XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.401
Zou ze persoonlijk zonder belt doen, kan je imo meer op techniek liften door je abs aan te spannen, in plaats van dat je belt je middel strak houdt.
Nette training verder.

ik vind het gewoon goede deadlifts ;p

Zo slecht is je techniek niet hoor

• #9.405
Meh, ik heb het gevoel dat mijn lichaam meer aankan, maar wordt tegengehouden door mijn techniek

Je 'rukt' aan je stang. Eerst breng je er spanning op (setup ziet er super goed uit) en vervolgens verzak je een kleine 5 cm. Probeer de spanning geleidelijk aan op te voeren tot 'ie lift, ipv te 'rukken'. Ik deed hetzelfde tot voor kort overigens. Bolling/holling rug is perfect. Je kan altijd iemand een stok tegen je billen rug en hoofd laten leggen. Dit moet allemaal in 1 lijn zijn en contact maken op de volgende punten: billen, onderrug, bovenrug en hoofd. Er moet 1 hand tussen stok en onderrug passen. Bron: youtube > rebuilding your deadlift.

Je 'rukt' aan je stang. Eerst breng je er spanning op (setup ziet er super goed uit) en vervolgens verzak je een kleine 5 cm. Probeer de spanning geleidelijk aan op te voeren tot 'ie lift, ipv te 'rukken'. Ik deed hetzelfde tot voor kort overigens. Bolling/holling rug is perfect. Je kan altijd iemand een stok tegen je billen rug en hoofd laten leggen. Dit moet allemaal in 1 lijn zijn en contact maken op de volgende punten: billen, onderrug, bovenrug en hoofd. Er moet 1 hand tussen stok en onderrug passen. Bron: youtube > rebuilding your deadlift.

Samengevat; Gewoon pullen

houding bij je deadlifts ziet er mij ook best goed uit eerlijk gezegd
keep it up :)

zie er ook weinig fouten in tbh, voor hoever ik dat kan beoordelen ofcourse.

volgens mij schiet je wel elke keer iets met je kont omhoog, maar das niet extreem ofzo

Wat is je 1rm deadlift brahski

• #9.414
gewoon meer schijven eraan hangen
Will do pua master, Nutrition expert & Dichter

Dat rukken valt toch goed mee? :dunno:
En van mijn hoofd weet ik, maar krijg het er moeilijk uit gewerkt.

houding bij je deadlifts ziet er mij ook best goed uit eerlijk gezegd
keep it up :)

zie er ook weinig fouten in tbh, voor hoever ik dat kan beoordelen ofcourse.

volgens mij schiet je wel elke keer iets met je kont omhoog, maar das niet extreem ofzo
Oké, thx. Moet (zoals altijd:o) wat minder denken en wat meer doen :D

Wat is je 1rm deadlift brahski
210kg, maar had daarvoor een repout gedaan met 180kg. Als ik die niet had gedaan had ik denk ik de 220kg wel gehaald (daar was ik toen op gefaald)

BW was daar +-88kg

http://www.youtube.com/watch?v=sauy4b31u4o

• #9.415
FML :sad:

33mpufd.png

Leer je filmpjes eens knippen, gozer.

Chick op achtergrond digt je trouwens; ze wacht met plaatsnemen tot ze jouw lift gezien heeft ;)

• #9.418
Leer je filmpjes eens knippen, gozer.

Chick op achtergrond digt je trouwens; ze wacht met plaatsnemen tot ze jouw lift gezien heeft ;)

Te lui :o
+ mijn moviemaker is opeens in het duits en wilt niet altijd alles laden :roflol:

Was me niet eens opgevallen :o

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Net wat cardio gedaan. Weet niet precies hoe lang. Runkeeper ging veel te laat aan (damn you sayer :mad:) en was vergeten op start te klikken op mijn harstlagmeter :o

Dit is de data dat ik heb: 47min, gem HR 159, max HR 180, kcals 739

Was vergeten hoe vermoeiend het was. Overal modder, damn. Soms zoveel modder dat mijn band ter plaatste ronddraaide

Hier sfeerbeeldje:
(recht stuk en relatief weinig modder)

161cfux.jpg

Vind je deadlift er best netjes uitzien.

Zoals al gezegd werd, spanning rustiger opbouwen en ik weet niet zeker of ik het goed gezien heb maar volgensmij leun je bij je liftoff best veel op de voorkant van je voet. Als je dat probeert op je hakken te houden voelt het denk ik ook wat natuurlijker aan.

• #9.420
Vind je deadlift er best netjes uitzien.

Zoals al gezegd werd, spanning rustiger opbouwen en ik weet niet zeker of ik het goed gezien heb maar volgensmij leun je bij je liftoff best veel op de voorkant van je voet. Als je dat probeert op je hakken te houden voelt het denk ik ook wat natuurlijker aan.

Mijn gewicht staat altijd op mijn hakken hoor ;)

Damn, een bordje van 800kcal. Nog steeds honger

71o3yr.jpg

Terug
Naar boven