- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk welKan niet altijd toppen bro
Zeker niet zondag ochtend![]()

Dat doe ik nooit

Jeeeps, feels bad
Lekker veel presses chef, merk je dat niet enorm qua kracht bij die normale db presses?

Arnodsi ben jij ooit blijven hangen @ BP en wat deed je daar aan? Ik zit weer vast :S. Need help from pro's.
Meer eten en slapen. Lagere reprangeVinnie, plz, arnodsi zit al op een lage reprange voor BP. Als je op een plateau zit, kan je het best (tijdelijk) je reprange vergroten.
Hoedje, ik heb het toch tegen aasbrenger. Vanwaar het aanhalen van de reprange van arno dan?
Arnodsi ben jij ooit blijven hangen @ BP en wat deed je daar aan? Ik zit weer vast :S. Need help from pro's.
switchen in sets/reps
loop je vast op 5x5 ga je bv 5x3, loop je vast op 5x3 ga je naar 3x3, dan weer terug omhoog etc.
Niet bang zijn om flink terug te gaan in gewicht, beter wat lager beginnen en in the long run meer progressie boeken dan binnen 3 weken weer vast te lopen.
Schouders en triceps harder trainenArnodsi ben jij ooit blijven hangen @ BP en wat deed je daar aan? Ik zit weer vast :S. Need help from pro's.