AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

U+WOT+M8+description+.+http+www.facebook.com+martin.w.keating_079b02_4051759.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.984
Ik voel wel dat m'n lichaam nog niet hersteld is van zaterdag. Om dan vandaag of morgen te squatten komt niet goed. Deload zal ook goed doen voor m'n blessure. Zo meteen maar cardio doen op de mtb. ;)
Ow, dan ben ik toch niet de enigste :o ben zelf ook nog behoorlijk brak
dat dere deadlifts

Ga je de hele week deloaden? of enkel vandaag?

Ow, dan ben ik toch niet de enigste :o ben zelf ook nog behoorlijk brak
dat dere deadlifts

Ga je de hele week deloaden? of enkel vandaag?

Heel de week, planning is 3x fietsen deze week ism deload. Lijkt me wel leuk als afwisseling en voor cardio. Junk weekend wegfietsen. :roflol:

• #9.986
Ik dacht dat ik bijna genezen was, fout gedacht...
Ik kwam aan in de gym en al mijn energie was al op :roflol:
Omdat hij morgen normaal OHP dag is, ging ik sowieso niet veel doen vandaag

trainingsduur: 15-20min fzo

Raises/rotations/facepulls/dislocations

bench:
10x20
10x20
10x40
5x60
5x70
5x80 Raar zweten en trillen, toch maar gestopt

Wat foamrollen

Borst: 0/5

Ik dacht dat ik bijna genezen was, fout gedacht...
Ik kwam aan in de gym en al mijn energie was al op :roflol:
Omdat hij morgen normaal OHP dag is, ging ik sowieso niet veel doen vandaag

trainingsduur: 15-20min fzo

Raises/rotations/facepulls/dislocations

bench:
10x20
10x20
10x40
5x60
5x70
5x80 Raar zweten en trillen, toch maar gestopt

Wat foamrollen

Borst: 0/5

Je bent iig even geweest!

klinkt als een brakheidstraining

Hoh shit haha epic tren hoor :thumb:

• #9.991
Ik voel me vandaag slechter dan gisteren, dus vandaag dan maar niet trainen... En als ik dan toch bezig ben kan ik er evengoed een rustweek van maken, die stond toch al lang op de planning.

Ik voel me vandaag slechter dan gisteren, dus vandaag dan maar niet trainen... En als ik dan toch bezig ben kan ik er evengoed een rustweek van maken, die stond toch al lang op de planning.

Je had vorige week toch al een rustweek?

iknowthatfeeling.jpg

vind zelf altijd lastig om een weekje rust te pakken

kom zelf heel moeilijk weer in ritme, rustweek kan al heel snel een rust half jaar worden.

dat is wel heel erg extreem. zit zelf nu met een blessure aan me brachialis, die wss eind deze week over is. doe dus deze week een deload + cardio, en ik kan niet wachten om weer volle bak te trainen.

Voelde me afgelopen dagen ook beroerd, 3 dagen rust genomen en morgen weer knallen hopelijk.

• #9.998
Net dokterbezoekje gehad. Heb blijkbaar een kleine griep gehad, maar door die infectie werkt mij maag niet meer (goed). Nu gewoon motilium nemen en dan is dat na een paar dagen in orde. Mag ook geen/niet veel vezels eten, want die zou het verergeren. Heb de laatste dagen veel bruin brood, havermout en van die ontbijtkoeken gegeten :roflol: (ofja meer naar binnen geduwd, want eetlust is weg)

Ohh, balen.. Beterschap!

beterschap gozer

Terug
Naar boven