AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Pffff wat een rottraining, ik ga hem zelf niet noteren. Begonnen met bench, maar ben totaal nog niet hersteld van vrijdag (wtf???), dus dan maar wat voorkant schouders en armen getraind. Maar was srs niet vooruit te branden tijdens het trainen. Niets energie, totaal geen zin om te trainen...

Voeding was afgelopen week ook echt super slecht. De ene dag buikpijn van het eten, de andere dag werken op 3 boterhammen en wat whey. + ik heb elke dag gedronken. De ene dag wat (veel) meer dan de andere

moet je maar niet zoveel zuipen enzo.. :joint:
en vrijdag heb je je natuurlijk ook gewoon uit lopen sloven, steeds bijna het dubbele pakken van wat ik doe..:o

Pffff wat een rottraining, ik ga hem zelf niet noteren. Begonnen met bench, maar ben totaal nog niet hersteld van vrijdag (wtf???), dus dan maar wat voorkant schouders en armen getraind. Maar was srs niet vooruit te branden tijdens het trainen. Niets energie, totaal geen zin om te trainen...

Voeding was afgelopen week ook echt super slecht. De ene dag buikpijn van het eten, de andere dag werken op 3 boterhammen en wat whey. + ik heb elke dag gedronken. De ene dag wat (veel) meer dan de andere

Niet echt fijn om zo 2014 in te gaan :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee mopje brah, nieuw jaar stevig knallen?

morgen nog een dag om het jaar positief af te sluiten? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.365
moet je maar niet zoveel zuipen enzo.. :joint:
en vrijdag heb je je natuurlijk ook gewoon uit lopen sloven, steeds bijna het dubbele pakken van wat ik doe..:o
Ja marieke :o:whip:

Is normaal toch? Zou elke dbber hebben gedaan

Niet echt fijn om zo 2014 in te gaan :(
Hoezo niet? Lekker veel eten :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee mopje brah, nieuw jaar stevig knallen?
:roflol::roflol:
ik dacht dat er ging staan dat ik knap en buff ben :sad:

morgen nog een dag om het jaar positief af te sluiten? ;)
Morgen dagje werken, dan goed eten en dan :klink: (als ik niet te brak ben)

Maak je niet dik ;)
11 dagen niet getraind en vervolgens een f*cking slechte training neergezet is ook niet bepaald een lekkere afsluiter van 2013, dus het kan slechter man :o

Een slecht einde van 2013 betekend alleen maar dat het begin van 2014 beter zal worden! ;)

• #9.368
Maak je niet dik ;)
11 dagen niet getraind en vervolgens een f*cking slechte training neergezet is ook niet bepaald een lekkere afsluiter van 2013, dus het kan slechter man :o

Volgens mij ben ik de laatste paar dagen dikker geworden dan de laatste paar maanden :roflol::o
Ow dat suckt

Heb hetzelfde, terwijl me bodyweight hetzelfde is gebleven :roflol:

Haha wat een k*ttraining!!

:( gutes neues gewunscht

Wat zijn je doelstellingen voor 2014?

Niet te dik worden denk ik

• #9.378
  • #9.380
May the gainz be with you buffeltjes :kiss:

Terug