hnnnggg

Damn, toen ik net wakker was nog eens op de weegschaal gaan staan, 90.3kg. Dan gaan pissen 88.6kg....
I cry

Het lijkt wel dat ik wat vocht kwijt ben/iets droger sta. Gisteren, tijdens het tandenpoetsen, Had ik ook opeens aderen op mijn onderarm. Had ik zelfs tijdens mijn cut niet...

Komt gewoon door al dat fappen bro, no worries

Terug
Naar boven