- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor een kleine vergoeding kan ik ook in jullie vids komen hijgen
twijfel niet te bellen!
AllesMet welke oefeningen?Buiten de been trainingen aangezien ik die niet kan doen

Mmmm die mag je wel eens geven als je tijd hebtKlote dat je schouder je squat belemmerd, is het niet gewoon je rotator cuff waar je last van hebt?
Daar zijn iig genoeg (herstel) oefeningen voor, kan je wel wat links geven.
Thx brojelly at them squats
het gehijg geeft je filmpe wel nog een kinky kantje![]()

dan zou je onze andere filmpjes eens moeten zien
dipshit

ik doe geen pendlay rowHeb het waarschijnlijk al eens gevraagd, maar ondertussen dan weer vergeten; hoe bor jij? 90 graden / bovenlichaam horizontaal en gelijk met vloer dus?
Ik heb tot nu toe enkel jou gespot bij squatsleidt idd wel erg af van het filmpje
Heb je m van tevoren gespot bij zn squats arno?![]()
Wanneer ga jij nou zumba en spinning doen ?
Lijkt nergens op zo die cut van je
Maar ik doe wel yoga
, is dat ook goed?
Ik ben helemaal niet aan het cuttenMaar ik doe wel yoga
, is dat ook goed?
Eerste keer dat ik het maakte. Geen meesterwerk, maar ging prima naar binnen
![]()
Dat was de andere helft van zijn gespleten persoonlijkheid.
Arnodsi = mr 'I wanna be shredded' en mr 'ik heb te weinig massa om te cutten dus ik ga bulken'
Ik volg deze log dan ook alleen uit interesse in de psychopathologie
... en alle WK expertise natuurlijk!Dat was de andere helft van zijn gespleten persoonlijkheid.
Arnodsi = mr 'I wanna be shredded' en mr 'ik heb te weinig massa om te cutten dus ik ga bulken'
...
Er zijn trouwens ook een paar filmpjes. Dunno van welke sets enz. Je ziet ze binnenkort wel verschijnen
...
Ik heb gelijk mijn facebook gechecked op de conversatie en dit log en inderdaad hij was aan het cutten.
Wat is nu je strijdplan dan?

Ik ben aan het cutten hoor

Dat was de andere helft van zijn gespleten persoonlijkheid.

Rustig kcals afbouwen, high carb/low fat op trainingsdagen en low carb/high fat op rustdagen. Nu nog een weekje of 6, dan weer rustig opbouwenIk heb gelijk mijn facebook gechecked op de conversatie en dit log en inderdaad hij was aan het cutten.
Wat is nu je strijdplan dan?

... en alle WK expertise natuurlijk!
Jeetje wat zijn dit voor filmpjes Arno!
het lijkt wel op de doorsnee zaterdagavond telefoontjes die ik van Skyblazer krijg.

Ik heb ze niet gemaaktWeet die zelf volgens mij niet
OT:
Nice sushi brah, goed gemaakt!

tuurlijk wel Ben te vetHey arnie ik zie dat je aan het afbouwen bent, vanwaar die keuze?

Hnnnggggg